طرح توجیهی تولید کولر های آبی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کولر های آبی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کولر های آبی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کولر های آبی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کولر های آبی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کولر های آبی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کولر های آبی

        طرح توجیهی تولید کولر های آبی

گزارش حاضر به بررسی و ارزیابی مقدماتی تولید کولر آبی در کشور اختصاص دارد. بررسیهای اولیه حکایت از آن دارد که سرمایهگذاری برای تولید کولر آبی با توجه به وجود شرکتهای بزرگ تولیدکننده کولر آبی و نمایندگان مارکهای معتبر کولر گازی در کشور، افزایش تنوع در ظاهر، قیمت، کیفیت و کاربرد کولرهای گازی و همزمان با افزایش سطح رفاه جامعه، با ریسک بالایی توام خواهد بود. امری که بررسی عملکرد شرکتهای بزرگ تولیدکننده کولر آبی نظیر آبسال نیز میتوان به آن پیبرد. این کارخانه که کولرهای آبی آن، سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دادهاست، علیرغم برخودرای از برند معتبر، در تعداد کمی از ماههای سال اقدام به تولید کولر آبی مینماید و خط تولید خود را در بخش زیادی از سال به تولید سایر محصولاتش اختصاص میدهد. بدینترتیب به نظر میرسد، تصمیمگیری برای تولید تکمحصولی کولر آبی، با توجه به هزینه بالای قطعات و تجهیزات تولید و رقابت شدید موجود در بازار، نیازمند انجام مطالعات تکمیلی و استفاده از اطلاعات و آمار دقیق مالی و اقتصادی در قالب یک مطالعه امکانسنجی میباشد.

معرفی محصول

کولر آبی که به شکل امروزه در ایران موجود میباشد در حدود ۴۰ سال پیش در کشور آمریکا طراحی و ساخته شد. بعد از آن شرکت سپهر الکتریک اولین شرکت تولید کننده کولر آبی در ایران بود که با کپیبرداری از طرح خارجی آن و وارد کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز آن کار ساخت این وسیله را آغاز کرد و تا به امروز بالغ بر ۲۰ شرکت تولید کننده لوازم خانگی مشغول تولید کولر آبی بر اساس همان طرح آمریکایی هستند.

 

کولر آبی مجموعهای است از قطعات مونتاژ شده در داخل یک اتاقک کوچک که به عنوان یکی از لوازم خانگی برای ایجاد محیطی خنک و مرطوب مورد استفاده قرار میگیرد.

 

این وسیله خارج از محیط مورد نظر نصب میگردد و سرمای خود را با ایجاد رطوبت در هوای خشک همراه با به جریان انداختن این هوای خنک تامین میسازد. بدینجهت استفاده از این وسیله در مناطقی با آب و هوای مرطوب امکانپذیر نبوده و فقط در مناطقی که دارای آب و هوای خشک میباشد مورد استفاده قرار میگیرد.

 

کولر آبی از دو مکانیزم اصلی برای نیل به هدف اصلی خود استفاده میکند:

 

(۱  ایجاد هوای خنک در داخل محوطه اتاقک توسط تبخیر آب۱

 

(۲ دمیدن هوای خنک ایجاد شده به خارج از اتاقک از اینروی دارای دو مجموعه اصلی میباشد: مجموعه خنک کننده و مجموعه دمنده.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کولر های آبی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کولر های آبی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کولر های آبی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کولر های آبی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کولر های آبی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کولر های آبی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کولر های آبی (طرح توجیهی تولید کولر های آبی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کولر های آبی (طرح توجیهی تولید کولر های آبی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کولر های آبی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کولر های آبی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کولر های آبی

دانلود طرح امکان سنجی تولید کولر های آبی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کولر های آبی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کولر های آبی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کولر های آبی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کولر های آبی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کولر های آبی

نگارش طرح توجیهی تولید کولر های آبی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کولر های آبی

طرح کامفار توجیهی تولید کولر های آبی

کارشناس طرح توجیهی تولید کولر های آبی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کولر های آبی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کولر های آبی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کولر های آبی

وام بانکی طرح توجیهی تولید کولر های آبی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کولر های آبی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کولر های آبی

وام رسالت طرح توجیهی تولید کولر های آبی

وام مهر طرح توجیهی تولید کولر های آبی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0