طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . استحصال تانن از پوست گردو می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به استحصال تانن از پوست گردو تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه استحصال تانن از پوست گردو آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

      طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

طرح استحصال تانن از پوست گردو

تانن ها (فلاوانولها) که به اسم های دیگری چون اسید تانیک، گالوتانن و اسید گالوتانیـک نیـز شـناخته شدهاند، ترکیبات پیچیده طبیعی هستند که از مواد شیمیایی پلی فنلـی تـشکیل شـده انـد و در پوسـت، برگ و ریشه اکثر گیاهان از جمله چای، سیب، هلو، غلات و خصوصاً سورگوم به وفور یافت مـیشـود. این مواد با وزن مولکولی بالا (۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دالتون) و دارای تعداد قابل ملاحظهای گروه هیدروکسیل فنلیک (۱ تا ۲ درصد وزن مولکولی) هستند که امکان تشکیل ارتباطات تقاطعی بـین پـروتئین و سـایر ماکرومولکولها را میسر میسازد. این مواد همچنین شامل گروهی از فنلهای غیر پروتئینی سمی هستند که گاهی خاصیت قابض بودن دارند. همچنین تانن ها مواد پلی فنولیک با وزن مولکولی بالایی بوده کـه مسئول رنگ پوسته بذور و در بعضی از لگومها میباشند. علت تغییر رنگ برگ درختان در پاییز نیز ناشی از وجود تاننهاست. تاننها باز دارنده فعالیت برخـی آنزیمها بخصوص تریپسین و آمیلاز بوده که نتیجاً ابلیت هضم غذا را کاهش میدهند.تاننها را بسته به حلالیت آنها به دو گروه قابل هیدرولیز و متراکم تقسیم میکنند.

کاربردهای استحصال تانن از پوست گردو

۱٫ مصرف به عنوان دارو
تمام تاننها یک سری خواص مشترکی دارند و آن این است که توانایی انعقاد آلبومینها، فلزات سنگین و آلکالوئید ها را دارند. این مواد در آب حل می شوند و خاصیت قابض بودن از خود نشان می دهند. لذا از محصول طرح تولید تانن از پوست گردو میتوان در کاهش تحریکات و درد ها و از جوش انده آن میتوان برای رفع تورم های دهانی، زکام ها، برونشیت، خونریزی های موضعی و سوختگی ها استفاده کرد.
۲٫ مصرف در صنعت
خواص فوق العاده ماده حاصله در طرح تولید تانن از پوست گردو باعث شده که در صنعت نیز کاربردهایی گسترده پیدا کند. از تانن با فرم آلوئیدی میتوان برای تولید یک نوع چسب استفاده کرد که توانایی دارد با مقاومت در مقابل آب تا دمای ۹۰ درجه سانتی گراد هم تحمل کند. برای تولید رنگهای آبی، سبز، قرمز و بنفش میتوان از تانن استفاده کرد. کاربرد اصلی تانن در صنایع دباغی است که باعث مقاوم شدن چرم در مقابل پوسیدگی می شود و همچنین در صنایع خوراکی، تولید پلاستیک و حفاری چاه نفت هم کاربرد دارد. در مجموع میتوان موارد مصرف تانن را به صورت ذیل دسته بندی نمود :
۱ – کاربرد در صنایع دباغی پوست : این ماده در بالا بردن مقاومت پوست در مقابل پوسیدگی و فساد زودرس بسیار توانمند است و به همین دلیل امروزه بیشترین کاربرد تانن در صنعت مربوط به مصرف تانن در صنعت چرم می باشد.
۲ – کاربرد دوم مربوط به تولید نوعی رزین است که دارای مقاومت بالا در مقابل رطوبت و دما است و در عین حال باعث می شود که پسماندهای صنعتی تولید این چسب خاصیت ضد محیط زیست ندارند.
۳ – کاربرد محصول استخراجی طرح تولید تانن از پوست گردو در تولید انواع مشروبات الکلی که البته در کشور ایران کاربردی ندارد.
۴ – انواع کاربردهای دارویی و غذایی محصول طرح تولید تانن از پوست گردو .

اهمیت استراتژیکی طرح استحصال تانن از پوست گردو

تانن به عنوان یک ماده نگهدارنده در مقابل پوسیدگی برای بسیاری از کالاها مانند چرم در درجه اول به کار می رود لذا کاربرد آن از لحاظ شناخته شده بودن و مقاوم بودن این ماده بسیار با اهمیت است بنابراین در کل اهمیت استراتژیکی طرح تولید تانن از پوست گردو را می توان به شرح ذیل بررسی نمود.
جلوگیری از خروج ارز که در حال حاضر به علت خرید ماده استخراجی طرح تولید تانن از پوست گردو در کشور وجود دارد.
استفاده تانن در نوعی چسب که میتواند در صنایع نظامی کاربرد داشته باشد.

فرایند تولید تانن از پوست گردو به روش رادیاتا

در این فرآیند تولید تانن از پوست گردو که توسط محققین زیادی مطالعه شده است عصاره تانن سولفید شده به علت خاصیت اقتصادی بالا مورد نظر است. زیرا این فرآیند یک فرآیند آب مبنا است. در این فرایند پوست درخت (یا ماده اولیه تانن دار) که کمی رطوبت داشته و حدود ۲۰ % آن حالت جرم خشک است، بوسیله نقاله به چکش رنده کننده میرسد تا به صفحات نازک تبدیل شود. این ذرات ریز شده به یک سرند ویبراتوری می روند تا به قطعات ریزتری از ۱ تا ۴ میلی متر تبدیل شوند.
بعد از سرند ذرات به تانک ۶ می روند که باید با استفاده از فیلترهای فشرده شستشو شوند و خود تانکرها نیز دو عدد می باشند که یکی برای عملیات و یکی حکم بافر را دارد و مربوط به پر یا خالی بودن است. از این تانک مایع بدست آمده توسط پمپ مکیده شده و باز هم از فیلتراسیون و شستشوی ۴ مرحله ای عبور می کند و به انحلال نهایی می رسد. این مواد آماده هستند تا در مدار خشک کن و تبخیر از تانک ۷ عبور کنند و قبل از این مرحله موارد نامناسب و تفاله ای به فرآیند بازگشت کنند. خروجی این روش تولید تانن از پوست گردو ، پودر تانن و فاضلاب نهایی خواهد بود.
توضیح مرحله چهارگانه شستشو :
شستشوی تغلیظی با پمپ از تانک ۴ به فیلتر شروع می شود. محصول شستشو شده به تانک ۶ پمپ می شود تا عملیات عصاره سازی روی آن انجام شود. شستشوی ضعیفتری بر روی مواد تانک ۳ انجام شده و به فیلتر می رود و به حالت کیک به تانک ۳ باز می گردد. سولفات و کربنات سدیم داغ از تانک ۱ پمپ می شود به سمت فیلتر برای شستشوی کیک یا همان مواد نامناسب خارج شده از فیلتر وکیوم، نتیجه این شستشو به تانک ۲ می رود و بقیه مواد خارج شده که حدوداً ۶۵ % رطوبت دارند به فرایند باز می گردند.
مواد عصاره ای رسیده به تانک ۷ با ۳۷ % محتویات جامد به مراحل تبخیر و خشک سازی می روند که به صورت پودر تانن تولید می شوند. ماشین آلات لازم برای استفاده در این طرح تولید تانن از پوست گردو همانطور که در فرایند نیز توضیح داده شد به شرح ذیل می باشد :
آسیاب کوبنده برای خرد کردن مواد اولیه
سرند لرزشی برای جداسازی قطعات
تانک های ذخیره
پمپ و سایر فیلتر ها
تقطیر کننده
اسپری و دستگاه پودر ساز
لوله کشی استیل
باسکول صنعتی
دستگاه های بسته بندی و برچسب زنی
نقاله حمل مواد اولیه
دستگاه جداساز تفاله و فاضلاب

با خرید فایل طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه استحصال تانن از پوست گردو را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه استحصال تانن از پوست گردو (طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو (طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه استحصال تانن از پوست گردو کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

دانلود طرح امکان سنجی استحصال تانن از پوست گردو

دانلود رایگان طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

دانلود فایل طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

دانلود فایل pdf طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی استحصال تانن از پوست گردو

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی استحصال تانن از پوست گردو

نگارش طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

طرح کامفار

طرح کامفار استحصال تانن از پوست گردو

طرح کامفار توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

کارشناس طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

کارشناس نگارش طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

طرح توجیهی ارزان قیمت استحصال تانن از پوست گردو

طرح توجیهی قیمت مناسب استحصال تانن از پوست گردو

وام بانکی طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

وام قرض الحسنه طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

وام بانک ملت طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

وام رسالت طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

وام مهر طرح توجیهی استحصال تانن از پوست گردو

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0