طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پودر گوشت و روغن صنعتی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پودر گوشت و روغن صنعتی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پودر گوشت و روغن صنعتی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

  طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

در طرح توجیهی تولید پودر و روغن گوشت سعی شده است تا با معرفی این صنعت اطلاعات بیشتری در زمینه این طرح، میزان سرمایه گذاری، سودآوری، تسهیلات اعطایی و نرخ های بازده سرمایه گذاری آن ارائه شده و با توجه به واردات گسترده آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری مناسب بررسی نماییم، امیدوارم این اطلاعات مفید فایده باشد و تا پایان مطلب همراه کانون مشاوران صنعتی ایران باشید.

آرد یا پودر گوشت فرآورده‏ای است که مازاد کشتار گاهی , کنسرو سازی (کنسرو گوشتی) , لاشه و اندامهای ضبطی حیواناتی که در کشتارگاه به علل مختلف برای انسان غیر قابل مصرف تشخیص داده می‏شوند و همچنین ضمائم قرمز لاشه (کبد , قلب , ریه‏ها) و ضمائم سفید لاشه (معده و روده که خالی و شسته شده باشد) و دستها و پاها بدست می‏ آید .

پودر گوشت

پودر گوشت در حدود ۵۵% پروتئین خام دارد و تجزیه کردن و داشتن آنالیز آن بدلیل متغیر بودن ماده اولیه بصورت موردی، نیاز می باشد. میزان متیونین ، سیستئین و تریپتوفان آن کم و لیزین بالاست. میزان انرژی پودر گوشت به میزان چربی موجود در آن بستگی دارد. وجود یک آنتی اکسیدان در پودر گوشت برای جلوگیری از فساد آن اهمیت دارد .

پودر گوشت به این دلیل که حرارت می بیند و رطوبتش گرفته می شود آلودگی ندارد. ولی بزودی ممکن است آلودگی به آن منتقل گردد. پودر گوشت اگر حاوی استخوان باشد باید با قیمت ارزانتری در اختیار مصرف کننده قرار گیرد و در این حالت ۴۰ تا ۵۰% پروتئین خام دارد و منبع خوبی برای کلسیم و فسفر می باشد البته هر چه فسفر آن پائین تر باشد بهتر است چون ممکن است محدود کننده باشد.

یادآوری:

– آرد گوشتی که بافت استخوانی در آن زیادتر از حد معمول باشد آرد گوشت استخوان دار نامیده می‏شود.

-استفاده از سم , شاخ , پوست , مو , پشم و همچنین خون حاصله از کشتار در تهیه آرد گوشت مجاز نمی‏باشد .
این محصول حاوی ۵۵% پروتئین، ۱۷% خاکستر، ۸-۱۲% چربی، ۴% کلسیم، ۳% فسفر و ۴-۷% رطوبت میباشد.

روغن گوشت

در مورد معرفی روغن گوشت نیز می‌توان اینگونه عنوان نمود که، Stearin ، یک نمک آلی گلیسیرینه از اسید سیتریک است که از چربی حیوانات به عنوان محصول جانبی فراورده های گاوی تهیه میشود.

این ماده به عنوان چربی در تولید صابون به کار میرود. برای این کار آن را با محصول هیدروکسید سدیم در آب مخلوط میکنند. با این روش، صابون و گلیسیرین تولید میشود.

البته Stearin معنی عامی دارد چنانچه به چربی جامد گیاهان نیز همین نام اتلاق میشود.

اما Tallow به چربی استخراج شده از گوسفند، گاو یا سایر دام ها میباشد که از پیه بدست می آید. به چربی استخراج شده از خوک Lard میگویند. این ماده را میتوان برخلاف پیه، به مدت بیشتری بدون نیاز به یخچال نگهداری کرد. این محصول را برای جلوگیری از هوازدگی در ظروف در بسته نگه میدارند.

از Tallow برای تغذیه دام، تولید صابون، غذای طیور استفاده میکنند. البته در گذشته در تولید شمع نیز کاربرد داشته است و امروزه نیز میتواند به عنوان مواد اولیه سوخت های زیستی به کار رود.

نکته جالب آنکه تا قبل از ۱۹۷۰ که توجه بشر به کلسترل مواد غذایی چندان جلب نشده بود، شرکت مک دونالد سیب زمینی های خود را در مخلوطی از روغن با ترکیب ۹۳ % روغن گوشت (Tallow) و ۷ درصد روغن دانه کتان طبخ میکرد. و جالب تر آنکه، از روغن گوشت (Tallow) در صنعت نورد فولاد برای کاهش اصطکاک بین ورق ها و قالب های نورد، استفاده میشود و تمایل صنعتگران به استفاده از روغن های با پایه حیوانی نسبت به روغن های مصنوعی در حال افزایش است.

نام تجاری محصول

عنوان تجاری این محصول در ایران همان پودر گوشت است. اما در دنیا این محصول را با نام Meat meal (خوراکی تهیه شده از گوشت) می شناسند، گرچه به این محصول Meat Flour نیز گفته میشود ولی تقریبا در تمامی دنیا با همان عنوان meat meal مبادله میشود.اما به پودر گوشت و استخوان به طور عام MBM (Meat and Bone Meal) نیز گفته میشود و به روغن استحصال شده از گوشت Tallow یا Stearin گفته میشود.

کاربرد پودر گوشت

از آنجائیکه مصرف پروتئینهای نباتی در جیره غذائی دام و طیور به تنهائی از لحاظ تعادل اسیدهای آمینه گاهی با اشکالاتی مواجه می‏شود بنابراین باید از منابع پروتئین حیوانی مختلف از جمله آرد گوشت در جیره غذائی دام و طیور استفاده نمود تجربه ثابت کرده است که استفاده از این گونه منابع از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است . البته این محصول بعدا از پودر ماهی از اولیت دوم برخوردار است.

پودر گوشت به عنوان منبع پروتئین و اسیدهای امینه در تغذیه دام، طیور و آبزیان دارای حساسیت های بسیاری در ایران و جهان میباشد.

در حال حاضر این محصول در صنعت مرغداری که دومین صنعت کشور می باشد، مصرف دارد و میتواند تا ۵ درصد از ماده تشکیل دهنده دانه مرغ گوشتی را در بر گیرد همچنین در دامپروری، میزان مصرف پودر گوشت بطور متوسط ۵ تا ۷% و حداکثر ۱۰% می باشد. اگر مقدار پروتئین پودر گوشت نامشخص باشد بهتر است بیشتر از ۴ تا ۵% درجیره استفاده نشود.

از طرفی دیگر، سیاست دولت ها برای پودر گوشت ذهن سرمایه گذار را با کمی تردید مواجه خواهد کرد، چرا که چندی است استفاده از پودر گوشت را دلیل گسترش بیماری جنون گاوی میدانند. و به همین دلیل استفاده از آن به عنوان غذای حیوانات پستاندار نشخوار کننده در بسیاری از کشور های دنیا ممنوع اعلام شده است.

اما این موضوع قطعیت ندارد و همچنان از این محصول برای تغذیه حیوانات یک معده ای در بعضی از کشور ها (از جمله امریکا) استفاده میشود.

استفاده از پودر گوشت در غذای حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه از دیگر کاربرد های این محصول بشمار میاید، چنانچه امروزه نیز در ایالات متحده امریکا بازار خوبی در این حوزه دارد.

در اروپا نیز وضع تقریبا همینطور است ولی در این قاره، از پودر گوشت بیشتر به عنوان جایگزین سوخت فسیلی در بسیاری از نیروگاه های تولید انرژی از جمله کوره های کارخانه های سیمان استفاده میکنند. گفته میشود پودر گوشت و استخوان حاوی حدود ۶۶ درصد انرژی سوخت های فسیلی از جمله ذغال است.

در انگلستان از این محصول برای تولید برق نیز استفاده میشود، این موضوع در زمان بحران جنون گاوی در این کشور بسیار شیوع یافت. نیروگاه گلانفورد (Glanford) یک نمونه از این سری نیروگاه ها میباشد که ۱۳٫۵ مگا وات توان تولیدی آن است ( این میزان برای انرژی مصرفی ۳۲۰۰۰ خانه کافی میباشد).در نتیجه این موضوع استفاده از این محصول بیشتر در مزارع پرورش ماهی آنهم به عنوان غذای نامرغوب و درجه دو (پس از خوراک سویا و پودر ماهی) رواج دارد.

البته استفاده از این محصول برای تغذیه خاک در صنعت کشاورزی نیز کمابیش رواج دارد. به طور کلی به کود هایی که از بقایای موجودات زنده بوجود آمده اند، Organic Fertlizer گفته میشود.

استفاده از پودر گوشت برای این کاربرد در کشور های مختلف اروپایی تقریبا شرایط یکسانی دارد، به عنوان مثال قوانین کشور های آلمان، فرانسه و سوئیس برای استفاده از پودر گوشت یا خون بسیار سخت گیرانه تر از قوانین آنها برای استفاده از کودهای نیتراتی هستند و این موضوع نیز ریشه در بیماری جنون گاوی دارد. در برخی از کشور های اروپایی مانند اسلواکی استفاده از این محصول همراه با مالیات و جریمه است.

کاربرد روغن گوشت

از آنجا که روغن گوشت از انواع بی کیفت روغن های خوراکی به حساب می آید، این محصول تقریبا در هیچ جای دنیا به طور مستقیم مورد استفاده انسان قرار نمیگیرد. از طرفی دیگر استفاده آن برای مصارف دام نیز اقتضایی ندارد چرا که اصولا جیره غذایی دام به روغن و چربی وابسته چندان وابسته نیست، اما کاربردی که میتوان برای این روغن نام برد استفاده از آن در صنعت صابون سازی و همچنین در صنایع دیگر است است.

اما یکی از معیارهای اصلی روغن گوشت، میزان اسید چرب آزاد آن (Free Fatty Acid) میباشد که عموما هرچه این میزان کمتر باشد، قیمت روغن گوشت نیز بیشتر میشود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پودر گوشت و روغن صنعتی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پودر گوشت و روغن صنعتی (طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی (طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پودر گوشت و روغن صنعتی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

دانلود طرح امکان سنجی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

نگارش طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

طرح کامفار توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

کارشناس طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

وام بانکی طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

وام رسالت طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

وام مهر طرح توجیهی تولید پودر گوشت و روغن صنعتی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0