طرح توجیهی تولید نخ پروپلین

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید نخ پروپلین را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید نخ پروپلین در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید نخ پروپلین می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید نخ پروپلین تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید نخ پروپلین آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید نخ پروپلین

                           طرح توجیهی تولید نخ پروپلین

 

مقدمه :

صنعت نساجی در ایران بعد از صنایع نفت و گاز و پترو شیمی یکی از گسترده ترین و قدیمی ترین صنایع موجود در کشو ر است . از این لحاظ توجه به مسائل و مشکلات آن و برنامه ریزی جهت حفظ و گسترش و پیشرفت این صنعت یکی از ضروریات برنامه ریزان اقتصادی و صنعتی کشور می باشد . سابقه نساجی در ایران به قرنها سال پیش از اسلام بر می گردد . لیکن بموازات نفوذ و گسترش بازرگانی غرب در ایران ورود محصولات خارجی و در نتیجه سلب قدرت رقابت در این صنعت واحد های تولیدی داخلی و دچار ضعف و رکودهایی گشته که اینک پس از انقلاب اسلامی زمینه های رشد و شکوفایی این رشته از صنعت روز بروز بهبود می یابد .

کلا”  صنایع نساجی را با توجه به نوع صنعت می توان به سه زیر گروه تقسیم بندی نمود :

– ۱صنایع پنبه ای : شامل کارخانجات پنبه پاک کنی ریسندگی و تولید نخ های پنبه ای و مخلوط و تولید پارچه پنبه ای و مخلوط و تولید پارچه های پنبه ای و مخلوط

– ۲ صنایع الیاف مصنوعی : شامل کارخانجات تولید انواع نخ های استریج پلی استر نخ های پلی پروپیلن نخ های اکرولیک و…. و کارخانجات تولید پارچه و فرش از نخهای فوق.

– ۳ صنایع پشمی : شامل کارخانجات ریسندگی تولید کننده نخهای پشمی ( کلفت ریسی و نازک ریسی ) نخی پارچه فاستونی پتو فرش و موکت میباشد .

تولید انواع نخ پلی پروپیلن و فیلامنت های نیز در گروه دوم صنایع مورد نظر قراردارد . هدف از این طرح تولید انواع نخ شماره ۱۱ پلی پروپیلن است که ماده اولیه و اصلی برای کارخانجات تولید فرش ماشینی میباشد .

 

فرایند تولید :

برای تولید نخ های پلی پروپیلن ابتدا گرانول پلی پروپیلن رنگ مستربچ و مواد نرم کننده به ماشین خوراک داده می شود که این مواد در یک محفظه به نسبت با یکدیگر مخلوط و سپس به طرف المنت حرارتی هدایت و بصورت مذاب در می آید . پس از عبور از المنت حرارتی وارد لوله ای که توسط دیگ روغن داغ حرارت آن به حدود ۱۰۰ درجه سانتیگراد رسبده و پس از عبور از منطقه دیگ روغن داغ به طرف چهار دوش که هر کدام دارای ۶۴ سوراخ است توسط فشار هوا هدایت و پس از عبور با فشار از دوشها وارد کانال خنک کننده می شود که رشته ها شکل و حالت خود را حفظ نمایند پس از عبور از کانا ل خنک کننده رشته ها وارد قسمت کشش شده و توسط غلتک های کشش به اندازه مناسب کشیده شده و بعد از عبور از قسمت کششش رشته ها به یکدیگر جوش خورده شده و سپس روی بوبین پیچیده می شود و پس از پر شدن بوبین از روی ماشین تخلیه و روی بوبین دیگری پیچیده شده و در کیسه های پلاستیکی بسته بندی و پس از توزین به بازار فروش عرضه می گردد .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید نخ پروپلین میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید نخ پروپلین را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید نخ پروپلین بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید نخ پروپلین به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید نخ پروپلین خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید نخ پروپلین در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید نخ پروپلین (تولید نخ پروپلین) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید نخ پروپلین (تولید نخ پروپلین) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید نخ پروپلین کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید نخ پروپلین بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید نخ پروپلین

دانلود طرح امکان سنجی تولید نخ پروپلین

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید نخ پروپلین

دانلود فایل طرح توجیهی تولید نخ پروپلین

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید نخ پروپلین

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید نخ پروپلین

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید نخ پروپلین

نگارش تولید نخ پروپلین

طرح کامفار

طرح کامفار تولید نخ پروپلین

طرح کامفار توجیهی تولید نخ پروپلین

کارشناس تولید نخ پروپلین

کارشناس نگارش تولید نخ پروپلین

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید نخ پروپلین

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید نخ پروپلین

وام بانکی تولید نخ پروپلین

وام قرض الحسنه تولید نخ پروپلین

وام بانک ملت تولید نخ پروپلین

وام رسالت تولید نخ پروپلین

وام مهر تولید نخ پروپلین

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0