طرح توجیهی تولید گچ آلفا

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید گچ آلفا را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید گچ آلفا در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید گچ آلفا می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید گچ آلفا تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید گچ آلفا آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید گچ آلفا

                          طرح توجیهی تولید گچ آلفا

طرح تولید گچ آلفا

سولفات کلسیم یکی از مواد معدنی است که در زمین به وفور یافت می شود و بسته به مقدار آب کریستال، عمدتاً به فرم دی هیدرات (DH)، همی هیدرات (HH)، و انیدرات (AH)، یافت می شود. سولفات کلسیم همی هیدرات (HH) که یک ماده بسیار مهم، بویژه در صنعت ساختمان است از آبگیری از DH به دست می آید و به دو شکل سولفات کلسیم همی هیدرات آلفا (α-HH)و سولفات کلسیم همی هیدرات بتا، β-HH) (جود دارد.
گچ آلفا از نوع گچ های نرم و با زمان گیرایش بالا می باشد. ریز دانه بودن ابعاد و یا به عبارت دیگر میکرونـزه بودن این نوع گچ از خصوصیات بارز آن محسوب می شود. این نوع گچ از نظـر فنـی خـو د بـه دو نـوع قابـل تقسیم میباشد گچ آلفا در انواع فرم های طبی، دندانپزشکی، صنعتی و ارتوپدی پلیمـری در بـازار جهـانی تولیـد و خریـد و فروش می شود. در نوع اول که به همان گچ آلفا معروف است، عملیات پخت در اتوکلاو و در فشار و حـرارت ۹۷ انجام میگیرد. در نوع دوم که بهنام گچ آلفای پزشکی مرسوم است پخت در دمای ۱۰۰ انجام میگردد . مرغوبترین و با ارزشترین نوع گچ، گچ آلفا میباشد. گچ آلفا که به گچ صنعتی نیز معروف است در صنایع پزشکی و ساخت قالبهای چینیسازی، دندانسازی، مجسمهسازی و جواهرات استفاده می شود خصوصیاتی از قبیل استحکام بالا که گچ آلفا دارد باعث شده که مصرف آن در سایر صنایع موجب بهبود کیفیت محصولات تولیدی گردد. با تولید گچ آلفا، ارزش افزوده سنگ گچ، افزایش قابل توجهی یافته و با افزایش تقاضای خارجی برای این نوع گچ، ارزش صادرات گچ و محصولات گچ کشور نیز رشد قابل توجهی خواهد داشت.

کاربرد گچ آلفا

•استفاده برای ساخت قالب دندان
لثه انسان و همچنین دندان آن دارای شکل هندسی نامنظم می باشد. بنـابراین بـرای سـاخت قالـب آن لازم است از مواد معطف و شکل پذیر استفاده گردد . از طرف دیگر پزشکان دندان ساز تخصص خاصی در اسـتفاده از ماشین ابزار برای ساخت قالب دندان برخوردار نمی باشند و در نهایت گچ قالب گیری بسیار خوبی داشته و از قیمت بسیار کمتری نیز برخوردار است .دلایل فوق باعث استفاده آن در دندانسازی شده اسـت . در ایـن امر ابتدا قالب لثه با مواد خمیری شکل گرفته شده و سپس با برگرداندن آن به گچ، دندان مصنوعی انسان با استفاده از قالب گچی فوق ساخته میشود.

• استفاده برای شکسته بندی
در این حالت گچ مورد استفاده، گچ طبی نامیده می شود. از آن برای ثابت نگه داشتن اعضا شکسته انسانها استفاده میگردد . خاصیت صلب بودن گچ، گیرایش مناسب برای عملیات طبی، نرمـی و بهداشـتی بـودن آن از جملـه دلایـل استفاده از آن در این حوزه های مصرف می تواند محسوب گردد.

• استفاده برای ساخت قالب جواهرات
جواهرات مختلف نیز مانند دندان انسان و حتی پیش از آن از شکل هندسی بسیار نامنظمی برخوردار بوده و لذا ساخت قالب برای تولید آنها استفاده از روش های موجود ماشین کاری ممکن نبوده و یـا بـسیار پرهزینـه است. از اینرو برای ساخت این محصولات نیز از گچ استفاده میگردد.

استفاده برای مجسمه سازی
یکی دیگر از موارد کاربردگچ پزشکی یا گچ آلفا، استفاده از آنها در ساخت قالب مجسمه هـا و اشـیاء تزئینـی مشابه آن است . در این حالت نیز مجسمه از شکل هندسی نامنظم برخوردار بوده و گچ بـا نفـوذ در خ لـل و فرج مجسمه، تولید قالب با دقت قابل قبول را می نمایند .

سایر موارد کاربرد گچ اآلفا
خواص مکانیکی، شیمیایی و همچنـین نـازل بـودن قیمـت گـچ پزشـکی، سـبب شـده اسـت کـه در کلیـه قالبسازیها و همانندسازی های صنعتی و هنری (مانند ساخت نقش و نگار دور قاب تابلوهـا ، سـاخت قالـ ب ظروف و ساخت نما و دکوراسیون در ساختمان،)ها کف هـای سـرامیکی، سـاخت مجموعـه هـای بهداشـتی، ساخت تجهیزات دکوراسیون و به عنوان پر کننده استفاده شود .

فرآیند تولید گچ آلفا

فرآیند خردایش و دانه بندی
سنگ گچ مصرفی لازم از بهترین و خالص ین معادن گچ استخراج و به محل ذخیره بار ورودی به کارخانه حمل میشود. ابعاد درشت سنگ گچ در صورت نیاز توسط سنگ شکن خرد شده و به مرحله آسیا کردن منتقل میشود. مواد خام توسط آسیا تا دانه بندی مناسب در یک یا دو مرحله خرد شده و دانه بندی آن توسط سرند و یا تجهیزات طبقه بندی دیگر صورت میگیرد. مواد دانه ریز قبل از ورود به مرحله آسیا توسط نوار نقاله به همراه مواد خروجی آسیا به سیلوی مواد خام منتقل میشود. مواد خام خروجی از آسیا به قسمت پخت هدایت میشود. مواد افزودنی به منظور افزایش کیفیت گچ قبل از مرحله پخت و در فرایند مخلوط کردن افزوده میشود.

فرایند پخت
مواد خام خروجی از آسیاها به کوره (ها اتوکلاو) منتقل میشوند تا عملیات پخت بسته به نوع گچ آلفا (صنعتی یا طبی) با دمای یا ۹۷ ۱۰۰ درجه سانتیگراد در اتوکلاو که دما و فشار آن کاملاً کنترل میشود، تکمیل و در انتهای کوره مواد پخته شده وارد آسیا میشوند تا به دانه بندی مورد نظر برسند.

•فرآیند آسیاکردن مواد پخته شده
مواد پخته شده دوباره وارد آسیا شده و تا رسیدن به دانه بندی مورد نظر عملیات خردایش بر آن صورت میگیرد. پس از فرایند آسیا کردن، مواد پخته شده جهت همسان ب سازی دانه ندی از سرند انتهایی عبور داده میشوند. مواد باقیمانده روی سرند به دو آسیا که بهصورت موازی با یکدیگر کار میکنند منتقل میشوند. خروجی آسیا مجدداً به سرند مواد پخته هدایت میشود و سیکل بالا دوباره تکرار میگردد. محصول خروجی از سالن پخت به سیلوی ذخیره منتقل و در آنجا عملیات خنک کردن مواد پخت شده انجام میگیرد. پس از این مرحله مواد به قسمت بسته بندی حمل می شوند.

• فرآیند بسته بندی
محصول سیلوهای مورد نظر به دستگاه بسته بندی منتقل و بسته بندی انجام میگیرد. محصول پس از بارگیری در کامیون روانه بازار مصرف میشود .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید گچ آلفا میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید گچ آلفا را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید گچ آلفا بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید گچ آلفا به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید گچ آلفا خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید گچ آلفا در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید گچ آلفا (تولید گچ آلفا) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید گچ آلفا (تولید گچ آلفا) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید گچ آلفا کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید گچ آلفا بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید گچ آلفا

دانلود طرح امکان سنجی تولید گچ آلفا

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید گچ آلفا

دانلود فایل طرح توجیهی تولید گچ آلفا

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید گچ آلفا

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید گچ آلفا

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید گچ آلفا

نگارش تولید گچ آلفا

طرح کامفار

طرح کامفار تولید گچ آلفا

طرح کامفار توجیهی تولید گچ آلفا

کارشناس تولید گچ آلفا

کارشناس نگارش تولید گچ آلفا

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید گچ آلفا

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید گچ آلفا

وام بانکی تولید گچ آلفا

وام قرض الحسنه تولید گچ آلفا

وام بانک ملت تولید گچ آلفا

وام رسالت تولید گچ آلفا

وام مهر تولید گچ آلفا

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0