طرح توجیهی خدمات برق رسانی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی خدمات برق رسانی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی خدمات برق رسانی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . خدمات برق رسانی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به خدمات برق رسانی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه خدمات برق رسانی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی خدمات برق رسانی

                          طرح توجیهی خدمات برق رسانی

 

مقدمه:

اراﻳﻪ ﻛﻠﻴﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮق رﺳﺎﻧﻲ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﺑﺮق ﺟﻬﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﻣﺮﻣﺖ و ﺳـﺎﻣﺎن دﻫـﻲ در  زﻣﻴﻦ ﻫﺎی ( ﻛﺸﺎورزی، ﺻﻨﺎﻳﻊ، ﺷﻬﺮی و روﺳﺘﺎیی و…) ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎت زﻳﺮ می باشد :

۱- ﻧﺼﺐ اﻧﻮاع ﺗﻴﺮﻫﺎی ﺑﺮق ﻓﺸﺎر ﻣﺘﻮﺳﻂ ۲۰ ﻛﻴﻠﻮ وات و ﻓﺸﺎر ﺿﻌﻴﻒ( ۲۰۰ و ۴۰۰ و … ) ﻛﻪ ﺷﺎﻣﻞ ﺣﻔﺎری ﺑﺮای ﻧﺼﺐ ﺗﻴﺮ ﺑﻪ ﻋﻤﻖ ﻳـﻚ دﻫـﻢ ﺗﻴـﺮ ﺑـﻪ ﻋـﻼوه ﺷـﺼﺖ ﺳﺎﻧﺘﻴﻤﺘﺮ در زﻣﻴﻨﻪ ﻫﺎی ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ و ﺣﻔﺮ ﭼﺎﻟﻪ در ز ﻣﻴﻴﻨﻪ ﻫﺎی ﺳﻨﮕﻼخ و ﺳﻔﺖ ﻳـﻚ دﻫﻢ ﺗﻴﺮ ﺑﻪ ﻋﻼوه ﭼﻬﻞ ﺳﺎﻧﺘﺒﻤﺘﺮ و ﭘﺮ ﻛﺮدن آﻧﻬﺎ ﺑﺎ ﺳﻨﮓ و ﺑﺘﻮن ﺑﻌـﺪ از ﻧـﺼﺐ و  اﺳﭙﺎﻧﺲ زدن ﺗﻴﺮﻫﺎی اﻧﺘﻘﺎل ﻧﻴﺮو ﻛﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻧﻴﺮوﻫﺎی ﺷﺮﻛﺖ و ﺟﺮﺛﻘﻴـﻞ ﺻـﻮرت ﻣﻲ ﮔﻴﺮد.

۲- ﻧـــﺼﺐ اﻧـــﻮاع ﻣﻘـــﺮه ﻫــﺎ ( ﻣﻘـــﺮه ﻫــای ﭼﺮﺧـخشی ﺳـــﻮزﻧﻲ، ﻣﻘـــﺮه ﻫـــﺎی ﺑﺸﻘﺎبی، کششی، ﻣﻬﺎری ) ﺟﻬﺖ ﻋﺎﻳﻖ ﻛﺮدن ﺳﻴﻢ ﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪ ﺑﺮق از ﭘﺎﻳﻪ ﻫﺎی اﻧﺘﻘـﺎل ﻧﻴﺮو ﻛﻪ ﻫﺮ ﻛﺪام ﺑﻪ دﻟﻴﻞ ﺧﺎص و ﻣﺰاﻳﺎی ﺧﻮد را دارﻧﺪ .

ﺟﻨﺲ اﻳـﻦ ﻣﻘـﺮه ﻫـﺎ از ﻧﻮع ﺷﻴﺸﻪ و ﭼﻴﻨﻲ ﻣـﻲ ﺑﺎﺷـﺪ. ﻧـﺼﺐ آﻧﻬـﺎ ﺗﻮﺳـﻂ ﻧﻴـﺮوﻫـﺎی ﻣﺘﺨـﺼﺺ و ﻛـﺎر آزﻣﻮده ﺷﺮﻛﺖ اﻧﺠﺎم ﻣﻴﭙﺬﻳﺮد.

۳- ﺳﻴﻢ ﻛﺸﻲ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﺑـﺮق و اﻧـﻮاع ﻣﺨﺘﻠـﻒ دارد ﻛـﻪ اﺳـﺘﻔﺎده از آن ﺑـﺮ ﺣـﺴﺐ ﺷﺪت ﺟﺮﻳﺎن ﻣﺠﺎز ﺑﺮ ﺣﺴﺐ آﻣﭙﺮ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻲ ﺷﻮد.

اصلی ﻛﺮدن ﺳﻴﻢ ﻫﺎ در واﻗﻊ ﻫﻤﺎن وﺻﻞ ﻛﺮدن ﺳﻴﻢ ﻫﺎ در ﺷﺒﻜﻪ ﻫﻮاﻳﻲ ﺑﺮ روی ﺗﻴﺮﻫـﺎی  ﺑﺮق ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ﻛﻪ در اﺻﻠﻲ ﻛﺮدن اﺑﺘﺪای ﺷﺒﻜﻪ و اﻧﺘﻬﺎی ﺷﺒﻜﻪ و ﻣﺤﻜﻢ ﺑﺴﺘﻪ ﺷـﺪن ﺳـﻴﻢ ﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪ و ﺗﺤﻤﻞ ﻓﺸﺎر از ﺑﺴﺘﻪ ﻫﺎی ﻣﺨﺼﻮص اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻲ ﺷﻮد . ﻓﻠﺶ زدن ﺳﻴﻢ ﻫـﺎی ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﺑﺮق ﻛﻪ در واﻗﻊ ﻫﻤﺎن ﻣﻘﺪار ﺷﻜﻢ ﻳﺎ اﻧﺤﻨﺎی ﺳﻴﻢ ﻫﺎی ﺑﻴﻦ دو ﺗﻴـﺮ ﻣـﻲ ﺑﺎشد.

ﻛﻪ رﻋﺎﻳﺖ ﻣﻴﺰان ﻓﻠﺶ ﺑﺴﻴﺎر ﻣﻬﻢ و ﺿﺮوری ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ. ﻣﻴﺰان ﻓﻠﺶ ﺳﻴﻢ ﻫـﺎی ﺑـﺮق در ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﻫﻮاﻳﻲ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺷﺮاﻳﻂ اﻗﻠﻴﻤﻲ ﻣﺤﻴﻂ از ﻗﺒﻴﻞ: باد، برق، باران، درجه حرارت هر منطقه محاسبه می کنند که در نقاط مختلف با یکدیگر متفاوت است.

ﻣﻮﻧﺘﺎژ و ﻧﺼﺐ و ﺳﺮوﻳﺲ ﺗﺎﺑﻠﻮ ﻫﺎی ﺑﺮق ﻛﻪ ﺗﻮﺳﻂ ﻧﻴﺮو ﻫﺎی ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺑﺎ اﻣﻜﺎﻧـﺎت و ﺗﺠﻬﻴﺰات ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﺻﻮرت ﻣﻲ ﭘﺬﻳﺮد:

۱- ﺗﻌﻤﻴﺮ و ﺗﻌﻮﻳﺾ ﺳﻴﻢ ﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی ﺑـﺮق ﻛـﻪ ﺗﻮﺳـﻂ ﻧﻴـﺮو ﻫـﺎی ﻣﺘﺨـﺼﺺ ﺑـﺎ اﻣﻜﺎﻧﺎت و ﺗﺠﻬﻴﺰات ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﺻﻮرت ﻣﻲ ﭘﺬﻳﺮد.

۲- ﻧﮕﻬﺪاری ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻗﺒﻞ ازمونتاژ

۳- ﻣﻮﻧﺘﺎژ و ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﻃﺒﻖ ﻧﻘﺶ اﺑﻌﺎد ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ اﻧﺠﺎم گردد.

۴- ﻣﻮﻧﺘﺎژ و ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺗﻴﻐﻪ ﻫﺎی ﺣﺎﻣﻞ جریان
۵- ﻣﻮﻧﺘﺎژ ﻟﻮﻟﻪ ﻫﺎی ارﺗﺒﺎﻃﻲ
۶- ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﻛﻨﺘﺎﻛﺘﻬﺎ ﻧﺴﺒﺖ  ﺑﻪ ﻫﻤﺪﻳﮕﺮ
۷- ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻟﺤﻈﻪ ﻋﻤﻠﻜﺮد
۸- ﻣﻮﻧﺘﺎژ و ﺗﻨﻈﻴﻢ ﺳﺎﺧﺘﺎر ارﺗﻴﻨﮓ ﺳﻮﻳﭻ
۹- ﻧﺼﺐ ﺗﺮاﻧﺴﻔﻮرﻣﺎﺗﻮرﻫﺎی ﺑﻴﺴﺖ ﻫﺰار وﻟﺖ در آﺧﺮ ﺧﻂ اﻧﺘﻘﺎل ﻧﻴﺮو و ﻧﺼﺐ ﻛﺎت اوت ﺑﺎ اﺑﻌﺎد و ﻓﻮاﺻﻞ ﻣﺠﺎز ﺗﻮﺳﻂ ﻧﻴﺮو ﻫﺎی ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﺎ ﻣﺎﺷـﻴﻦ آﻻت و  ﺗﺠﻬﻴﺰات ﻻزم

با خرید فایل طرح توجیهی خدمات برق رسانی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه خدمات برق رسانی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی خدمات برق رسانی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی خدمات برق رسانی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی خدمات برق رسانی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی خدمات برق رسانی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه خدمات برق رسانی (خدمات برق رسانی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی خدمات برق رسانی (خدمات برق رسانی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه خدمات برق رسانی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی خدمات برق رسانی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود خدمات برق رسانی

دانلود طرح امکان سنجی خدمات برق رسانی

دانلود رایگان خدمات برق رسانی

دانلود فایل طرح توجیهی خدمات برق رسانی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی خدمات برق رسانی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی خدمات برق رسانی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی خدمات برق رسانی

نگارش خدمات برق رسانی

طرح کامفار

طرح کامفار خدمات برق رسانی

طرح کامفار توجیهی خدمات برق رسانی

کارشناس خدمات برق رسانی

کارشناس نگارش خدمات برق رسانی

طرح توجیهی ارزان قیمت خدمات برق رسانی

طرح توجیهی قیمت مناسب خدمات برق رسانی

وام بانکی خدمات برق رسانی

وام قرض الحسنه خدمات برق رسانی

وام بانک ملت خدمات برق رسانی

وام رسالت خدمات برق رسانی

وام مهر خدمات برق رسانی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0