طرح توجیهی تولید الیاف از چای

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید الیاف از چای را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید الیاف از چای در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید الیاف از چای می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید الیاف از چای تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید الیاف از چای آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید الیاف از چای

                  طرح توجیهی تولید الیاف از چای

 

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید الیاف از چای

امروزه با بهره گیری از تکنولوژی های روز تلاش برای استخراج الیاف از هر چیزی در حال انجام است . یکی از این تلاش ها در راستای استخراج الیاف از برگ سبز چای می باشد که در واقع تکنولوژی استخراج آن ، تکنولوژی کاملا جدیدی می باشد .

در یک پژوهش جدید الیاف رشد یافته در خمره های چای برای تولید نوع جدیدی از ماده برای صنعت پوشاک مورد استفاده قرار گرفته اند . این ماده جدیدی که بافتی شبیه به چرم داشته و در عین حال فوق العاده سبک تر از چرم است ، تاکنون در بافت پیراهن ها ، ژاکت ها و حتی کفش ها مورد استفاده قرار گرفته است .

این الیاف وقتی خشک شوند ، شفاف و شبیه به پاپیروس هستند ، اما می توان با افزودن رنگ و قالب گیری از آنها ، الیاف و پارچه ها و منسوجات مختلفی تولید کرد .
الیاف مورد استفاده در صنعت نساجی را می توان به دو دسته ی کاملا متمایز تقسیم کرد :

۱- الیاف طبیعی

۲- الیاف مصنوعی

هریک از این دو طبقه به گروه های فرعی دیگری تقسیم می شوند . الیاف طبیعی مثل پشم و پنبه الیافی هستند که به طور طبیعی در طبیعت و جود دارند . الیاف طبیعی خود به سه دسته الیاف گیاهی و حیوانی و معدنی تقسیم می شود . الیاف حیوانی خود شامل دو دسته مویی و ابریشمی است .

الیاف مصنوعی الیافی هستند که به طور مستقل وجود ندارند و با استفاده از مواد خام اولیه یا سایرمواد شیمیایی و با بکار بردن روش های صنعتی ساخته و تهیه می شود .

الیاف نساجی به دو دسته متایز کوتاه ( غیر مداوم ) و بلند ( مداوم یا فیلامنت ) تقسیم می شوند . ابریشم تنها لیف طبیعی است که به صورت فیلامنت وجود دارد . الیاف مصنوعی اغلب فیلامنت هستند که طول آنها ممکن است به صدها یا هزاران متر برسد .

الیاف مصنوعی بر حسب ماده ی تشکیل دهنده شان به دو گروه فرعی متمایز از یکدیگر تقسیم می شوند :

۱- الیاف بازیافته

۲ – الیاف ترکیبی

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید الیاف از چای

الیاف چای به طور طبیعی ضد باکتری ، مقاوم در برابر بو ، جاذب رطوبت و تنفس است . عامل ضد باکتری چای سبز طبیعی به طور یکسان در الیاف چای توزیع شده است ، بنابراین می تواند پس از تماس طولانی پوست بدن انسان ، میکروسیرکولاسیون از بدن انسان را بهبود بخشد . این در حالیست که پارچه ساخته شده به وسیله الیافاز چای ، خاصیت ضد تابش و ضد ماوراء بنفش دارد .

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید الیاف از چای :

از کشورهای عمده تولیدکننده این محصول می توان به کشور چین ، ژاپن ، مالاوی و انگلستان اشاره کرد . البته تلاش هایی در این زمینه در کشورهایی مانند آمریکا و ترکیه انجام گرفته است .

فرایند تولید الیاف از چای

در ابتدا اگر برای فرآیند تولید الیاف از چای برای هر برگ سبز چای بخواهیم توضیح دهیم ، باید بگوییم که برگ سبز چای در طی فرآیندی به همراه ۲۲۵/۰ میلی گرم اسید سولفوریک جوشانده شده و سپس در دمای ۱۳۰ درجه سانتی گراد و به مدت ۲ ساعت به همراه ۳۱۳/۰ میلی گرم هیدرو کسید سدیم آب پز شده تا بتوان طی مراحل بعدی به الیاف تبدیل شود .

ماده اولیه

۱٫ خشک کن

۲٫ کشیدن و تابیدن الیاف

۳٫ عبور از تونل خنک کری

۴٫ جمع کن

۵٫ کشبدن الیاف جهت رسیدن به قطر مورد نظر

۶٫ خشککردن و جمع بر روی قرقره آوری بر روی

۷٫ برش زدن براساس وزن قرقره

۸٫ محصول نهایی

با خرید فایل طرح توجیهی تولید الیاف از چای میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید الیاف از چای را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید الیاف از چای بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید الیاف از چای به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید الیاف از چای خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید الیاف از چای در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید الیاف از چای (تولید الیاف از چای) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید الیاف از چای (تولید الیاف از چای) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید الیاف از چای کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید الیاف از چای بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید الیاف از چای

دانلود طرح امکان سنجی تولید الیاف از چای

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید الیاف از چای

دانلود فایل طرح توجیهی تولید الیاف از چای

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید الیاف از چای

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید الیاف از چای

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید الیاف از چای

نگارش تولید الیاف از چای

طرح کامفار

طرح کامفار تولید الیاف از چای

طرح کامفار توجیهی تولید الیاف از چای

کارشناس تولید الیاف از چای

کارشناس نگارش تولید الیاف از چای

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید الیاف از چای

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید الیاف از چای

وام بانکی تولید الیاف از چای

وام قرض الحسنه تولید الیاف از چای

وام بانک ملت تولید الیاف از چای

وام رسالت تولید الیاف از چای

وام مهر تولید الیاف از چای

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0