طرح توجیهی تولید نان فانتزی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید نان فانتزی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید نان فانتزی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید نان فانتزی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید نان فانتزی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید نان فانتزی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید انواع نان های فانتزی

        طرح توجیهی تولید انواع نان های فانتزی

 

طرح تولید نان فانتزی

بیشتر نان های موجود در ایران نان های مسطح و نازک هستند. علت رواج بیشتر این نان ها در سبک غذایی ایرانی ها ذائقه و عادت غذایی مردم است. اما طی چند سال اخیر شاهد تغییر عادت غذایی مردم و تمایل به مصرف بیشتر غذاهای آماده و فست فودی هستیم.
از این رو تمایل به نان های فانتزی نیز بیشتر شده است. نان فانتزی مشتمل بر نانهای باگت، برشتن، ساندویچی، همبرگر، شیرمال، پیراشکی است. این نان در ایران هم به صورت گسترده و کارخانه ای طبخ میشود و هم در نان فانتزی پزی های کوچک. این دسته از نان ها که توسط کارخانه ها تهیه میشوند از استاندارد مناسبی برخوردارند و دارای شماره ثبت و تاریخ تولید و انقضاء هستند اما آن بخشی که در کارگاههای کوچک پخت میشوند دارای علایم ثبتی برای شناختن هویت تولید کننده نیست. این نان‌ها در کیسه‌ای نایلونی بدون هیچگونه شناسنامه‌ای از محل تولید به مغازه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و حتی بیمارستان‌ها تخویل داده می شوند.

فرآیند پخت انواع نان فانتزی

آرد الک شده در دستگاه مخلوط کن ریخته شده، بقیه مواد اولیه به آن اضافه می شود. این مخلوط با نسبت مناسب با آب مخلوط گردیده و هم زده می شود
( حرارت آب ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد ) پس از مرحله مالش خمیر را در داخل تغار خمیرگیر ریخته و در اطاقی مخصوص با درجه حرارت و رطوبت معین و کنترل شده قرار می دهند ( ۴۰ تا ۵۰ دقیقه ) تا مخمرها عمل ور آمدن و ایجاد طعم را در خمیر ایجاد نمایند. پس از تخمیر، خمیر را از تغار به دستگاه چتنه گیر با ماشین منقسم می ریزند و ماشین خمیر را بسته به نوع آن برش میزند. بافت خمیر اسفنجی شکل می باشد لذا از عمل برش سطح قوص آزاد شده و باعث تصاعد گاز ایجاد شده در خمیر می گردد. بعلت ضربه خوردن به چانه های خمیر مقداری از گاز داخل آنها خارج می شود که برای ورآمدن مجدد خمیر و جمع شدن گاز درآنها مدتی حالت ساکن نگهدرای می شود. سپس گرد و طویل گردد. سپس چانه های شکل گرفته در سینی ها قرار گرفته و این سینی ها در نرده های متحرک ۲۰ طبقه جا داده و برای تخمیر نهایی به گرمخانه ارسال می نمایند. در گرمخانه میزان رطوبت با حرتی که به آن داده می شود ارتباط دارد. برای مثال چنانچه رطوبت نسبی اطاق تخمیر ۷۰ درصد باشد دمای ۳۵ درجه سانتیگراد لازم است. زمان تخمیر نهایی نیز بستگی به درجه حرارت و رطویت اطاق تخمیر و نوع دارد که تقریباً یک ساعت می باشد پس از این مرحله چنانچه لازم باشد جهت بهتر شدن شکل ظاهری و حجیم تر شدن نان بر روی چانه های خمیر خط زده شده و سینی های نان به داخل فر فرستاده می شود درجه حرارت فر ۳۰۰ درجه سانتیگراد می باشد. پس از پخته شدن نان سرد شده و بسته بندی می گردد.
آماده سازی خمیر
توزین و تقسیم
گرد کردن
تخمیرمیانی
فرم دادن و شکل دادن
تخمیر نهایی
پخت
بسته بندی

با خرید فایل طرح توجیهی تولید نان فانتزی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید نان فانتزی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید نان فانتزی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید نان فانتزی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید نان فانتزی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید نان فانتزی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید نان فانتزی (طرح توجیهی تولید نان فانتزی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید نان فانتزی (طرح توجیهی تولید نان فانتزی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید نان فانتزی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید نان فانتزی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید نان فانتزی

دانلود طرح امکان سنجی تولید نان فانتزی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید نان فانتزی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید نان فانتزی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید نان فانتزی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید نان فانتزی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید نان فانتزی

نگارش طرح توجیهی تولید نان فانتزی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید نان فانتزی

طرح کامفار توجیهی تولید نان فانتزی

کارشناس طرح توجیهی تولید نان فانتزی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید نان فانتزی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید نان فانتزی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید نان فانتزی

وام بانکی طرح توجیهی تولید نان فانتزی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید نان فانتزی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید نان فانتزی

وام رسالت طرح توجیهی تولید نان فانتزی

وام مهر طرح توجیهی تولید نان فانتزی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0