طرح توجیهی تولید پوکه معدنی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پوکه معدنی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پوکه معدنی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پوکه معدنی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پوکه معدنی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پوکه معدنی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پوکه معدنی

                        طرح توجیهی تولید پوکه معدنی

 

معرفی طرح توجیهی تولید پوکه معدنی :

پوکه معدنی یک نوع سنگ آذرین اکستروژن می باشد که ، از گدازه های آتشفشانی به وجود می آید و حاوی حفره هایی می باشد . این پوکه به صورت دانه های درشت و ریز می باشد . این پوکه ها دارای وزن بسیار پایین و استحکام بالایی می باشند . پوکه معدنی دارای نام علمی پومیس می باشد . کاربرد عمده پوکه های معدنی ، در صنایع ساختمان سازی جهت شیب بندی کف ساختمان و سقف ساختمان می باشد . همچنین برای تصفیه آب ، سبک سازی سازه ها ، ساخت بتن ها ، ساخت آبنما و …. از پوکه های معدنی استفاده می شود . پوکه معدنی دارای انواع مختلفی می باشد ، که عبارتند از : پوکه معدنی سیاه ، پوکه معدنی سفید ، پوکه معدنی بادامی ، پوکه معدنی فندقی ، پوکه معدنی عدسی ، پوکه معدنی نخودی ، پوکه معدنی ماسه ای .

انواع پوکه های معدنی قابل تولید به شرح زیر می باشند :

پوکه معدنی سیاه : پوکه سیاه دارای وزن پایین و در عین حال مقاومت بالایی می باشد . این پوکه در ساختمان سازی و عملیات عمرانی دارای کاربرد می باشد . پوکه سیاه دارای رنگ خاکستری مایل به قهوه ای می باشد .
پوکه معدنی سفید : پوکه سفید به نام پوکه پامیس مشهور می باشد . این پوکه دارای رنگ سفید بوده و بسیار نرم و آهکی می باشد . برای استفاده از پوکه سفید ، ابتدا جهت افزایش مقاومت ان را با پوکه سیاه مخلوط می کنند . بدلیل داشتن رطوبت کافی ، پوکه های سفید برای استفاده در منطقه های خشک کشور ما بسیار مناسب هستند .
پوکه معدنی بادامی : پوکه بادامی به نام های پوکه سقف ، پومیس بادامی و پوکه سقف زنی مشهور می باشد . از این پوکه برای ساخت کف طبقات ساختمانی و شیب پشت بام استفاده می شود . پوکه های بادامی هرقدر که دارای وزن کمتری باشند ، دارای کیفیت بیشتری خواهند بود . اندازه این پوکه ها بین ۱۸ تا ۲۵ میلی متر می باشد .
پوکه معدنی عدسی : این نوع پوکه اغلب در کفپوش ساختمان ها استفاده می شود . این پوکه از مقاومت بالایی برخوردار می باشد ، چراکه توسط فشار و دمای بالا ساخته می شود . هرقدر که اندازه پوکه های عدسی کوچکتر باشد ، از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد . اندازه پوکه های عدسی معمولا بین ۳ تا ۷ میلی متر می باشد . همچنین پوکه عدسی با نام های پوکه بلوک سازی ، پومیس عدسی و پوکه بلوک زنی شناخته می شود .
پوکه معدنی نخودی : پوکه نخودی دارای استحکام بالایی بوده و قابلیت کنترل وزن بین طبقات ساختمانی را دارد . به همین جهت برای اتصال طبقه های ساختمانی از پوکه های نخودی استفاده می شود . پوکه نخودی دارای سایز بین ۵ تا ۱۰ میلی متر می باشد .
پوکه معدنی ماسه ای : پوکه های ماسه ای دارای کوچکترین سایز نسبت به سایر پوکه ها می باشند . این پوکه ها دارای سایز بین ۰ تا ۵ میلی متر بوده و جهت ساخت بلوک های سقفی و تیغه های دیواری دارای کاربرد می باشند .
پوکه معدنی فندقی : پوکه فندقی چون عایق خوبی در برابر سرما و همچنین صوت می باشد ، نسبت به سایر پوکه ها دارای کربرد بیشتری می باشد . این پوکه در شیب دار کردن سقف و کف طبقه های ساختمان دارای کاربرد می باشد .

فرایند استخراج پوکه معدنی به شرح زیر می باشد :

برای استخراج پوکه معدنی ابتدا با استفاده از بلدوزر ، فرایند باطله برداری انجام می شود . سپس فرایند تسطیح و آماده سازی انجام خواهد شد . اگر شرایط فراهم بود ، فرایند پله بندی نیز انجام خواهد شد . سپس با استفاده از بلدوزر ، پوکه برداری صورت می گیرد . درنهایت پوکه های برداشت شده را درون کامیون بارگیری خواهند کرد .

فرایند فراوری پوکه های معدنی ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید پوکه معدنی سفید و سیاه ، به شرح زیر می باشد :

پس از این که پوکه های معدنی به کارخانه انتقال داده شوند ، عملیات سرند ، غلتک ، آسیاب ، خشک کننده و متمرکز کردن هوا روی آن ها انجام می شود . در نهایت عملیات دانه بندی و مخلوط کردن پوکه های معدنی انجام شده و آن ها را بسته بندی می کنند .

تجهیزات مورد نیاز جهت اجرای طرح توجیهی تولید پوکه معدنی به شرح زیر می باشد :

• غلتک
• کامیون
• سرند
• بلدوزر
• آسیاب چکشی
• صفحه متمرکز کننده هوا
• خشک کننده گردان

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پوکه معدنی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پوکه معدنی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پوکه معدنی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پوکه معدنی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پوکه معدنی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پوکه معدنی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پوکه معدنی (تولید پوکه معدنی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پوکه معدنی (تولید پوکه معدنی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پوکه معدنی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید پوکه معدنی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید پوکه معدنی

دانلود طرح امکان سنجی تولید پوکه معدنی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پوکه معدنی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پوکه معدنی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پوکه معدنی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پوکه معدنی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پوکه معدنی

نگارش تولید پوکه معدنی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پوکه معدنی

طرح کامفار توجیهی تولید پوکه معدنی

کارشناس تولید پوکه معدنی

کارشناس نگارش تولید پوکه معدنی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پوکه معدنی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پوکه معدنی

وام بانکی تولید پوکه معدنی

وام قرض الحسنه تولید پوکه معدنی

وام بانک ملت تولید پوکه معدنی

وام رسالت تولید پوکه معدنی

وام مهر تولید پوکه معدنی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0