طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید قوطی کنسرو می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید قوطی کنسرو تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید قوطی کنسرو آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

            طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

طرح تولید قوطی کنسرو

قوطی عبارتست از ظرفی اساساً چهارگوش یا گرد ساخته شده از ورق حلب یا آلومینیوم با ظرفیت بسته بندی حداکثر ۵ کیلوگرم مواد. قوطی مواد غذایی یک نوع بسته بندی برای محافظت از مواد غذایی است و یا بعبارت دیگر سیستمی است که کالاهای مظروف خود را در فاصله تولید تا مصرف حفظ کرده و آن را از آسیبهای گوناگون مصون می دارد.
انواع قوطی از نظر وزن کالاهای مظروف آنها شامل موارد ذیل است:
قوطی ۵۰۰۰ گرمی، ۲۰۰۰ گرمی، ۱۰۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی کوتاه (قطر ۹,۹ سانتیمتر)، قوطی ۴۰۰ گرمی (ارتفاع ۸۵ و قطر ۷۳ میلیمتر)، قوطی ۳۳۰ گرمی (مخصوص آبمیوه)، قوطی ۲۷۵ گرمی، قوطی ۲۰۰ گرمی (مخصوص تن ماهی)، قوطی ۱۷۵ گرمی و قوطیهای کششی ۳۰۰، ۲۰۰ و ۷۰ گرمی. شمای ذیل تقسیم بندی انواع قوطی فلزی را نشان می دهد.
شکل قوطی کنسرو از نظر ظاهری معمولاً استوانه ای بوده و از سه قسمت بدنه، سر و کف تشکیل شده است که دو قسمت سر و کف کاملاً مشابه یکدیگر می باشند.
سطح خارجی سر و کف در صورتی می تواند پوشش قلعی معادل ۸,۲ گرم در متر مربع داشته باشد که با پوشش ثانوی از لاک مقاوم در برابر زنگ زدگی پوشانده شود. در غیر اینصورت حداقل پوشش قلع برابر ۶,۵ گرم در متر مربع تعیین می شود
سطح داخلی قوطی کنسرو باید دارای پوششی از لاک مقاوم در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی باشد. بطور کلی لاک باید دارای هیچگونه مواد سمی نبوده و در محتوی قوطی ایجاد ترکیبات سمی ننماید و حلالهای آلی بر روی آن بی اثر باشد، چسبندگی کافی بر قوطی داشته و در برابر صدمات فیزیکی ناشی از حمل و نقل که بر سطح خارجی قوطی وارد می شود، مقاوم باشد و شکنندگی ایجاد نکند. در خصوص قوطی های لوبیا سبز و نخود سبز با توجه به وجود مواد پروتئینی سولفوره لاک و میزان ضخامت آن باید دقیقاً رعایت گردد.
قوطی هایی که تولید می شود معمولاً در آنها باز بوده و موقعی سرپوش به بدنه متصل و درب بندی می شود که قوطی از مواد غذایی پر شده باشد. درب بندی قوطی به طریق درببندی مضاعف می بایست صورت گیرد بطوریکه دو لبه بدنه بطریقه چفت و بست در یکدیگر درگیر شوند.

موارد مصرف و کاربرد محصول

قوطیهای فلزی اعم از قوطیهای کنسرو و … بـرای بـسته بنـدی مـواد غـذایی بـه منظـور محافظت آنها در برابر عوامل فساد، افزایش ماندگاری مواد غذایی، حمـل و نقـل آسـانتر و سریعتر استفاده می شود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید قوطی کنسرو را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید قوطی کنسرو (طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو (طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید قوطی کنسرو کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

دانلود طرح امکان سنجی تولید قوطی کنسرو

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

دانلود فایل طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید قوطی کنسرو

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید قوطی کنسرو

نگارش طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

طرح کامفار

طرح کامفار تولید قوطی کنسرو

طرح کامفار توجیهی تولید قوطی کنسرو

کارشناس طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید قوطی کنسرو

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید قوطی کنسرو

وام بانکی طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

وام رسالت طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

وام مهر طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0