طرح توجیهی تولید نانو سیلیس

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید نانو سیلیس را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید نانو سیلیس در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید نانو سیلیس می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید نانو سیلیس تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید نانو سیلیس آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید نانو سیلیس

                        طرح توجیهی تولید نانو سیلیس

 

طرح تولید پودر نانو سیلیس

سیلیسیم دی اکسید یا سیلیکا فراوان ترین ماده سازنده پوسته زمین است . این ترکیب با فرمول شیمیایی SiO2ساختاری شبیه الماس دارد، ماده ای بلوری و سفید رنگ است دمای ذوب و جوش آن نسبتاً زیاد است و در طبیعت به دو شکل بلوری و آمورف (بی شکل) یافت می شود. کاربرد مهم نانو سیلیس در تولید انواع بتن است که کیفیت و خواص محصول تولید شده آن بستگی زیادی به نوع و اندازه ذرات سیلیکا دارد.

محلول نانویی سیلیس Nanosilica دی اکسید سیلیسSio2 است که اندازه ذرات آن در ابعاد نانو متر می باشد. محلول نانو سیلیس متشکل از ذراتی هستند که گلوله شکل با قطر کمتر از ۱۰۰ nm یا به صورت ذرات خشک پودر یا به صورت معلق در مایع محلول قابل انتشار می باشند ، که مایع آن معمول ترین نوع محلول نانو سیلیس معلق کاربرد های چند منظوره مانند خاصیت ضد سایش ، ضد حریق، ضد انعکاس سطوح از خود نشان مید هد.

اضافه کردن نانو ذرات سیلیکا (nano sio 2) به ملات سیمان باعث بهبود مقاومت فشاری و خمشی ملات نسبت به ملات معمولی گردیده است.و در ضمن به ملات سیمان ماده پراکننده ذرات نانو(UNF) و حباب زدا برای کاهش حبابهای هوا در داخل بتن اضافه می شود.

که مقاومت خمشی و فشاری ملات سیمان با افزودن نانوذرات سیلیکاNano-Sio2 بیشتر از مقاومت ملات سیمان معمولی است. در صورتیکه با افزایش نسبت نانو ذرات سیلیکا مقاومت فشاری ۲۸ روزه افزایش می یابد. و اینکه نانوذرات بعنوان یک ماده پرکننده حفره های سیمان را پر می کنند و به مانند فوم سیلیکا مقاومت بتن را افزایش می دهند.

پودر نانوسیلیس و انواع کلوئید نانوسیلیس دو محصول تولیدی صنایع نانوسیلیس ایساتیس هستند که از روش‌ سلژل برای تولید این محصولات استفاده می‌شود. در این روش از سدیم سیلیکات و اسید کلریدریک به‌عنوان پیش ماده استفاده می‌شود و پس از فیلتراسیون تحت عملیات حرارتی قرار می‌گیرند.

این دو نوع محصول با درجه خلوص‌های مختلف برای مصارف گوناگون تولید می‌شوند که پودرها به‌صورت گریدهای ۹۰ و ۹۹ درصد از انواع آن به‌شمار می‌رود. گریدهای ۹۹ درصد برای مصارف بهداشتی توصیه می‌شود و گریدهای ۹۰ درصد نیز برای سایر مصارف مورد استفاده قرار می‌گیرد. محلول کلوئید نیز با درصدهای مختلف و مشخصات فنی متفاوت تولید شده که با توجه به این درصدهای مختلف برای مصارف ساختمانی، بخش ریخته‌گری و فرآورده‌های نفتی استفاده می‌شود.

از این محصول برای تولید بتن‌های خودمتراکم استفاده می‌شود، این بتن‌ها باید مقاومت کششی و خمشی بالایی داشته باشند و در ساخت سدها، پل‌های ماشین‌رو و… کاربرد دارند. بتن‌های خودمتراکم، بتن‌هایی هستند که نیاز به ویبره ندارند و مقاومت بسیار بالایی دارند، با استفاده از این محصول می‌توان ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش مقاومت را در بتن‌ها ایجاد کرد. این محصول همچنین در صنایع دیگر مانند فرآورده‌های نسوز و ریخته‌گری، موجب افزایش مقاومت قطعات تولیدی شده و به‌عنوان یک عامل دیرگداز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای نانو ذرات سیلیس:

۱-یکی از کاربرد های این ذرات در عایقهای حرارتی و عایقهای الکتریکی است. با اعمال شرایط خاص، میتوان از این ذرات که به صورت پودر هستند، ساختارهای متخلخل به دست آورد. ساختار متخلخل کاربردهای جالبی دارد و از جمله میتوان از آنها به عنوان تصفیه‌کننده استفاده کرد.

۲-استفاده از نانو ذرات سیلیس در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی
یک شرکت ژاپنی با استفاده از این نانوذرات در محصولات مرطوب‌کننده خود، مشاهده کرد که کرمهای جدید خشکی پوستِ مشتریان را درمان می‌کند. بنابراین، یکی دیگر از زمینه‌های کاربرد این نانوذرات میتواند داروها و لوازم آرایشی و بهداشتی باشد.

۳-نانو ذرات سیلیس قادر به درمان آسیبهای نخاعی هستند
محققان دریافتند که ترکیبی از نانو ذرات سیلیس و پلیمرها می تواند آسیبهای نخاعی و مغزی را کنترل و درمان کند. محققان آمریکایی دریافتند نانوذرات می توانند در درمان سلولهای آسیب دیده نخاع و مغز نقش بسیار موثری را ایفا کنند.
محققان مرکز تحقیقاتی SVMC اعلام کردند با ترکیب نانوذرات سیلیس و نوعی خاصی از پلیمر می توان آسیب های مغزی و نخاعی را کنترل و درمان کرد.
نانو ذرات استفاده شده در تحقیقات اخیر به اندازه ای ریز هستند که با میکروسکوپ های معمولی نیز قابل مشاهده نیستند و همین خصوصیت باعث می شود محققان بتوانند میزان زیادی از آن را بدون بروز مشکلات بعدی وارد بدن انسان کنند.
در طی این تحقیقات، دانشمندان نانو ذرات متخلخل سیلیس را با پلیمر PEG و ماده Hydralazine برای جلوگیری از صدمات متعاقب به سلولها ترکیب کرده و به قسمت آسیب دیده بدن وارد کردند.
به گفته ریچارد بورگنز یکی از دانشمندان حاضر در این تحقیقات زمانی که سلولهای نخاعی آسیب می بینند ماده زهرآگینی به نام آکرولین از خود تولید می کنند که پاد زهر آن Hydralazine است. با رساندن به موقع این ماده به سلولهای آسیب دیده می توان از بروز صدمات جدی و خطرساز جلوگیری کرده و سلولها را درمان کرد.
۴- اجرای بتن در سواحل دریا ، اسکله ها و پلها
۵-ساخت بتن های با مقاومت بالا
۶- ساخت بتن سدها ، کانالها ، تونلها ، مخازن و منابع آب
۷- کف سازی و نما سازی
۸-ساخت بتن های در معرض خوردگی

روش های تولید پودر نانو ذرات سیلیس:

روش اول خردایش غیرنانویی در دستگاه آسیاب سیلیس میباشد سپس با استفاده از ماشین الات مخصوص به حد نانو در می اید.
با درجه خلوص بسیار بالا جهت کاربرد در sio 2 روش دیگر روش علمی تری می باشد که نانو با خلوص ۹۹ /۹۹ دارد استفاده sio 2 صنایع الکترونیک و دیگر صنایع که نیاز به استفاده از نانو می شود.

۱-سنتز نانوذراتِ سیلیس به روش سُل ـ ژل
فرآیند سُل ـ ژل روش جدیدی نیست. در سال ۱۸۰۰ «ابل‌من» به طور اتفاقی مشاهده کرد که تتراکلرید سیلیکون – که در ظرف رها شده بود- ابتدا هیدرولیز و سپس به ژل تبدیل شد. در سال ۱۹۵۰ باب مطالعات گسترده‌ای در سنتز سرامیکها و ساختارهای شیشه‌ای با استفاده از این روش آغاز شد. شایان ذکر است که با این روش، بسیاری از اکسیدهای غیرآلی مانند SiO2 ZrO2 , TiO2 , …. سنتز شدند.
ماده اولیه‌ای که در این روش مورد استفاده قرار میگیرد، الکوکسی سیلان نام دارد. این ماده از تأثیر شبه فلزات بر الکل تهیه میشود. تهیه این ماده بسیار مشکل است و در دنیا دو کمپانی صنایع شیمیایی قادر به تهیه آن هستند. الکوکسی سیلان ماده‌ای گران‌قیمت به شمار می‌رود، در عوض، با استفاده از این ماده اولیه میتوان به محصولاتی با خلوص بالا در مدت زمان کوتاه دست یافت. از سیلیسیلت سدیم نیز میتوان برای تهیه ذرات نانومتری سیلیس استفاده کرد. مشکل این‌ است که خلوص محصولاتِ حاصل از این ماده اولیه بالا نیست و نیاز به شست‌وشوی طولانی‌مدت دارد تا ناخالصیها از محصول نهایی خارج شود.

برای سنتز نانوذرات سیلیس، به الکوکسی سیلان، آب و الکل نیاز است. از آن‌جا که الکوکسی سیلان در آب حل نمیشود، بنابراین، باید از ماده‌ای استفاده کرد که هم الکوکسی سیلان در آن حل شود و هم خود این ماده محلول در آب باشد. به این منظور، از الکل استفاده میکنیم. از طرف دیگر، واکنش دو ماده آب و الکوکسی سیلان بسیار کُند است و با افزودن الکل، سیستم رقیق‌تر هم میشود. در نتیجه سرعت واکنش باز هم کاهش می‌یابد. برای افزایش سرعت واکنش، میتوان از کاتالیزور استفاده کرد. کاتالیزوری را که برای انجام سریع این واکنش مورد استفاده قرار میدهیم باید به گونه‌ای باشد که بعد از انجام واکنش بتوان آن را به‌راحتی از سیستم خارج کرد. در گزارش محققان، هم از اسیدها و هم از بازها به عنوان کاتالیزور در سنتز ذرات سیلیس استفاده شده است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.
در محیطی با خاصیت بازی، ذرات تا اندازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ نانومتر به‌سرعت رشد میکنند و نیروی دافعه جرمی باعث میشود که ذرات جدا از هم باقی بمانند. در محیط اسیدی ذرات در اندازه ۲ تا ۴ نانومتر متوقف میشوند، ولی در ادامه فرآیند به‌سرعت به هم میپیوندند و ذرات بزرگتر را تشکیل می‌دهند.
برای سنتز نانوذرات سیلیس، از کاتالیزور آمونیاک استفاده میشود. از مزایای آمونیاک این است که نقطه جوش پایین دارد و به‌سرعت از سیستم بیرون می‌رود. ولی از اسیدهایی چون اسید کلریدریک، نیتریک و استیک نیز می‌توان استفاده کرد که نقطه جوش بالایی دارند. بنابراین، خارج کردن آنها از سیستم کار راحتی نیست. از معایب دیگرِ این کاتالیزورها این است که باعث ایجاد لیگاندهایی با محصولات میشوند که دیگر نمیتوان محصول را با همان پیوندهای شیمیایی مورد نظر تهیه کرد.

۲-روشهای شیمیایی سنتزِ نانوذراتِ سیلیس پرهزینه‌اند، زیرا مواد مورد نیاز در این روش‌ها گران‌قیمت‌اند. بنابراین، دانشمندان تلاش می‌کنند تا روش‌ها و منابع مقرون به‌صرفه بیابند.در سال ۲۰۰۴ زونگ هرنگ لیو (Tzong Horng Liou)، پژوهشگر تایوانی، برای اولین‌بار این ذرات را از شلتوک برنج سنتز کرد که از روش‌های بسیار ارزان‌قیمت به شمار می‌رود.
همان‌طور که گفته شد، در ایران معادن متعددی وجود دارند که کلوخههای سیلیس را می‌توان از آنها استخراج کرد. برای تبدیل این کلوخه‌ها به ذرات ریز چه می‌توان کرد؟ شاید تصور کنید که با آسیابهای پرقدرت می‌شود این کلوخهها را آن‌قدر ریز کرد تا به اندازه نانومتری برسند.گرچه این روش به نظر معقول و مقبول می‌آید، ولی تا به حال آسیابی ساخته نشده است که بتواند پیوندهای کووالانسی بسیار قوی سیلیس را بشکند. بنابراین، برای ریز کردن کلوخه سیلیس باید چاره دیگری کرد. اعضای گروه شیمی دانشگاه تربیت مدرس موفق شده‌اند با استفاده از پراکندههای شیمیایی به ذرات نانومتری سیلیس دست یابند. پراکندهها موادی هستند که مانندِ پلی میان اتمها و مولکولها قرار میگیرند و از ایجاد پیوندهای قوی بین آنها جلوگیری میکنند.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید نانو سیلیس میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید نانو سیلیس را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید نانو سیلیس بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید نانو سیلیس به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید نانو سیلیس خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید نانو سیلیس در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید نانو سیلیس (تولید نانو سیلیس) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید نانو سیلیس (تولید نانو سیلیس) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید نانو سیلیس کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید نانو سیلیس بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید نانو سیلیس

دانلود طرح امکان سنجی تولید نانو سیلیس

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید نانو سیلیس

دانلود فایل طرح توجیهی تولید نانو سیلیس

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید نانو سیلیس

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید نانو سیلیس

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید نانو سیلیس

نگارش تولید نانو سیلیس

طرح کامفار

طرح کامفار تولید نانو سیلیس

طرح کامفار توجیهی تولید نانو سیلیس

کارشناس تولید نانو سیلیس

کارشناس نگارش تولید نانو سیلیس

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید نانو سیلیس

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید نانو سیلیس

وام بانکی تولید نانو سیلیس

وام قرض الحسنه تولید نانو سیلیس

وام بانک ملت تولید نانو سیلیس

وام رسالت تولید نانو سیلیس

وام مهر تولید نانو سیلیس

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0