طرح توجیهی تولید پشم سنگ

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پشم سنگ را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پشم سنگ در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پشم سنگ می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پشم سنگ تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پشم سنگ آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پشم سنگ

               طرح توجیهی تولید پشم سنگ

معرفی پشم سنگ

پشم سنگ که در زبان انگلیسی ROCK WOOL نامیده میشود، جزوخانواده عایقهای حرارتی متشکل از الیاف معدنی است به همین دلیل گاهی به آن MINERAL WOOL هم اطلاق میشود.

ماده اولیه اصلی برای تولید این عایق، سنگ بازالت، ازگروه سنگهای آذرین است که بازمانده فعالیتهای آتشفشانی است و در کشور ما به وفوروجود دارد .

محصولات عایق پشم سنگ نقش مهمی (چشمگیری) در صرفه جویی انرژی به وسیله کاهش مصرف انرژی در خانه ها، ساختمانهای اداری و تجاری و کارخانه های تولیدیدارند. عایق کاری اصولی کمک میکند که در خانه ها و محل کارمان انرژی فوق العاده کمتری مصرف شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی به وسیله عایق کاری به محیط زیست نیزکمک میکند. عایق پشم سنگ به وسیله کاهش انرژی مورد لزوم برای گرم یا سرد کردن خانه ها و ساختمانهای تجاری از متصاعد شدن دی اکسید کربن بیشتر از کارخانه های مواد برق برای گرمایش و سرمایش ساختمانها جلوگیری میکند.

خواص کلی پشم سنگ

مهمترین ویژگی عایق پشم سنگ مقاومت استثنایی آن در برابر آتش است. پشم سنگ آتشگیر نیست و مشتعل نمیشود در نتیجه به عنوان نوعی حفاظ در برابر آتش شناخته شده است. به همین دلیل در اکثر کشورها تخفیف های ویژه ای در مورد بیمه ساختمانهایی که با پشم سنگ عایق شده باشند قائل میشوند .

پشم سنگ محیط مناسبی برای رشد آفت،قارچ، باکتری و حشرات موذی نیست و به عنوان یک ماده غیرآلی در برابر این انگلها مصونیت دارد .

بین انواع عایقهایی که تا به حال در دنیا ساخته شده اند، پشم سنگ بی ضررترین آنهاست و با محیط زیست کاملا سازگار است . برخلاف عایقهای دیگر دراین گروه، پشم سنگ آسیبی به پوست نمیرساند و باعث سوزش آن نمیشود. همچنین باتمام مصالحی که در ساختمان و صنایع به کار میروند سازگار است و تماس آن با این مصالح مشکلی به وجود نمی آورد.

  • فرایند تولید پشم سنگ
    1. خرد کردن سنگ توسط سنگ شکن
    2. انتقال سنگهای خرد شده به دستگاه سوند و برگرداندن خرده سنگهای درشت تر از دانه بندی ۱۰ تا ۲۵ سانتیمتر دوباره به دستگاه سنگ شکن
    3. ذوب کردن خرده سنگها در کوره تحت دمای۱۴۰۰ درجه سانتی گراد
    4. تولید الیاف سنگ توسط ریزش سنگ مذاب شده
    5. پاشش روغن گیاهی بر روی الیاف سنگ جهت نرم شدن آنها سپس بافت پتوی از آنها باضخامت معین
    6. دوخت پتو (درصورت نیاز)
    7. اضافه کردن پوشش کاغذی و چسباندن آن برروی پتو
    8. برش طولی وعرضی پتو توس طارهدیسکی وگیوتین
    9. رول و بسته بندی کردن محصول

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پشم سنگ میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پشم سنگ را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پشم سنگ بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پشم سنگ به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پشم سنگ خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پشم سنگ در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پشم سنگ (طرح توجیهی تولید پشم سنگ) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پشم سنگ (طرح توجیهی تولید پشم سنگ) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پشم سنگ کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید پشم سنگ بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید پشم سنگ

دانلود طرح امکان سنجی تولید پشم سنگ

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پشم سنگ

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پشم سنگ

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پشم سنگ

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پشم سنگ

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پشم سنگ

نگارش طرح توجیهی تولید پشم سنگ

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پشم سنگ

طرح کامفار توجیهی تولید پشم سنگ

کارشناس طرح توجیهی تولید پشم سنگ

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید پشم سنگ

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پشم سنگ

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پشم سنگ

وام بانکی طرح توجیهی تولید پشم سنگ

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید پشم سنگ

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید پشم سنگ

وام رسالت طرح توجیهی تولید پشم سنگ

وام مهر طرح توجیهی تولید پشم سنگ

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0