طرح توجیهی تولید کائولن

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کائولن را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کائولن در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کائولن می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کائولن تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کائولن آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کائولن

                 طرح توجیهی تولید کائولن

 

طرح تولید کائولن

کائولن یک کانی صنعتی سفید رنگ از گروه کانی های رسی است و به سنگی گفته میشود که مقدار کائولینیت آن بیش از ۵۰ درصد باشد. کائولن از دو لایه تشکیل شده است: یک لایه از چهار وجهی های سیلیس و لایه دیگر از هشت وجهی های آلومینیوم. اختلاف کانی های مختلف گروہ کائولین در جهت قرار گرفتن این لایه روی یکدیگر است. کائولینیت فراوانترین کانی این گروه است. کائولن هم اصطلاح سنگی و هم اصطلاح کانیایی است. کائولینیت کانی شاخص اغلب کائولن هاست اما کائولینیت و دیگر کانیهای کائولین که مقدار رس متغیر و ترکیب ناهمگنی دارند نیز کائولن نامیده می شوند. کائولن به عنوان سنگ قیمتی شناخته نمی شود، اما مهندسان معدن و سرامیک را در زمینه تولید وسایل چینی و زمین شناسان اقتصادی را در زمینه ذخایر غیر فلزی به خود جذب کرده است. کائولین در تمام قلمرو سه جانبه سنگها، به استثنای طیف وسیعی از دگرگونیها، که در آن ثبات کانی های گروه کائولینیت محدود به مرز دیاژنز آنکیزون می باشد، تشکیل شده است. به طور گسترده نشان داده شده که کائولن می تواند در طی تغییرات سوپر ژن و هیپوژن از انواع مختلفی از سنگهای مادر ایجاد شود. کائولین با توجه به رنگ سفید آن اغلب به نام طلای سفید نامیده می شود.
کائولن در صنایع مختلف ‌به‌عنوان ماده اولیه اصلی یا ماده جانبی در کنار دیگر مواد به کار می‌رود.
کائولن دارای خواصی چون خاصیت پوششی بسیار خوب، داشتن رنگ سفید، ثابت بودن خواص فیزیکی با تغییرات PH، کم بودن قابلیت هدایت گرمایی و الکتریکی، نرم بودن، سایندگی و قیمت ارزان است.
مهم‌ترین کاربردهای کائولن ‌به‌عنوان رنگدانه در کاغذ، پلاستیک، رنگ، لاستیک، چسب، پلاستیک‌سازی، کاغذ‌سازی، رنگ‌سازی، لاستیک‌سازی، سرامیک‌سازی، صنایع نسوز، در صنایع شیمیایی به‌عنوان کاتالیزور، افزودنی سیمان، تولید زئولیت و سولفات آلومینیوم، فایبرگلاس، ظروف دارویی و حشره‌کش‌ها را می‌توان نام برد.
کائولن که برای کانسارهای رسی تقریبا سفید به‌کار می‌رود و از نظر صنعتی به رسی‌هایی که دارای مقدار قابل توجهی کائولینیت باشند، اطلاق می‌شود. این کانسارها اغلب شامل کانی کائولینیت یا فرآورده‌های به‌دست آمده از آن هستند. در گذشته اصطلاح خاک چینی ‌به‌عنوان مترادف کائولن استفاده می‌شد. نام کائولن از کلمه کائولینگ چینی به معنای تپه سفید مشتق شده است که از آن خاک کائولن استخراج می‌شد.
این کانسارها اغلب شامل کانی کائولینیت و یا فرآورده های بدست آمده از آن می باشند. در گذشته اصطلاح خاک چینی به عنوان مترادف کائولن استفاده می شد. نام کائولن از کلمه کائولینگ چینی به معنای تپه سفید مشتق شده است که از آن خاک کائولن استخراج می شده است.

کاربرد کائولن

صنعت کاغذ سازی

از جمله میتوان صنعت کاغذ سازی را نام برد که بیشترین مصرف کننده کائولن میباشد. استفاده از کائولن در کاغد سازی باعث سفیدتر شدن و نرم تر شدن سطح کاغذ میشود. هم چنین پر کننده بین خطوط کاغذ، جوهرپذیری بالا و کاهش کدورت کاغذ میشود.

صنعت سرامیک

دیگر مصرف عمده کائولن در صنعت سرامیک است. کائولن به عنوان یکی از مواد اولیه و اساسی در صنایع کاشی، چینی و سرامیک‌سازی است. کائولن از انواع نسوزهای آلومینیایی است که میزانAL2O3در آنها بسته به نوع آنها متغیر است. انواع کم آلومینا کائولن تکلیس‌شده، فلینت (۴۵-۳۵%) و انواع پرآلومینا مانند آندالوزیت، کیانیت و سیلیمانیت (۶۰-۴۰%) است. کائولن در محصولات سرامیک با بدنه سفید، عایق ها و نسوز استفاده می شود. کائولن به کنترل دقیق قالب ، قدرت خشک کنندگی ، ثبات ابعادی و ایجاد سطح نهایی صاف در محصول کمک میکند. خواص دی الکتریک عالی ونفوذ شیمیایی بالا آن را مناسب برای مقره های الکتریکی میکند. از خواص نسوز این ماده ثبات ابعاد، نقطه همجوشی بالا، محتوی آبی کم میتوان اشاره کرد که کائولن را تبدیل به جز مهم این صنعت کرده است.

صنایع رنگ سازی ، پلاستیک سازی و لاستیک سازی

مصرف عمده دیگر کائولن در صنایع رنگ سازی ، پلاستیک سازی و لاستیک سازی است. در این صنعت از کلسایند کائولن که تا دمای ۱۰۵۰درجه سانتی گراد حرارت دیده استفاده میشود. کلسایند کائولن سفیدتر و ساینده تر از کائولن معمولی است.

کائولن در مصالح ساختمانی

کائولن در ساخت انواع مصالح ساختمانی بکار می رود. در برخی از این مصالح بعنوان ماده اصلی و در برخی بعنوان ماده کم اهمیت‌تر صرف می‌گردد. عموماً‌در این صنایع از کائولن نامرغوب استفاده می‌شود. از موارد مصرف کائولن در ساختمان سازی می توان از ساخت آجر، آجرنما، اتصالات لوله ساخته شده (از انواع رس‌ها) کاشی کف و دیواری، محصولات بهداشتی، پوشش سقف و استفاده در نمای ساختمانها نام برد. همچنین از کائولن در ساخت بعضی از آسفالت‌ها و موزائیک سقفی و نوعی کف پوش بنام لینولیوم، ساخت سیمان های سفید استفاده می گردد ولیکن در ساخت سیمان معمولی کاربردی ندارد.
کائولن بعنوان پر کننده و افزایش دهنده مقاومت مکانیکی در صنایع فیبر شیشه، پشم سنگ و سایر تولیدات عایق کننده بکار می‌رود. حجم کمی از کائولن نیز بعنوان پر کننده و تقویت کننده در صنایع دیوارهای پیش ساخته گچی و سایر تولیدات پیش یاخته بکار می رود.

اهمیت استراتژیکی کائولن

اهمیت استراتژی این کالا به کاربرد وسیع آن در صنایع مختلف مربوط می باشد. این ماده معدنی امروزه در بسیاری از صنایع و کالاها به عنوان ماده اولیه نقش اساسی دارد. مشخصات کیفی کائولن مورد مصرف هر صنعت به تبعیت از صفات مورد نظر محصول نهائی متغیر است. این تفاوت حتی در صنایع مشابه بعلت تغییرات شدید کیفی کائولن استخراجی و یا فرآوری شده معادن کاملا مشهود است، ویژگی صنعت، محدوده تغییرات مورد قبول را تعیین می نماید و فرمول سازی مواد مصرفی یکی از رایج ترین راه حل ها در اینگونه صنایع است.

فرآیند تولید

جهت شستشو و تغلیظ کائولن، سنگ های معدنی باید از مراحل مختلفی بگذرند تا خواص شیمیایی و فیزیکی مورد نظر را پیدا کنند. این مراحل بطور پیوسته انجام گرفته و در مرحله مکمل مرحله قبلی می باشد. مراحل گوناگون فرایند تغلیظ سنگ معدن زنوز عبارتند از :
۱- استخراج مواد خام از معدن
۲- ذخیره سازی مواد خام
۳- خرد کردن سنگ توسط سنگ شکن های اولیه و ثانویه
۴- همگن سازی
۵- خرد کردن ثانویه توسط آسیاها
۶- تغلیظ

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کائولن میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کائولن را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کائولن بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کائولن به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کائولن خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کائولن در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کائولن (طرح توجیهی تولید کائولن) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کائولن (طرح توجیهی تولید کائولن) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کائولن کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کائولن بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کائولن

دانلود طرح امکان سنجی تولید کائولن

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کائولن

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کائولن

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کائولن

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کائولن

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کائولن

نگارش طرح توجیهی تولید کائولن

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کائولن

طرح کامفار توجیهی تولید کائولن

کارشناس طرح توجیهی تولید کائولن

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کائولن

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کائولن

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کائولن

وام بانکی طرح توجیهی تولید کائولن

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کائولن

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کائولن

وام رسالت طرح توجیهی تولید کائولن

وام مهر طرح توجیهی تولید کائولن

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0