طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پنبه هیدروفیل می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پنبه هیدروفیل تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پنبه هیدروفیل آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

        طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل:

پنبه نه تنها از نظر صنعت نساجی ، بلکه از نظر غذایی نیز حائز اهمیت است . در میان پنج دانه روغنی مهم یعنی سویا ، آفتابگردان ، پنبه بادام زمینی و کلزا ، پنبه دانه در مقام دوم قرار دارد.

علت این امر ، آن است که پنبه دانه منبع بسیار خوبی از روغن و پروتئین است و متجاوز از یک قرن است که روغن آن به صورت خوراکی مصرف می شود و هیچ اثر زیان آوری مشاهده نشده است .

قابلیت شستشو ، دوام ، استحکام ( هنگام خشک و تر بودن ) ، قابلیت هدایت بخار آب ، دوام شیمیایی ، نرمی ، قابلیت انعطاف و سهولت آب رفتن یا تجمع اولیه از خصوصیات الیاف پنبه می باشد .

پنبه هیدروفیل به آن نوع پنبه گویند که مدت زمان جذب آن بسیارکم بوده و بتواند آب و رطوبت را در خود نگه دارد، این محصول در عملیات پزشکی و بهداشتی مصرف می گردد و در بسته بندی های مختلف زیگزاگی طوماری ( لوله ای ) از ۵٠ تا ٢۵٠ گرمی به بازار عرضه می گردد .

از نظر طول الیاف ، طول الیاف پنبه هیدروفیل می بایستی بین ١۴ و ۶ میلیمتر و بصورت یک توده یکنواخت باشد . این پنبه نبایستی دارای الیاف مواد دیگر که در اصطلاح به آن الیاف خارجی گویند باشد . توده پنبه می بایستی بی بو بوده و ضمن آنکه در لمس کردن نبایستی دارای صدا باشد .

بایستی دارای قابلیت ارتجاع بوده و درمقابل کشش مقاومت نماید . مقدار رطوبت مجاز موجود در پنبه هیدروفیل حدود ٨% و مقدار چربی ورزین آن نبایستی از ٣% تجاوز نماید .علاوه بر آن وجود مقدار مواد محلول موجود در پنبه تا ۵% مجاز بوده و بیشتر از این مقدار غیر مجاز است .

حداقل ٢٣ برابر وزن خود بتواند قابلیت جذب رطوبت داشته باشد و زمان جذب آب در آن حداکثر ده ثانیه باشد . خاکستر سولفوریک در پنبه هیدروفیل نباید از ۴% تجاوز نموده و سایر مواد شیمیایی از قبیل کلرور کلسیم ، سولفات و هیپوکلریت نباید درآن وجود داشته باشد .

همچنین واکنش آن در برابر نور با یک فلورسانس ضعیف بنفش مایل به قهوه ای با پیدایش چند تکه زرد می باشد ولی نباید فلورسانس آبی شدید داشته باشد . در برابر فنل فتالین و هلیانتین می بایست دارای واکنش خنثی باشد .

پنبه هیدروفیل نباید مواد رنگی اصلاح کننده داشته باشد ، زیرا پنبه های رنگی در موارد آرایشی مورد استفاده قرار نگرفته و علاوه بر آن پنبه هایی که دارای مواد رنگی می باشند ، جنبه تزئینی داشته و شامل این استاندارد نمی باشند و نباید آن را بنام پنبه هیدروفیل تولید و عرضه نمود .

روی بسته های پنبه هیدروفیل بایستی شماره پنبه ، وزن خالص ، نام و مشخصات کارخانه و جمله ( غیر استریل برای مصارف زخم بندی استفاده نفرمائید ) درج شود .

کاربرد پنبه هیدروفیل :

این محصول در عملیات پزشکی و بهداشتی مصرف می گردد و در عمل به دلیل خصوصیتی ازجمله جذب سریع آب و مایعات دارای نقش پر اهمیتی می باشد ، طوری که بدون آن انجام بسیاری از کارهای پزشکی و بهداشتی و آرایشی غیر ممکن است .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

پنبه از مهمترین محصولات کشاورزی است ، که علاوه بر تامین مواد اولیه صنایع نساجی و روغن کشی در اشتغال زائی بخش های کشاورزی ، صنعت و بازرگانی نقش مهمی ایفا می کند.

کمتر محصول کشاورزی از نظر قابلیت ایجاد ارزش افزوده و تنوع فرآورده ها ، یارای برابری با پنبه را دارد قبل از انقلاب اسلامی که دوران رونق پنبه بشمار می رفت تولید سالیانه پنبه حلاجی شده بطور متوسط ١۶۵ هزار تن بوده که حدود ۵٠ درصد آن به خارج صادر و باقیمانده در صنایع نساجی کشور مصرف می شد .

مدیران و کارشناسان صنایع نساجی معتقدند ایران از استعداد های فراوان و برتری های نسبی و پویا در صنعت نساجی برخوردار است. لذا باید از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای بهبود کیفیت ، تنوع و حضور در بازارهای جهانی استفاده کرد .

ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

• دستگاه خاک گیر

• دستگاه بلوک

• دیگ پخت پنبه

• سانتریفیوژ

• خشک کن

• ولف

• دستگاه کاردینگ

• دستگاه زیگزاگ

• تانک تغذیه

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پنبه هیدروفیل را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پنبه هیدروفیل (طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل (طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پنبه هیدروفیل کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

دانلود طرح امکان سنجی تولید پنبه هیدروفیل

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پنبه هیدروفیل

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پنبه هیدروفیل

نگارش طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پنبه هیدروفیل

طرح کامفار توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

کارشناس طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پنبه هیدروفیل

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پنبه هیدروفیل

وام بانکی طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

وام رسالت طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

وام مهر طرح توجیهی تولید پنبه هیدروفیل

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0