طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی پرورش شتر مرغ را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی پرورش شتر مرغ در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . پرورش شتر مرغ می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به پرورش شتر مرغ تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه پرورش شتر مرغ آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

                        طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

 

تاریخچه پرورش شترمرغ در جهان

زیستگاه اصلی شتر مرغ در افریقای جنوبی است و در ۲۷۰سال پیش به دلیل اهمیت (پر) آنها را اهلی کرده اند اما با گذشت زمان بازار پر آن کاهش یافت و به این نتیجه رسیدند که باید از گوشت، تخم و روغن آن نیز در بازار های جهانی استفاده کنند و همین ایده باعث شد تا شترمرغ کنترل بازار را بدست بگیرد و درآمد پرورش دهندگان را افزایش دهد، بطوری که بعد از چندین دهه هنوز هم بازار خاص خود را دارد و فراورده های آن به کشورهای دیگر صادر می شود.

شترمرغ بطور کلی پرنده ای مقاوم است و در بدترین شرایط گرما و سرما می تواند زنده بماند؛ حتی در شرایطی که در مراتع حیواناتی چون گوسفند و بز نمیتوانند تغذیه کنند، شترمرغ میتواند خوراک خود را در ته مانده های پوشش کم علف بدست بیاورد و زنده بماند.

محصولات مختلف شترمرغ: گوشت، پوست، پر، تخم، روغن میباشد که باعث شده بخش زیادی از بدن این پرنده قابل استفاده باشد،که یک مزیت عالی برای پرورش دهندگان است.

پرورش شترمرغ در ایران

پرورش شترمرغ درایران، در چند دهه ی اخیر رشد خوبی داشته است و پرورش دهندگان این پرنده تونسته اند از گوشت، تخم، پر و روغن آن کسب درآمد کنند و حتی به کشورهای دیگر صادرات کنند. کشور ما همه نوع آب و هوایی را در خود دارد از منطق سردسیر گرفته تا مناطق خشک و کویری؛ به همین دلیل میتوان در ۹۰درصد مناطق جغرافیایی آن را پرورش داد.

اما در ۱۰ درصد از شهرها نمیتوان آن را پرورش داد؛ در شهرهای مناطق جنوبی که هوا شرجی و مرطوب است، که باعث اختلالاتی در پرورش می شود که توصیه نمی شود این کسب و کار را در این شرایط اقلیمی شروع کرد.

چرا پرورش شترمرغ

به دلیل اینکه از بیشتر بدن شترمرغ شامل پر، تخم، گوشت، روغن و پوست آن استفاده می‌شود می‌تواند برای پرورش‌دهنده آن بسیار سودمند باشد. ضمن اینکه شترمرغ پرنده‌ای است که با شرایط سخت و تغذیه نامناسب کنار می‌آید و می‌تواند زنده بماند بنابراین برای افرادی که درجاهایی با آب‌وهوای نامناسب و عدم وجود جیره غذایی برای تغذیه این حیوان زندگی می‌کنند می‌تواند بهترین گزینه برای تجارت و سودآوری باشد.

سود پرورش شترمرغ

شترمرغ به دلیل داشتن چندین محصول ارزشمند مانند گوشت، پوست، تخم و روغن میتواند توجیه اقتصادی زیادی برای شخص سرمایه گذار به همراه داشته باشد، همچنین توجه داشته باشید که قیمت گوشت قرمز همواره در حال افزایش است و این فرصت خوبی است برای سرمایه گذاری و گرفتن سهم بزرگی از بازار، اگه تصمیم دارید شترمرغ پرورش دهید، فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع تر مزرعه پرورش شترمرغ را آغاز کنید.

با خرید فایل طرح توجیهی پرورش شتر مرغ میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه پرورش شتر مرغ را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی پرورش شتر مرغ بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی پرورش شتر مرغ به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی پرورش شتر مرغ خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی پرورش شتر مرغ در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه پرورش شتر مرغ (پرورش شتر مرغ) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی پرورش شتر مرغ (پرورش شتر مرغ) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه پرورش شتر مرغ کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی پرورش شتر مرغ بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود پرورش شتر مرغ

دانلود طرح امکان سنجی پرورش شتر مرغ

دانلود رایگان پرورش شتر مرغ

دانلود فایل طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

دانلود فایل pdf طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی پرورش شتر مرغ

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی پرورش شتر مرغ

نگارش پرورش شتر مرغ

طرح کامفار

طرح کامفار پرورش شتر مرغ

طرح کامفار توجیهی پرورش شتر مرغ

کارشناس پرورش شتر مرغ

کارشناس نگارش پرورش شتر مرغ

طرح توجیهی ارزان قیمت پرورش شتر مرغ

طرح توجیهی قیمت مناسب پرورش شتر مرغ

وام بانکی پرورش شتر مرغ

وام قرض الحسنه پرورش شتر مرغ

وام بانک ملت پرورش شتر مرغ

وام رسالت پرورش شتر مرغ

وام مهر پرورش شتر مرغ

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0