طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . راه اندازی درمانگاه شبانه روزی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به راه اندازی درمانگاه شبانه روزی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه راه اندازی درمانگاه شبانه روزی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

                   طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

 

طرح راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

بشر همواره به دنبال انجام پروژه ها و ساخت وسائلی برای پاسخگویی به نیازهای مختلف خود بوده است و همچنین در کنار آن به تواند زندگی راحت تر و با آسایش بیشتر داشته باشد. ساخت بیمارستان ها و درمانگاه شبانه روزی یکی از مواردی است که انسان برای پاسخگویی به دردهای جسمانی و روحی، اقدام به راه اندازی و ساخت آن کرده است. این بیمارستان ها یا درمانگاه با هدف کمک به پیشگیری امراض یا تحت درمان قرار دادن افراد بیمار است. با تخصصی شدن علم پزشکی، به بخش های این مراکز اضافه شده و کم کم با افزایش جمعیت و گستردگی بیماری ها، درمانگاه ها و بیمارستان های تخصصی نیز ساخته شدن؛ مانند بیمارستان تخصصی قلب، درمانگاه شبانه روزی دندانپزشکی، پلی کلینیک تخصصی کودکان و غیره. در ادامه با واژه ی درمانگاه، وظایف و نوع فعالیت آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

درمانگاه چیست؟

درمانگاه به مکانی اطلاق می شود که در آن بیماران سرپایی را، معالجه می کنند. این مکان می تواند بخشی از یک مرکز بزرگ تر به نام بیمارستان باشد. و هم می تواند به طور مستقل اقدام به فعالیت کند. درمانگاه با بیمارستان فرق های بسیاری دارد، که از آن می تواند به چند مورد اشاره کرد: درمانگاه به نسبت بیمارستان از امکانات کمتری برخوردار است، در درمانگاه فرد بیمار بستری نمی شود، درمانگاه تنها قادر به انجام عمل های سرپایی است، تنها بعضی از درمانگاه ها شبانه روزی هستند، اما تمامی بیمارستان ها به صورت تمام وقت و شبانه روزی خدمت رسانی می کنند. درمانگاه ها به صورت عمومی و تخصصی تقسیم بندی می شوند. در درمانگاه عمومی، حداقل چهار نفر پزشک عمومی می باشد، که این تعداد برای درمانگاه های تخصصی، بسته به نوع تخصص درمانگاه، یک نفر پزشک متخصص باید حضور داشته باشد.

شرایط فنی و وضعیت ساختمانی داروخانه به شرح زیر است :

۱- حداقل مساحت ( کف ) داروخانه روزانه ۲۴ متر مربع بوده و باید انبار یا بالکن داخلی مناسب جهت نگهداری داروها وجود داشته باشد . در مورد داروخانه شبانه روزی حداقل ۴۰ متر مربع مساحت کف و انبار یا بالکن داخلی مناسب خواهد بود این متراژ در مناطق روستایی ودهستان ها با اختلاف ۴ متر مربع قابل قبول می باشد .

۲- حداقل شرایط بهداشتی ، ایمنی و فنی داروخانه ها به شرح ذیل است :

– دیوارها از رنگ آمیزی مناسب برخوردار بوده و کف داروخانه کاملاً صاف و قابل شستشو و دارای دستشوئی وقفسه بندی مناسب با حجم داروها باشد .

– داروخانه می بایست دارای وسایل ایمنی لازم باشد .

– وجود یخچال برای نگهداری داروهایی که باید در دمای پائین نگهداری شود .

– حرارت داخلی داروخانه باید جهت حفظ و حراست داروها مناسب باشد .

۳- وجود فضای ساخت دارو با تجهیزات لازم

با خرید فایل طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه راه اندازی درمانگاه شبانه روزی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه راه اندازی درمانگاه شبانه روزی (راه اندازی درمانگاه شبانه روزی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی (راه اندازی درمانگاه شبانه روزی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه راه اندازی درمانگاه شبانه روزی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

دانلود طرح امکان سنجی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

دانلود رایگان راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

دانلود فایل طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

نگارش راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

طرح کامفار

طرح کامفار راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

طرح کامفار توجیهی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

کارشناس راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

کارشناس نگارش راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

طرح توجیهی ارزان قیمت راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

طرح توجیهی قیمت مناسب راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

وام بانکی راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

وام قرض الحسنه راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

وام بانک ملت راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

وام رسالت راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

وام مهر راه اندازی درمانگاه شبانه روزی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0