طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید وان گالوانیزه می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید وان گالوانیزه تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید وان گالوانیزه آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

            طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه


نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

وان گالوانیزه ، محصولی است که کاربرد اصلی آن در صنایع مختلف پوشش دهی فلزات می باشد . این محصول به شکل کلی یک حمام فلزی با ابعاد گوناگون می باشد ، که معمولا ابعاد داخلی آن براساس نوع کاربرد و سفارش مشتری ساخته می شود .

ولی با توجه به سفارش مشتریان می توان در ابعاد فوق تغییرات حاصل نمود علیهذا باتوجه به نوع قطعاتی که قرار است گالوانیزه شود ابعاد آن کم یا زیاد می شود .

لازم است قبل از اینکه به معرفی محصول و تکنولوژی آن بپردازیم اندکی در مورد فرآیند گالوانیزه و تکنولوژی آن مطالبی را ارائه نماییم .

نام و کد محصول : با بررسی صورت گرفته در حوزه کدهای بین المللی آیسیک و نیز اطلاعات دریافتی از وزارت صنایع و معادن ایران ، وان گالوانیزه بعنوان یک محصول دارای کد آیسیک نمی باشد ولی می توان آن را در گروه مخزن و ساخته شده بوسیله فولاد زنگ نزن جای داد .

کاربرد و موارد مصرف ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

وان گالوانیزه ، محصولی است که در صنایع مختلف پوشش دهی فلزات کاربرد اصلی دارد ، این محصول به شکل کلی یک حمام فلزی با ابعاد گوناگون می باشد ، معمولا ابعاد داخلی وان های گالوانیزه براساس نوع کاربرد و سفارش مشتری در ابعاد مختلف ساخته می شود .

خاصیت اصلی جنس وان گالوانیزه ، مقاومت در برابر خوردگی ناشی از حمله روی مذاب می باشد . فولاد مناسب برای این منظور باید حداقل مقدار کربن و سیلیسیم را داشته و درصد مقادیر سایر عناصر آلیاژی آن ، در حد بسیار پایین باشد .

فرایند اجرای این طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

گالوانیزه ، به مجموعه عملیات غوطه وری فلز ( آهن و فولاد ) در حمامی از فلز روی و ایجاد پوششی از روی به منظور افزایش عمر مفید فلز در برابر خوردگی گفته می شود ، این پوشش در اثر یک عکس العمل متالوژیکی بین مذاب روی و آهن موجود در فولاد بوجود می آید . این پوشش لایه ای با ضخامت یکنواخت را در تمام سطح فلز بوجود می آورد . سه مرحله اصلی در عملیات گالوانیزه گرم عبارتند از :

الف ) آماده سازی سطح

ب ) گالوانیزاسیون

ج ) عملیات بعد از گالوانیزاسیون ، که به صورت اجمالی هر یک از مراحل فوق توضیح داده خواهد شد .

الف) آماده سازی سطح این قلم در گالوانیزه نمودن تمیز نمودن کامل سطح فولاد از هرگونه چربی ، زنگ و اکسیداسیون است ، که برای اینکار قطعه مورد نظر را طی مراحل ذیل آماده سازی می کنند :

– چربی زدایی ( Degreasing leavstie cleaning )

در این مرحله ابتدا قطعه فولادی را در وان چربی زدا می خوابانند تا لکه ، روغن و گریس روی سطح فولاد پاک شود . ( در مواردی استفاده از چربی گیرهای قلیایی ) سپس فولاد را آبکشی می کنند .

– پیکلینگ ( Pickiling )

قطعه را در وانی حاوی اسید کلریدریک یا اسید سولفوریک غوطه ور می کنند ، تا اکسیدها شده و لکه های آن از سطح فولاد جدا شود . سپس فولاد آبکشی شده و آماده برای قسمت بعدی می شود .

– فلاکسینگ ( Flaxing)

هدف از فلاکسینگ ، ایجاد لایه های محافظ بر سطح فولاد می کند ، تا از اکسید شدن فولاد قبل از ورود به وان گالوانیزه جلوگیری کند . برای این منظور قطعه را در محلول کلرید روی و آمونیوم غوطه ور می کنند . پس از مراحل آماده سازی سطح ، یعنی چربی زدایی ، پیکلینگ و فلاکسینگ سطح فلز از هرگونه اکسیداسیون و لکه ای که مانع عکس العمل بین فولاد و روی در وان گالوانیزه می شود عاری می شود .

ب) گالوانیزاسیون 

عملیات گالوانیزه گرم هنگامی که فولاد کاملا تمیز شده آماده ورود به وان گالوانیزه است . وان گالوانیزه حاوی روی با استاندارد ASTM B6 است ، که در این استاندارد روی با حداقل خلوص ۹۸/ ۵ % در وان گالوانیزه قرار می گیرد . ضمن اینکه در بعضی اوقات ممکن است سایز فلزات دیگر به مذاب روی وان گالوانیزه اضافه شود ، تا خاصیت پوشش پذیری داشته باشد .

دمای مذاب روی وان گالوانیزه معمولا بین ۴۵۵-۴۴۵ درجه سانتیگراد است ، که در این دما روی به حالت مذاب است بنابراین فولاد هنگامی که وارد گالوانیزه می شود ، باید آنقدر در این مذاب بماند تا به دمای مطلوب برسد و پوشش گالوانیزه بر روی فولاد بوجود آید ضمن اینکه کل عملیات گالوانیزه کردن در وان باید کمتر از ۱۰ دقیقه طول بکشد ، که البته کم و زیاد شدن این زمان بیشتر بستگی به ضخامت فولاد و ضخامت پوشش روی مورد نیاز دارد .

هنگامی که فولاد از وان خارج شد برای افزایش کیفیت پوشش گالوانیزه آنرا بصورت سریع خنک می کنند . این عملیات را خنک کردن سریع یا Cuenching می گویند . بدین ترتیب که فولاد و روی اندود شده را بلافاصله وارد مخزن آبی که حاوی برخی افزودنی های شیمیایی است ، می نمایند که موجب ایجاد لایه ای بر روی پوشش گالوانیزه می شود و این خود موجب محافظت پوشش گالوانیزه می شود .

قطعه انجام می شود و مانند پاک کردن شرابه ها و ترمیم لکه های فاقد پوشش ( Icicle ) می باشد ، که بوسیله ابزاری ساده مانند سمباده و سنگ از بین می رود .

تکنولوژی ساخت وان گالوانیزه گرم : وان گالوانیزه یکی از مهمترین اجزاء فرآیند گالوانیزه گرم می باشد ، با توجه به وجود روی مذاب در وان ، بوجود آمدن هرگونه عیب و یا نقص قابل ملاحظه در وان می تواند منجر به بروز فاجعه انسانی و زیان های مالی فراوان شود .

مهمترین عوامل موثر بر افزایش عمر وان ، نوع فولاد بکار رفته در ساخت بدنه وان ، کیفیت و طراحی و همچنین کیفیت جوشکاری در مناطق مختلف و نحوه انتقال حرارت آن می باشد .

– جنس و آنالیز شیمیایی وان

یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب وان گالوانیزه ، جنس و آنالیز شیمیایی فولاد بکار رفته در ساخت آن می باشد . از آنجا که سطوح داخلی وان همواره در معرض حمله خورنده مذاب روی بوده که نهایتا منتج به فرسایش و تخریب آن می گردد ، لذا باید با انتخاب فولاد مناسب حتی الامکان از شدت این حمله که باعث واکنش آهن و روی می شود ، کاسته گردد .

خاصیت اصلی جنس وان گالوانیزه ، مقاومت در برابر خوردگی ناشی از حمله روی مذاب می باشد . فولاد مناسب برای این منظور باید حداقل مقدار کربن و سیلیسیم را داشته و درصد مقادیر سایر عناصر آلیاژی آن در حد بسیار پایین باشد .

ساخت وان های گالوانیزه :

وان گالوانیزه بسته به طول آن از یک یا چند بدنه جانبی فولادی پیش شکل گرفته با مقطعه شکل که به دو انتها ( که هر کدام از سه طرف خم شده است ) ، جوش می شود ، ساخته شده است . بدین ترتیب هیچگونه جوشی در نواحی خطر و یا در نواحی میان ته و دیواره ها و یا در گوشه های عمودی ورق ها قرار نمی گیرد . در ساخت وان حتی المقدور باید از گوشه های تیز و زوایای قائمه اجتناب شود .

ساخت وان های گالوانیزه با ابعاد بزرگ و روش اصولی در کارخانجات محدودی صورت می گیرد ، یکی از این شرکت ها در این زمینه ، شرکت دبلیو۔ پیلینگ آلمان می باشد ، این شرکت بیش از ۱۰۰ سال سابقه کار داشته و دارای پرسنل متخصص و تجهیزات مناسب برای ساخت انواع وانهای ذوب منجمله وان گالوانیزه می باشد . این شرکت وان های مذاب با ابعاد مختلف و وزنهای گوناگون تا ۱۰۰ تن را می سازد .

در شرکت مزبور برشکاری ورق ( مواد خام ) با استفاده از ماشین های NC و یا با روش های برش با گاز صورت می گیرد . عملیات فرم دهی ورق بصورت سرد یا گرم انجام شده ، عملیات جوشکاری با دقت و با روش الکتریکی با الکترود روکش دار ، روش جوشکاری با گاز محافظ و جوشکاری اتوماتیک سرباره ای بمنظور تولید جوش های با مواد کم سیلیسیم صورت می گیرد ، که در واقع مواد جوش مشابه جنس وان خواهد بود .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید وان گالوانیزه را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید وان گالوانیزه (طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه (طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید وان گالوانیزه کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

دانلود طرح امکان سنجی تولید وان گالوانیزه

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

دانلود فایل طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید وان گالوانیزه

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید وان گالوانیزه

نگارش طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

طرح کامفار

طرح کامفار تولید وان گالوانیزه

طرح کامفار توجیهی تولید وان گالوانیزه

کارشناس طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید وان گالوانیزه

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید وان گالوانیزه

وام بانکی طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

وام رسالت طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

وام مهر طرح توجیهی تولید وان گالوانیزه

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0