طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کانتینر و کانکس می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کانتینر و کانکس تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کانتینر و کانکس آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

معرفی
محصولات مورد مطالعه طرح حاضر، کانکس و کانتینر است. این محصولات اتاقک های فلزی هستند که هر کدام برای کاربردهای خاصی تولید و عرضه می گردد. کانتینرها برای حمل بار به اشکال مختلف و کانکسها جهت اسکان انسانها، فروشگاه ها و موارد مشابه کاربرد دارند. در اینجا جهت آشنایی بیشتر مشخصات عمومی هر کدام از آنها ارائه شده است.

کانتینرها
کانتینرها اتاقک های فلزی هستند که جهت حمل بار به اشکال مختلف از آنها استفاده می شود. استفاده از کانتینر امکان حمل بار را تسهیل کرده و عملیات بارگیری و تخلیه را نیز سرعت بخشیده و همچنین آسیب کمتری به محموله ها وارد می گردد.

طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

        طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

 

کانکس ها (Conex)
کانکس ها اتاقک های فلزی هستند که به نوعی میتوان از آنها به عنوان اتاقک ها و یا خانه های پیش ساخته نیز یاد کرد. کانکسها براساس نوع استفاده در اشکال و ابعاد مختلف ساخته می شوند که شکل های آن به صورت چهار ضلعی، شش ضلعی، هشت ضلعی و یا به صورت تمام شیشه خور می باشد.

در این اتاقک ها براساس نوع کاربرد برق و سیم کشی آن لوله کشی آب، سرویسهای بهداشتی، حمام، آشپزخانه و غیره تعبیه می شود. به نوعی میتوان گفت که کلیه امکانات موجود یک واحد مسکونی یا تجاری در کانکس ها قابل تعبیه است.

درب و پنجره کانکس ها نیز مشابه موارد متناظر آن در واحدهای مسکونی طراحی و اجرا می گردد. همچنین دیوارهای کانکس برای عایق بودن در مقابل حرارت و برودت دوجداره و عایقکاری می شود. سطوح داخلی کانکس ها نیز به وسیله فوم فشرده (با روکش فلزی) پوشیده می شود.

طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

       طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

معرفی موارد کاربرد کانتینرها
مورد استفاده کانتینرها جهت حمل بار می باشد که به صورت زیر قابل تقسیم هستند :

  1. حمل بارهای متفرقه
  2. حمل بارهای یخچالی
  3. حمل مایعات و سیالات

کانتینرها به عنوان یک ظرف جهت نگهداری بار در هنگام حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند به طوری که بار مورد حمل داخل کانتینر قرار داده شده و پس از آن کانتینر روی کامیون، کشتی، واگن و دیگر وسایط موتوری حمل و نقل قرار داده شده و به مقصد حمل می گردد.

کانتینرها در سیستم حمل و نقل جهانی به صورت یک کالای قابل تبادل عمومی مورد استفاده قرار می گیرد یعنی اینکه در مقصد خریدار می توانند پس از تخلیه بار کانتینر جهت استفاده مجدد به شرکت باربری یا کشتیرانی باز گرداند. (مانند استفاده چندباره از یک شیشه نوشابه)

معرفی موارد کاربرد کانکس ها

 

کانکس ها به منظورهای زیر مورد استفاده قرار می گیرند :

  • استفاده از کانکس ها به عنوان محل مسکونی انسانها
  • به عنوان فروشگاه، کیوسک های روزنامه فروشی، کیوسک های میوه فروشی (مانند میادین میوه و تره بار) و غیره
  • در کارگاه های ساخت واحدهای مسکونی بزرگ به عنوان محل اسکان کارگران و مهندسان
  • به عنوان محل های آموزشی
  • به عنوان بیمارستان های صحرایی

و در یک کلام در کلیه محل هایی که امکان ساخت ساختمان دائمی وجود نداشته و یا بنا به هر عللی زمان یا هزینه لازم ساخت وجود ندارد، کانکس ها به عنوان ساختمان و اتاقک پیش ساخته مورد استفاده دارد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کانتینر و کانکس را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کانتینر و کانکس (طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس (طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کانتینر و کانکس کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

دانلود طرح امکان سنجی تولید کانتینر و کانکس

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کانتینر و کانکس

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کانتینر و کانکس

نگارش طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کانتینر و کانکس

طرح کامفار توجیهی تولید کانتینر و کانکس

کارشناس طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کانتینر و کانکس

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کانتینر و کانکس

وام بانکی طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

وام رسالت طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

وام مهر طرح توجیهی تولید کانتینر و کانکس

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0