طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

                          طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

 

طرح احداث کشتارگاه شترمرغ

شترمرغ ها پرندگان پر خاصیتی هستند که از تمام وجود شان استفاده می شود، از گوشت شان برای تهیه انواع فرآورده های گوشتی، از پوست شان برای تهیه چرم کیف و کفش، از پرشان برای تهیه گردگیر و بالش و از چربی موجود در بدنشان برای تهیه روغن شترمرغ استفاده می شود. این پرنده پس از ۱۴ ماه زندگی آماده کشتار می شوند، در این مقاله نیز هدف ما بررسی موارد بهداشتی در کشتار شترمرغ می باشد.
شترمرغ در کشورمان ایران در تعداد معدودی پرورش داده می شود به همین دلیل هنوز آنچنان کشتارگاه صنعتی برای شترمرغ ها راه اندازی نشده است و کشتار اکثر شترمرغ به صورت دستی انجام می شود. اما در کشور هایی مانند آفریقا ، آمریکا یا استرالیا به صورت انبوه پرورش داده می شوند و کشتارگاه های مجهزی نیز بدین منظور وجود دارد.
بهداشت محیط کشتارگاه نه تنها در مورد شترمرغ بلکه باید در مورد تمامی کشتارگاه های دام و طیور رعایت شود ولی فارغ از این موضوع بحث اصلی ما در مورد بهداشت در کشتارگاه های شترمرغ می باشد که به سه بخش بهداشت کشتارگاه قبل از ذبح، بهداشت کشتارگاه حین ذبح و بهداشت کشتارگاه بعد از ذبح تقسیم بندی خواهد شد.
البته بهتر است گفته شود که کشتارگاهها از نظر تولید گوشت قرمز به دسته های مختلف از نظر تولید محصول تقسیم می شوند که ناگفته نماند هریک از آنها مشکلات و چالش های خاص خود را دارند.
کشتارگاه تولید گوشت قرمز به روش صنعتی
کشتارگاه نیمه صنعتی
کشتارگاه سنتی

کشتار شترمرغ در کشور های مختلف

تا اوایل سال ۱۹۹۰ کشتار شتر مرغ در یکی از شهرهای آفریقای جنوبی اودشورن انجام می گرفت، اما از سال ۱۹۹۳ تعداد زیادی کشتارگاه جدید در زیمباوه و نامبیا تأسیس گردید که گوشت تولیدی آن برای اروپا فرستاده می شد.
بعدها نیز یک کشتارگاه در اسرائیل با تأییدیه اتحادیه اروپا با ظرفیت ۲۰۰ شتر مرغ در روز و بسته بندی و صدور گوشت به فرانسه تأسیس گردید. یکی از کشتارگاه های گوشت در فرانسه که از اتحادیه اروپا نیز تأییدیه گرفته بود در سال ۱۹۹۹ ورشکست شد، چنین سرنوشتی نیز گریبانگیر کشتارگاه دیگری در دانمارک گشت. اما در انگلستان، پرتغال، هلند، بلژیک، اسپانیا، آلمان، ایتالیا تعداد زیادی کشتارگاه موفق با تأییدیه اتحادیه اروپا وجود دارد.
برابر قوانین جدید چنانچه تمامی مقرارت نصب شده در مورد کشتار شتر مرغ ها رعایت گردد، به کشتارگاه هایی که در حال حاضر مبادرت به کشتار گاو و خوک می نمایند اجازه داده شده از این کشتارگاه ها برای کشتار شتر مرغ استفاده گردد. کشتارگاه های دیگری نیز در آینده نه چندان دور در کانادا و برزیل گشایش خواهد یافت.
تاکنون در آلمان کشتار شتر مرغ در سطح بسیار پایین انجام می گرفت و از کشتارگاه های گاو و یا کشتارگاه هایی که جهت مسائل تحقیقاتی وجود داشت برای شتر مرغ ها استفاده می گردید. در شهر کلومباخ یکی از این کشتارگاه ها وجود دارد که در آنجا در رابطه با روش کشتار، مواد بیهوشی، برش گوشت و مقررات جدید کشتار تحقیق می کنند.

روش کشتار شتر مرغ

کشتار شترمرغ های گردن سیاه تا اواسط دهه ۱۹۹۰ معمولا در سن ۱۶-۱۴ ماهگی انجام می گرفت اما امروز به واسطه مسایل اقتصادی و کارخانه ای این شتر مرغ ها در سن ۱۴-۱۲ ماهگی کشتار می شوند. سن کشتار شتر مرغ نژاد زیمباوه ای گردن آبی ۱۲- ۹ ماهگی است.
در هنگام کشتار شترمرغها یکی بعد از دیگری به درون جعبه مهار شتر مرغ فرستاده می شوند آنگاه با کشیدن کیسه ای پارچه ای جلوی دید آنان را می گیرند تا در کمال آرامش به سر برند و در آنجا با استفاده از جریان برق اقدام به بی حس کردن و سپس کشتار آنان می کنند.
باید توجه داد که در رابطه با نحوه کشتار توسط مؤسسه دفاع از حقوق مصرف کنندگان در آلمان سالیان دراز روش های مختلفی مورد آزمایش و تحقیق قرار گرفته است که بهترین روش توسط شوک الکتریکی شناخته شده است.
در این روش شتر مرغ به مدت شش ثانیه با برقی معادل ۶۰۰ میلی آمپر بی حس می گردد و آنگاه در عرض مدت ۱۰ – ۲۰ ثانیه با ایجاد شکافی درون سینه مبادرت به قطع شریان اصلی قلب و کشتار می نمایند.

با خرید فایل طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ (احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ (احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

دانلود طرح امکان سنجی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

دانلود رایگان احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

دانلود فایل طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

دانلود فایل pdf طرح توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

نگارش احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

طرح کامفار

طرح کامفار احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

طرح کامفار توجیهی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

کارشناس احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

کارشناس نگارش احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

طرح توجیهی ارزان قیمت احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

طرح توجیهی قیمت مناسب احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

وام بانکی احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

وام قرض الحسنه احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

وام بانک ملت احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

وام رسالت احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

وام مهر احداث کشتارگاه صنعتی شترمرغ

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0