طرح توجیهی تولید شیره انگور

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید شیره انگور را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید شیره انگور در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید شیره انگور می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید شیره انگور تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید شیره انگور آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید شیره انگور

             طرح توجیهی تولید شیره انگور

طرح تولید شیره انگور

شیره انگور ماده‌ای است بسیار شیرین که از آب انگور به دست می‌آید. شهرستان ملایر و نیشابور و کاشمر در خراسان رضوی تولید کننده شیره انگور در ایران می‌باشند.
ابتدا آب انگور را از انگور جدا می‌کنند سپس نوعی خاک قلیایی به آن اضافه می‌کنند که باعث می‌شود تفاله انگور به همراه خاک ته‌نشین شود بعد آب انگور را داخل دیگ‌هایی ریخته و می‌جوشانند تا به رنگ طلایی نزدیک به سرخ درآید.
فرصت سرمایه گذاری این نوبت مربوط به یک محصول مغذی و سنتی ایران است. محصولی که از دیرباز در بسیاری از مناطق ایران مانند ملایر، همدان و اردبیل تولید می شده است. البته مانند بسیاری از محصولات سنتی دیگر تولید این محصولات در حجم پایین باعث می شود که صرفه اقتصادی چندانی نداشته و همچنین عدم توجه به نکات بسته بندی و بازاریابی، موجب شده است که محصول فراگیری در بازار نباشند. تولید این محصولات سنتی اگر با رعایت موارد بهداشتی و در در یک ظرفیت اقتصادی انجام گیرد و همچنین به مسائل مربوط به بسته بندی و بازاریابی نیز توجه شود می تواند به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مطلوب معرفی شود. بر همین اساس تولید شیره انگور پیشنهاد فرصت سرمایه گذاری امروز می باشد. با ایطرح همراه باشید.

شیره انگور

شیره انگور فرآورده ای با ارزش غذایی بالاست. به دلیل مزه شیرین، مطبوع و ملایم، در نان های محلی، شیربرنج، فرنی و حلوا به کار می رود. در مقایسه با انگور کالری فوق العاده بالایی دارد و مصرف مقدار اندک آن انرژی از دست رفته را جبران می کند. این شیره رژیمی نیست و برای افراد چاق و دیابتی منع مصرف دارد.شیره انگور از نظر میزان مواد مغذی تا حدودی با انگور تازه برابری می کند. البته در زمان تغلیظ مقداری از ویتامین های حساس به حرارت شیره تخریب می شود. کودکان و نوجوانان در حال رشد، افرادی که در اثر بیماری طولانی یا عمل جراحی ضعیف شده اند یا کسانی که بسیار لاغرند و ضعف عمومی دارند می توانند از این شهد استفاده کنند.
شیره انگور در مقایسه با انگور کالری فوق العاده بالایی دارد و مصرف مقدار اندک آن انرژی از دست رفته را جبران می کند، این شهد لذیذ حاوی ویتامین‌های A ، B ، C و املاحی چون آهن، منیزیم، فسفر و مقداری کلسیم است. این ماده هم به صورت خانگی و هم به صورت صنعتی در کارخانجات نبات سازی، شربت سازی، قنادی ها و … کاربرد فراوان دارد. شیره از انگورهایی گرفته می شود که درشت و خیلی شیرین بوده و در موقع رشد کم تر آب خورده باشند یعنی درختشان کم‌تر آبیاری شده باشد . شیره انگور را می‌­توان با شیر، سرشیر، خامه، ارده و فرنی و … مخلوط کرده به عنوان جایگزین شکر استفاده کرد.

خواص شیره انگور

خاصیت اصلی انواع شیره، انرژی زا بودن آن است و برای فصل زمستان که بدن به انرژی بیشتری برای گرم کردن خود احتیاج دارد، بهترین غذا محسوب می شود.شیره انگور بسیار مقوی است و برای کسانی که بر اثر یک بیماری طولانی یا عمل جراحی ضعیف شده اند، بسیار مفید است. شیره انگور، ضعف عمومی بدن و ضعف احشاء را معالجه و بدن را تقویت می کند.

نحوه و موارد استفاده از شیره‌انگور

شیره انگور موارد مصرف متعددی دارد. به همین دلیل در طراحی بسته بندی آن باید موارد مصرف آن را مورد توجه قرار دهید.
۱- به عنوان روکش دقیقاً همانند مربا مارمالاد جهت صبحانه
۲ – به عنوان روکش برای دسرها و بستنی
۳ -به عنوان شیرین کردن همراه با شیره تازه انواع گوناگونی از خامه ها و روغن کنجد
۴- جهت تولید سرکه و الکل با کیفیت بالا
۵ -جهت تولید نوشیدنی‌های سالم و بهداشتی
۶ -به عنوان رنگ‌دهنده جهت غذا و دارو
۷ -به عنوان ماده‌ای در صنعت نانوائی شکلات و شیرینی‌پزی

فرآیند تولید روش صنعتی شیره انگور

انگور تازه
شستشو (حوضچه های استیل شستشو مجهز به دوش آب)
جداسازی دانه ها از خوشه های انگور ( دستگاه دان کن )
خرد کردن (دستگاه کراشر)
پرس کردن (دستگاه پرس و پالپر)
آب انگور کدر
اضافه کردن خاک سفید استریل(حرارت دیده) حرارت دادن و حذف اسیدیته (کاهش اسیدیته) (دستگاه پری هیتر)
سرد کردن
منتظر ماندن
شفاف سازی و فیلتر کردن
آب انگور شفاف
تغلیظ تحت خلاء
سرد کردن و باقیماندن
شیره انگور
بسته بندی
نگهداری

با خرید فایل طرح توجیهی تولید شیره انگور میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید شیره انگور را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید شیره انگور بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید شیره انگور به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید شیره انگور خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید شیره انگور در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید شیره انگور (طرح توجیهی تولید شیره انگور) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید شیره انگور (طرح توجیهی تولید شیره انگور) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید شیره انگور کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید شیره انگور بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید شیره انگور

دانلود طرح امکان سنجی تولید شیره انگور

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید شیره انگور

دانلود فایل طرح توجیهی تولید شیره انگور

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید شیره انگور

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید شیره انگور

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید شیره انگور

نگارش طرح توجیهی تولید شیره انگور

طرح کامفار

طرح کامفار تولید شیره انگور

طرح کامفار توجیهی تولید شیره انگور

کارشناس طرح توجیهی تولید شیره انگور

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید شیره انگور

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید شیره انگور

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید شیره انگور

وام بانکی طرح توجیهی تولید شیره انگور

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید شیره انگور

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید شیره انگور

وام رسالت طرح توجیهی تولید شیره انگور

وام مهر طرح توجیهی تولید شیره انگور

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0