طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . فرآوری روده گوسفند (هنگ) می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به فرآوری روده گوسفند (هنگ) تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه فرآوری روده گوسفند (هنگ) آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

              طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

 

طرح فرآوری روده گوسفند (هنگ)

حدودا” در هفتاد سال قبل مهاجرینی از کشور شوروی که در ساخت روده تخصص داشتند به ایران آمدند و از روده گوسفند و بز جهت صدور آن به خارج از کشور برای روکش سوسیس استفاده نموده و ساخت آنرا به کارگرانی که در ساخت زه مهارت داشتند آموزش دادند.
ساخت روده بوسیله دست و با استفاده از چوب خیزران که دارای لعاب مخصوصی است انجام می گرفت و با برداشتن یک پوست داخلی و یک پوست خارجی روده را بحالت روکش آماده جهت پر نمودن گوشت مهیا می کرد. روده تنها کالای صادراتی است که اثر ضد تورمی دارد. بدین معنی که هرچه صادرات و قیمت صادراتی آن بالا رود قیمت گوشت کاهش می یاید. فرآیند تولید و صادرات روده هیچگونه ارزبری ندارد. تمام مراحل به عمل آوردن این کالا با دست و ظرافت خاصی انجام می گیرد. بنابراین نیروی انسانی زیادی مشغول به کار خواهند شد. روده ایران بعد از زغفران و خاویار در دنیا مقام سوم را دارد و از نظر کمی و کیفی مقام اول را دارد. این محصول در داخل کشور مصرف چندانی نداشته و فقط به مقدار بسیار ناچیز و محدود در کارخانجات سوسیس و کالباس به عنوان روکش استفاده می شود. روده به دلیل آن که از جنس گوشت و دارای منافذ بسیار ریز و طبیعی است، سوسیس با همان روکش روده طبخ و مصرف می شود. این محصول تاکنون به دلیل پیشرفت های تکنولوژیک فقط در صنایع غذایی به ویژه برای پوشش سوسیس استفاده می شود، اما برای تولید نخ بخیه ، تولید صنایع دستی ،تولید کاندوم ، تیر و کمان و زه تار نیز قابل استفاده بوده است .

فراوری روده

روده در ۹ مرحله فرآوری می شود. وزن اولیه روده گوسفند حدود ۲ کیلو گرم است که پس از مراحل پروسه، هنگ و فرآوری این وزن به ۱۰۰ گرم می رسد.جنس و نوع روده ها از نظر مرغوبیت با هم متفاوت هستند، روده های مناطق سردسیری که سفت تر هستند و روده های گوسفندی مرغوبیت بیشتری دارند.

هنگ و یارد

هر ۹۱ متر روده یک هنگ نامیده می شود که مبنای محاسبه پولی و صادراتی است و درخارج از کشور آن را “یارد” می نامند.۹۰درصد روده ایران به کشورهای اروپایی بخصوص آلمان صادر می شود.قیمت آنها هم بر مبنای کالیبره ها و درجه ۱ و ۲ متفاوت است. روده ایران در دنیا از شهرت بالایی برخوردار استزیرا کارها به همت افراد متخصص بصورت دستی و با ظرافت و دقت بالایی  انجام می شود.
گرما از مهمترین عواملی است که باعث فساد روده و غیرقابل مصرف شدن آن می شود به همین علت روده را پس از  سرد کردن سریع نمک سود  و در سردخانه نگهداری می کنند. زنبور نیز یکی دیگر از عوامل مهم خراب شدن روده است. اگر زنبور روده را نیش بزند باعث سوراخ شدن  آن شده و دیگر نمی توان روده را استفاده کرد.

صادرات روده

ممکن است پنداشته شود روده کالا و محصولی زاید و بی فایده است اما دارای طرفداران پا به قرصی در دنیا است و در ردیف یکی از تجارت های پر سود جهان قرار دارد.
متاسفانه با اینکه روده طبیعی ایران به خارج از کشور صادر می شود و روده های درجه ۲ می توانند به مصرف  کارخانه های سوسیس سازی داخلی درآیند اما روده مصنوعی از خارج به ایران وارد می شود و به مصرف می رسد و از این راه مبالغی ارز از کشور خارج می شود.
هرچه بازار صادرات روده بیشتر باشد قیمت گوشت هم کمتر می شود. درآمد زایی صادرات روده سالانه ۱۰۰ میلیون دلار برآورد می شود که عمده این محصول به کشور آلمان صادر می شود.البته در این کشور مرکزی وجود دارد که ازانجا روده به سایر کشورهای اروپایی و گاهی اوقات به آمریکای لاتین صادر می شود.
آلمان، ایتالیا ، هلند، فرانسه و لهستان عمده ترین واردکنندگان روده از ایران هستند. روده محصولی صددرصد صادراتی است و تولید این محصول یکی از کارهای بسیار اشتغالزا است که علاوه بر جلوگیری از تخریب محیط زیست جزوه پنچ محصول گران ارزآور کشور به حساب می آید.
با اشاره به رتبه اول ایران در تولید  این محصول در جهان، از پیشی گرفتن برخی کشورها در این زمینه باید ابراز تاسف کرد زیرا هم اکنون این جایگاه نخست از دست رفته است و کشورهایی چون سوریه، ترکیه، چین و مصر بیشترین میزان روده جهان را تولید می کنند.هر هنگ روده ۲۵۰ گرم وزن دارد . میانگین دیگر کالاهای صادراتی ۴۴ سنت و  میانگین صادراتی روده بالای ۵۰ دلار است.میزان صادرات روده در کشور ۵ میلیون هنگ (واحد صادرات روده ) برآورد می شود.

با خرید فایل طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه فرآوری روده گوسفند (هنگ) را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه فرآوری روده گوسفند (هنگ) (فرآوری روده گوسفند (هنگ)) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) (فرآوری روده گوسفند (هنگ)) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه فرآوری روده گوسفند (هنگ) کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ) بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود فرآوری روده گوسفند (هنگ)

دانلود طرح امکان سنجی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

دانلود رایگان فرآوری روده گوسفند (هنگ)

دانلود فایل طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

دانلود فایل pdf طرح توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

نگارش فرآوری روده گوسفند (هنگ)

طرح کامفار

طرح کامفار فرآوری روده گوسفند (هنگ)

طرح کامفار توجیهی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

کارشناس فرآوری روده گوسفند (هنگ)

کارشناس نگارش فرآوری روده گوسفند (هنگ)

طرح توجیهی ارزان قیمت فرآوری روده گوسفند (هنگ)

طرح توجیهی قیمت مناسب فرآوری روده گوسفند (هنگ)

وام بانکی فرآوری روده گوسفند (هنگ)

وام قرض الحسنه فرآوری روده گوسفند (هنگ)

وام بانک ملت فرآوری روده گوسفند (هنگ)

وام رسالت فرآوری روده گوسفند (هنگ)

وام مهر فرآوری روده گوسفند (هنگ)

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0