طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید و بسته بندی آب هویج می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید و بسته بندی آب هویج تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید و بسته بندی آب هویج آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آب هویج

              طرح توجیهی تولید آب هویج

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید و بسته بندی کنسانتره آب هویج:

هویج گیاهی است دو ساله از خانواده چتریان ، قسمت مورد استفاده گیاه هویج ، ریشه ، میوه و تخم آن است . وطن اصلی هویج در اروپا ، شمال آفریقا و آسیا می باشد و پاره ای از انواع آن در آمریکای شمالی وجنوبی یافت می شود .

یکی از سبزیجات مهم دنیا از نقطه نظر تغذیه ای و اقتصادی هویج است و در بین کشورهای تولید کننده جهان چین با ۳۵ درصد در رتبه اول و پس از آن به ترتیب آمریکا و روسیه با ۸ درصد ، لهستان و ژاپن با ۳ درصد از سهم تولید جهانی بالاترین میزان تولید را دارد .

سالیانه ۶۰۰ هزار تن هویج در آمریکا تولید می شود و واریته های مختلفی برای اهداف مختلف تولیدی کشت می شود . طبق آمار ارائه شده توسط FAO ، میزان تولید هویج در ایران در طی سال های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۵ ، ۴۰ هزار تن ، سطح زیر کشت ۱۶۰۰ هکتار و توسط عملکرد ۲۵۰۰۰۰ هکتوگرم در هکتار بوده است که در استان های آذربایجان شرقی ، خوزستان ، اصفهان ، زنجان بیشترین سهم را در تولید هویج کشور دارا می باشند .

در حال حاضر بزرگترین صادر کننده هویج در آسیا را کشورهای چین، سوریه ، ترکیه و بزرگترین واردکنندگان را کشورهای تایلند ، هنگ کنگ ، ژاپن، کره ، مالزی ، عربستان ، سنگاپور و امارات عربی متحده تشکیل می دهند .

آب هویج یک مکمل تغذیه ای می باشد . هویج منبع غنی شده از کاروتنوئیدها بوده و نقش کاروتنوئیدها در سیستم ایمنی بدن ، به عنوان عامل ضد سرطان شناخته شده اند ، خواص ویتامینی و آنتی اکسیدانی آب هویج منجر به معرفی آن در فرمولاسیون های آب میوه ها گردیده است .

هویج دارای تعداد معنی داری از فوائد سلامتی مانند پیشگیری از سرطان ، دیابت ، سوء هاضمه ، نقرس و حتی بیماری های قلبی می باشد . آب گیری ( آب هویج ) به این منافع افزوده می شود ، زیرا فیبر را حذف کرده و مواد مغذی مهم و فیتوکمیکال های موجود در هویج به آسانی بدون اثر زیاد در روی دستگاه گوارش جذب می شوند .

آب هویج منبع غنی از آنتی اکسیدان های بتاکاروتن ، آلفاکاروتن ، فیتوکمیکال ها ، گلوتامین ، املاح و انواع ویتامینهاست ، که بعنوان آنتی اکسیدان در نظر گرفته شده و پوست و مواد مغذی را محافظت می نماید .

آب هویج غنی ترین منبع ویتامین A است که می توان تصور کرد . همینطور محتوی منابع ویتامین های K,G,E,D,C,B می باشد و هویج ها به هضم کمک کرده و اشتها را افزایش داده و به مادران شیرده برای بهبود کمیت و کیفیت شیر آنها توصیه شده است .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید و بسته بندی کنسانتره آب هویج:

– طعم دهی به مخلوط آب میوه ها و آب سبزیجات مانند آب کرفس و آب گوجه فرنگی
– رنگ دهی به مخلوط آب میوه ها و غذاهای دیگر
– تامین ویتامین و املاح بدن
– تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل انواع بیماری ها و سرطان و پیشگیری از دیابت ، سوء هاضمه ، نقرس و بیماری های قلبی
– کاهش پیر شدن بافت های بدن و محافظت پوست و آنتی اکسیدان خون
– تصفیه کننده خون و کبد از سموم
-درمان عفونت های روده ای و گوارشی
– تامین انرژی و رشد استخوان ها و رشد بافت های بدن کالای جایگزین آن استفاده از آب میوه جات و آب سبزیجات دیگر و نیز استفاده از میوه جات و سبزیجات و خود میوه هویج می باشد ، تا نیازهای بدن به موارد فوق الذکر را تامین بنماید و در این مورد مخلوط آب میوه جات با همدیگر یا آب میوه جات مخلوط با آب سبزیجات جانشین مناسبی برای این منظور می باشد . ولی استفاده از آب هویج به منظور تامین اهداف ذکر شده در مورد خواص هویج از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است .
– طعم دهی به مخلوط آب میوه ها و آب سبزیجات مانند آب کرفس و آب گوجه فرنگی
– رنگ دهی به مخلوط آب میوه ها و غذاهای دیگر تامین ویتامین و املاح بدن تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل انواع بیماری ها و سرطان و پیشگیری از دیابت ، سوء هاضمه ، نقرس و بیماری های قلبی کاهش پیر شدن بافت های بدن و محافظت پوست و آنتی اکسیدان خون تصفیه کننده خون و کبد از سموم
– درمان عفونت های روده ای و گوارشی
– تامین انرژی و رشد استخوان ها و رشد بافت های بدن

فرایند اجرای این طرح توجیهی تولید و بسته بندی کنسانتره آب هویج:

به خاطر اینکه هویج و آب هویج خیلی فساد پذیر هستند ، فرآیند پرس کردن رایج همیشه جوابگوی کیفیت مدرن فرآیند نیست . نشان داده شده است که دکانتورها برای تولید آب هویج خیلی موثر هستند .

هویج های شسته و انبار شده بوسیله آسیاب چکشی بصورت ذرات درشت خرد می شود ، سپس تا ۸۵-۸۰ درجه سانتیگراد حرارت داده شده و به صورت ریز به وسیله آسیاب کلوئیدی خرد می شود . ب

ه طور مستقیم بعد از خرد کردن ریز ، دکانتور برای جداسازی تفاله هویج و آب هویج استفاده می شود . برای فرآیند خرد کردن سرد ، قسمتی از آب میوه گرم بایستی به داخل محفظه مش زیر آسیاب چکشی گردش داده بشود ، تا مطمئن شویم به داخل مراحل حرارتی به صورت یکنواخت جریان می یابد .

فرآیند آنزیمی برای مش هویج با استفاده از مخازن همزن دار و مراحل هیتر و همینطور واحد تزریق برای افزایش راندمان استفاده می شود .

فرآیند بعدی در جریان خرد کردن ریز استفاده از هموژنایزر است ، که برخی اوقات استفاده می شود ، در حالی که در تکنولوژی پرس کردن متداول تا حدی درجه درشتی خرد کردن مورد نیاز می باشد ، در سیستم جدید دکانتور قادر به فرآیند جداسازی ذرات ریز به مقدار زیاد می باشد .

این بدین معنی می باشد ، که دکانتور به تعداد زیادی محتویات با ارزش مانند بتاکاروتن را استخراج می نماید . کاروتنوئیدهای هویج درکروموپلاست ها پیدا می شوند. بسته به درجه رسیدگی هویج ، کاروتنوئیدها در شکل ساختمان های کرسیتالی وجود دارند .

به علت استخراج زیاد کاروتنوئید ها ، آب میوه حاصل از دکانتور رنگ پیگمانی قوی تری نسبت به آبمیوه حاصل از عمل پرس کردن دارد و تفاله آن نیز رنگ کمتری دارد . آب هویج بوسیله میزان زیاد کاروتن آن مشخص می شود ، بسته به نوع ویژه آن ، غلظت ها ما بین ۳ تا ۱۶ میلی گرم کاروتن در هر ۱۰۰ گرم وزن هویج تازه متغیر است ، مابین همه کاروتنوئیدها ، بتاکاروتن بیشترین مقدار را به خود اختصاص می دهد (۶۰ تا ۹۰ درصد کل کاروتن ) .

از نظر تغذیه ای بتاکاروتن در شکل پیش ساز ویتامین A و آنتی اکسیدان طبیعی اهمیت دارد ، که مکانیسم زنجیره رادیکالی را تخریب می نماید و بنابراین از تشکیل رادیکال های آزاد جلوگیری می نماید .

مزیت فنی بعدی استفاده از دکانتور ، مقدار پوره در آب میوه است که می تواند به طور مستقیم تنظیم شود . آب میوه های تجاری با میزان پوره مابین ( ۲ تا ۱۵% حجمی ) فروخته می شوند . اگر تکنولوژی پرس کردن رایج استفاده بشود ، پوره سبزی بایستی در فرآیند جداگانه تولید بشود و در فرآیند آنزیمی قرار بگیرد و سپس به آب میوه افزوده بشود .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید و بسته بندی آب هویج را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید و بسته بندی آب هویج (طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج (طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید و بسته بندی آب هویج کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

دانلود طرح امکان سنجی تولید و بسته بندی آب هویج

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

دانلود فایل طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید و بسته بندی آب هویج

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید و بسته بندی آب هویج

نگارش طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

طرح کامفار

طرح کامفار تولید و بسته بندی آب هویج

طرح کامفار توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

کارشناس طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید و بسته بندی آب هویج

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید و بسته بندی آب هویج

وام بانکی طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

وام رسالت طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

وام مهر طرح توجیهی تولید و بسته بندی آب هویج

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0