طرح توجیهی تولید کود مایع

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کود مایع را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کود مایع در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کود مایع می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کود مایع تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کود مایع آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کود مایع

           طرح توجیهی تولید کود مایع

طرح تولید کود مایع

هر گیاهی برای رشد مطلوب و با کیفیت نیاز به مقدار کافی و متعادلی از عناصر غذایی دارد. این عناصر غذایی معمولا” به میزان کافی در خاک وجود نداشته و یا جذب آنها با محدودیت همراه می باشد لذا باید به صورت کود به گیاه رسانده شوند. کودها از نظر فیزیکی به دو صورت جامد و مایع وجود دارند. بر اثر پیشرفت علوم کشاورزی و آشنایی دقیق تر کارشناسان با عوامل تغذیه ای گیاه و نحوه جذب آنها، کودهای مایع به دلیل مزیت های آن مورد توجه خاص قرار گرفته اند. عمده جذب این کودها از طریق برگ گیاه است ضمن این که همراه با آب آبیاری نیز قابل استفاده هستند. کود مایع برای انواع گیاهان از درختان تنومند تا گل های ظریف و زینتی مناسب است و با توجه به سهولت و سرعت جذب مواد غذایی از طریق محلول پاشی، کود دهی به روش محلول به خصوص برای تامین ریز مغذی ها که به مقادیر کم مورد نیاز هستند، روش بسیار مناسبی است خصوصا برای درختان که ریشه های بسیار عمیق دارند و رساندن مقادیر کم مواد ریز مغذی از راه خاک با راندمان خیلی پایینی همراه خواهد بود، بهتر است این مورد به طریق محلول پاشی تامین شود.
همان گونه که از اسمش پیداست، این نوع از کودها به‌شکل مایع هستند و اغلب اوقات به‌شکل خیلی غلیظ عرضه می‌شوند. به بیان دیگر، قبل از مصرف، باید ابتدا کود را با مقداری از آب رقیق و سپس استفاده کرد. هر کودی، غلظت‌های مخصوص به‌خود را دارد، بنابراین توجه به توصیه‌هایی که توسط سازنده مطرح شده‌است، ضروری است. درصدهای NPK به‌همراه مواد تشکیل‌دهنده اولیه کود، روی برچسب درج می‌شود. این کودها به دو دسته کلی کودهای ماکرو و میکرو تقسیم‌بندی می‌شود.

کودهای پایه
کودهای مایعی که برای تأمین مواد مغذی اولیه ماکرو مورد نیاز گیاه ساخته می‌شوند، به‌نام کودهای پایه شناخته می‌شوند. کودهای پایه به‌ دو دسته کودهای میکرو (مواد معدنی) سبزینه (رشد) یا کودهای شکوفه‌دهی (گل) تقسیم می‌شوند. کودهای میکرو شامل موادی است که بیشترین تأثیر را روی مرحله رشد سبزینه دارند و به‌همین ترتیب، کودهای شکوفه‌دهی دارای موادی هستند که در مرحله گلدهی گیاه بسیار مفیدند.
اهداف ویژه
علاوه بر کودهای ماکرو، بسیاری دیگر از کودهای مایع یا افزودنی‌های میکرو با مصارف ویژه نیز وجود دارند. این کودها نیز ممکن است از یک یا چند ماه مختلف تشکیل شده باشند. این افزودنی‌ها با کودهای پایه تفاوت دارند زیرا به تأمین مواد مغذی اولیه نمی‌پردازند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند. برای مثال، ترکیب یک آنزیم که برای تقویت رشد ریشه است می‌تواند به‌عنوان یک کود ویژه مصرف شود.

کودها به دو دسته اصلی تقسیم می شود:
الف- کودهای شیمیایی یا معدنی
ب- کودهای آلی و بیولوژیک

فرآیند تولیدکودمایع از ۴ بخش اساسی تشکیل شده است:

۱- واحد تصفیه اسید فسفریک گرید تر
۲-واحد تهیه محلول پایه پلی فسفات آمونیوم
۳-واحد تهیه محلول اوره– نیترات آمونیوم
-۴ مرحله اختلاط محلولهای تهیه شده از مرحله دوم و سوم

نحوه مصرف کود مایع

مهمترین طریقه مصرف این نوع کود به صورت محلول پاشی است. برای آماده سازی محلول کود لازم است که حجم مشخصی از کود، با مقدار مشخصی از آب مخلوط شود تا بتوان از آن محلول برای گیاه استفاده کرد. توجه داشته باشید چنانچه کود مایع خریداری شده را مستقیما بر روی گیاه استفاده نمایید، به علت غلظت بالای عناصر برای گیاه مضر بوده و باعث مسمومیت و از بین رفتن آن خواهد شد. کود مایع حاوی ازت، فسفر، پتاسیم، منیزیم و عناصر ریز مغذی مانند آهن، روی و منگنز و همچنین اسیدهای آمینه، اسید فولویک و اسید هیومیک می باشد. این کود را می‌توان در سیستم آبیاری قطره ای، ترکیب با خاک و یا محلول پاشی برگ ها استفاده نمود. به طور کلی بر روی قوطی انواع کودهای مایع نسبت مورد نظر آن که لازم است با آب رقیق شود، نوشته شده است و در دستور العمل مربوط به کود موجود است.
برای اطمینان از مقدار صحیح کود مصرفی، شما می‌توانید ابتدا یک واحد اندازه‌گیری مانند گرم یا کیلوگرم که توسط ترازو اندازه‌گیری می‌شود را در نظر بگیرید. حال برای مثال روش مصرف یک کود «یک در هزار» است. یعنی شما بایستی یک واحد از کود مورد نظر را در یک هزار از همان واحد آب حل کنید. توجه داشته باشید برای کودهای مایع با درصدی خطا می‌توانید یک سی‌سی از آن را معادل یک گرم درنظر بگیرید.

معایب کودهای مایع

در برخی از انواع کودهای مایع، پس از اینکه کود مدتی در یک جا بدون مصرف باقی بماند، فاسد می‌شوند. کودهای مایع به‌علت فرآیندهای اضافی و بسته‌بندی خاص آنها، از کودهای خشک گران‌تر هستند.

مزایای استفاده از کودهای مایع

• قدرت جذب بالا و مشاهده نتایج سریع
• بهبود سلامت گیاه
• افزایش عملکرد، وزن و کیفیت محصول
• کاهش مصرف کود و در نتیجه کاهش هزینه های تغذیه
• افزایش مقاومت در برابر تنش های محیطی از جمله سرما و گرما
• افزایش مقاومت گیاهان در برابر امراض و بیما ری ها

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کود مایع میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کود مایع را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کود مایع بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کود مایع به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کود مایع خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کود مایع در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کود مایع (طرح توجیهی تولید کود مایع) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کود مایع (طرح توجیهی تولید کود مایع) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کود مایع کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کود مایع بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کود مایع

دانلود طرح امکان سنجی تولید کود مایع

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کود مایع

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کود مایع

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کود مایع

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کود مایع

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کود مایع

نگارش طرح توجیهی تولید کود مایع

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کود مایع

طرح کامفار توجیهی تولید کود مایع

کارشناس طرح توجیهی تولید کود مایع

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کود مایع

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کود مایع

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کود مایع

وام بانکی طرح توجیهی تولید کود مایع

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کود مایع

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کود مایع

وام رسالت طرح توجیهی تولید کود مایع

وام مهر طرح توجیهی تولید کود مایع

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0