طرح توجیهی تولید وت بلو

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید وت بلو را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید وت بلو در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید وت بلو می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید وت بلو تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید وت بلو آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید وت بلو

               طرح توجیهی تولید وت بلو

طرح تولیدانواع وت بلو

پوستهائی که بعد از سالامبور شدن با استفاده از نمک کروم قلیائی ، دباغی شده باشند. این لغت از دو کلمه انگلیسی ” وت” به معنی خیس یا تر و “بلو” به معنی آبی گرفته شده است. پوستهای دباغی شده کرومی چون خیس هستند به آن جهت “وت” و چون رنگ نمک کروم را که آبی رنگ است بخود گرفته اند” بلو ” نامیده می شود. اگر این کلمه را خلاصه معنی کنیم ، می شود:”تر آبی”
وت بلو(Wet blue) همان چرم نیم ساخته و آماده برای تبدیل به کراست است که در مجموعه فرآیند تولید چرم و در این چرخه حضور دارد . وت بلو این شرکت از پوست گاو، گوسفند، بز و بوفالو تهیه می شود. پوست های دباغی شده در تمامی گرید ها موجود هستند. در کلکسیون های A/B/C و D و E موجود می باشد. همچنین وت بلو ها با ضخامت تمام جهت بیشترین مصرف مشتری ارائه می شود.

تولید چرم در ۴مرحله به شرح زیر انجام می شود:
۱٫ پوست خام← سالامبور
۲٫ سالامبور← وت بلو
۳٫ وت بلو← کراست
۴٫ کراست←چرم

عملیات پیش از فرایند تولید

نگهداری و سورت در انبار وت بلو
وت بلوها پس از تخلیه از درام مدت زمانی را برای فیکس شدن کروم‌های نفوذ کرده به چرم ولی واکنش نداده با آن، نیاز دارند. در طول مدت نگهداری، کروم‌های نفوذ کرده واکنش‌‌‌ می‌دهند و ثابت می‌گردند. این واکنش شیمیایی که بین کروم و گروه کربوکسیل اسیدهای آمینه کلاژن انجام‌‌‌ می‌گیرد باعث تولید اسید سولفوریک‌‌‌ می‌گردد.

(دو اتم H + از گروه کربکسیل کلاژن با یک بنیان SO4 از سولفات کروم بازیک تشکیل اسید سولفوریک‌‌‌ می‌دهد) این آزادسازی اسیدسولفوریک سبب کاهش PH وت بلو در طول زمان نگهداری در یک انبار وت بلو‌‌‌ می‌گردد . هر اندازه مدت زمان نگهداری وت بلوها در انبار وت بلو بیشتر باشد میزان واکنش کروم بیشتر شده و به همان نسبت افت PH بیشتر‌‌‌ می‌شود البته این میزان افت حدی دارد که بعد از آن، PH دیگر افت نمی کند. این روند نشان دهنده پایان انجام واکنش همگی کروم‌های موجود در الیاف چرم‌‌‌ می‌باشد.

به هر روی PH وت بلوهایی که جهت انجام عملیات ریتانینگ آماده‌‌‌ می‌شوند تحت تاثیر دو عامل قرار می‌گیرند، این دو عامل عبارتند از PH در پایان بازیفیکاسیون عملیات دباغی اولیه (وت بلوهای آماده تخلیه) و دیگری سن وت بلو (مدت زمان نگهداری وت بلوها در انبار وت بلو). به هر روی حد پایانی PH که وت بلوها در هنگام نگهداری در انبار وت بلو توانایی رسیدن به آن را دارند، صددرصد بستگی به اندازه کروم کاربردی در عملیات دباغی دارد و هر اندازه میزان مصرف کروم در این مرحله بیشتر باشد، اختلاف بین این حد PH هنگام تخلیه بیشتر خواهد بود. هر اندازه این اختلاف کمتر باشد، نشان دهنده انجام عملیات دباغی با کمترین پرت کروم کاربردی بوده است.

با نگرش به زمینه‌های یاد شده روشن می‌گردد، وت بلوهایی که به همراه هم به عنوان یک پلان وارد عمل ریتانینگ‌‌‌ می‌شوند، تا حد امکان باید وت بلوهایی باشند، یکی این که به صورت یکسان و با هم تحت عملیات دباغی قرار گرفته‌اند و دیگری این که دارای سن یکسانی باشند، تا عملیات خنثی سازی آنها به صورت یکنواختی انجام بگیرد. (به دلیل اینکه PH نهایی وت بلوها تقریباً یکسان خواهد بود) این کار از شروط اصلی انجام عملیات ریتانینگ مناسب و یکنواخت‌‌‌ می‌باشد و باعث تولید فرآورده‌‌هایی یکنواخت از نظر پری، خواص فیزیکی، شید رنگ، نرمیت، استحکام و دیگر‌‌‌ می‌گردد. برای اندازه‌گیری PH وت بلوها در این مرحله‌‌‌ می‌توان از خرد کردن ۵ گرم از وت بلو در درون ۱.. میلی لیتر آب مقطر و اندازه‌گیری به وسیله PH متر الکتریکی سود جست .

آبگیری و چروک‌گیری
پیش از انجام عملیات شیوینگ جهت هرچه بهتر انجام گرفتن این عملیات و همچنین خارج نمودن آب اضافی موجود در وت بلو (که این عمل خود باعث انجام بهتر عملیات شیوینگ و همچنین توزین درست وت بلوها برای بارگیری‌‌‌ می‌شود)، لازم است که عمل آبگیری انجام گیرد. عدم انجام عمل آبگیری باعث بروز ایراداتی در عملیات شیوینگ و همچنین در توزین وت بلوها می‌گردد، از سوی دیگر بایسته است که کلیه وت بلوها هنگام شیوینگ دارای حالت صاف و بدون چروک باشند. به همین علت انجام عملیات چروک‌گیری نیز در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است. به هر روی میزان آب مجازی که‌‌‌ می‌تواند همراه وت بلوها پیش از عملیات شیوینگ وجود داشته باشد، بین ۴۵ تا ۵. درصد می‌باشد هر آینه بودن آب کمتر ممکن است که باعث بهتر انجام گرفتن عملیات شیوینگ بشود، لیکن از سویی دیگر سبب جلوگیری از توزین مناسب وت بلوها شده و بدین‌سان موجب بروز اشکالاتی در عملیات ریتانینگ می‌گردد.
این اشکالات افزون بر توزین نامناسب مواد شیمیایی مورد نیاز، از عدم انجام مناسب شست و شوی اولیه (که در واقع گونه‌ای عملیات خیساندن دوباره می‌باشد، برای پدیدآوری محیطی آبی در وت بلو و آسایش نفوذ مواد و انجام واکنش‌های شیمیایی اهمیت بالایی خواهد داشت)، نیز منشاء می‌گیرد.
آبگیری و چروک‌گیری دست کم باید پس از ۲ تا ۳ روز پس از خرک چینی وت بلوها انجام پذیرد که در طی این مدت نگهداری واکنش‌های OLATION نیز به صورت کامل انجام‌‌‌ می‌گیرد.

شیوینگ
پیش از آغاز عملیات ریتانینگ برای رسیدن به ضخامت مورد نیاز با توجه به نوع و تیپ فرآورده تولیدی‌‌‌ می‌بایستی که یک اصلاح ضخامتی انجام بگیرد. و همگی فرآورده‌‌هایی که به صورت همزمان به همراه یک فرایند وارد یک درام‌‌‌ می‌شوند دارای ضخامت یکسانی بشوند. یکسان بودن این ضخامت خود فراگیری از یکسان بودن میزان نفوذ مواد در مراحل گوناگون عملیات ریتانینگ از همگی روند خیساندن مجدد، خنثی‌سازی، روغن‌دهی و دباغی دوباره و دیگر‌‌‌ می‌باشد که فوق‌العاده دارای اهمیت است.
ضخامت‌های یاد شده در هر صورت بستگی به پسند مشتری داشته و همیشه تحت تاثیر چگونگی خشک شدن قرار می‌گیرد. بدین‌سان که روش‌های مختلف خشک نمودن، اثرات متفاوتی را بر روی ضخامت نهایی چرم تولید شده‌‌‌ می‌گذارد. بنابراین تعیین ضخامت وت بلوها پس از عملیات شیوینگ بستگی به نوع فرآورده تولیدی، نظر مشتری و نوع عملیات خشک نمودن دارد.

ماشین آلات مورد نیاز در تهیه طرح تولیدانواع وت بلو

بالابان
هاسپل
دستگاه مو زدائی
دستگاه لش زنی

با خرید فایل طرح توجیهی تولید وت بلو میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید وت بلو را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید وت بلو بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید وت بلو به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید وت بلو خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید وت بلو در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید وت بلو (طرح توجیهی تولید وت بلو) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید وت بلو (طرح توجیهی تولید وت بلو) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید وت بلو کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید وت بلو بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید وت بلو

دانلود طرح امکان سنجی تولید وت بلو

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید وت بلو

دانلود فایل طرح توجیهی تولید وت بلو

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید وت بلو

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید وت بلو

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید وت بلو

نگارش طرح توجیهی تولید وت بلو

طرح کامفار

طرح کامفار تولید وت بلو

طرح کامفار توجیهی تولید وت بلو

کارشناس طرح توجیهی تولید وت بلو

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید وت بلو

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید وت بلو

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید وت بلو

وام بانکی طرح توجیهی تولید وت بلو

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید وت بلو

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید وت بلو

وام رسالت طرح توجیهی تولید وت بلو

وام مهر طرح توجیهی تولید وت بلو

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0