طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید قطعات ریلی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید قطعات ریلی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید قطعات ریلی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید قطعات ریلی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید قطعات ریلی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

           طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع قطعات ریلی

نام محصول و استانداردها : محصولات طرح حاضر قطعات پلاستیکی ریل راه آهن می باشد ، که برای اتصال تراورس به ریل به کار برده می شوند ، این قطعات در تراورس تیپ وسلو که در ایران کاربرد زیادی دارد برای اتصال این نوع تراورس به ریل به کار برده می شوند .

تراورس ها به صورت عمود بر ریل قرار داده شده و ریل روی آن ها پیچ می شود تراورس ها که از جنس بتن ساخته می شوند و نقش انتقال نیرو از ریل و بار روی آن ( قطار ) را بر عهده دارند .

انواع تراورس

تراورس های عمومی : این تراورس ها در مسیر خط آهن قطار وزیر ریل ها نصب می شود . به طوری که در کلیه مسیر راه آهن این تراورس ها وجود دارند و به عبارت دیگر نصب ریل بدون تراورس امکان پذیر نمی باشد . تحمل بار تراورس ها عمودی ( قشاری ) است .

تراورس های مخصوص : خطوط ریلی در محل های ایستگاه ها دارای انشعاب می باشند ، که در این انشعابات قطار تغییر مسیر می دهد ، حرکت تحت زاویه قطار ، سیب وارد آمدن بار افقی و عمودی شدید به ریل و متعاقب آن به تراورس می گردد ، بنابراین تراورس مورد استفاده در این محل ها لازم است تحمل بار افقی و عمودی را داشته باشند .

تراورس ها بصورت موازی یکدیگر و با فاصله حدود ۴۰ سانتیمتر زیر ریل قرا داده می شوند ، که این امر سبب تبدیل بار حاصل از ریل و حرکت قطار روی آن به صورت بار گسترده به سطح زمین می شود . خصوصیات بارز یک تراورس بتوئی قابلیت تحمل بار کششی می باشد و این قطعات که تراورس را به ریل متصل می کنند ، از اهمیت خاصی برخوردارند و به شرح ذیل می باشند :

قطعات پلاستیکی متصل کننده تراورس بتونی و ریل

نام قطعه : رولپلاک | تعداد مورد نیاز برای یک تراورس : ۴ عدد نوع جنس : پلی اتیلن سنگین HDPE | وزن : gr

این قطعه بنا به نوع عملکرد خود یکی از حساس ترین قطعات تراورس بوده و وظیفه آن تامین محلی جهت استقرار پیچ شروب می باشد ، به نحوی که پیج مزبور با بسته شدن درون رولپلاک اتصال ریل به تراورس را به همراه دیگر ادوات روسازی شامل پد ، گاید پلیمری و فنر پابند میسر می سازد .

شکل و ماده تشکیل دهنده این قطعه به گونه ای است ، که تحت نیروهای دینامیک و استاتیک ، حاصل از عبور قطار که بر ریل و مجموعه ادوات روسازی وارد می گردد ، مقاومت نموده و اتصال بین ریل و تراورس را در ایمن ترین وضعیت حفظ نماید .

نام قطعه : درپوش انتهای تراورس تعداد مورد نیاز برای یک تراورس : ۸ عدد نوع جنس : پلی اتیلن میک LDPE

این قطعه با هدف جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل تراورس از طریق محل سوراخ های کلگی طرفین آن طراحی گردیده است ، که در طولانی مدت این رطوبت می تواند موجب زنگ زدگی قطعات فلزی به کار رفته در تراورس از قبیل پلاک و آرماتورها گردد .

نوع ماده و طرح درپوش به گونه ای است ، که با چند ضربه آرام چکش در محل خود تثبیت می گردد و لیکن جداسازی آن به راحتی میسر نمی شود . لازم به ذکر است که جهت کاهش احتمال خروج قطعه از جای خود بر اثر عوامل مختلف ، تغییراتی در قسمت کلگی درپوش داده شده تا قطعه پس از نصب هم سطح دیواره تراورس قرار گیرد .

نام قطعه : پابند لاستیکی تعداد مورد مصرف در یک قالب تراورس : ۴ عدد و هر یک با عمر مفید حداقل ۱۰ سیکل کاری نوع جنس : بدنه لاستیکی با پایه فلزی NBR

وظیفه این قطعه نگهداری رولپلاک در موقعیت از پیش تعیین شده در قالب تراورس می باشد . به نحوی که در حین عملیات بتون زیزی ، پیر و عمل آور پثون محل و راستای رولپلاک بدون تغییر باقی مانده و در مرحله تخلیه قالب نیز تراورس بدلیل خاصیت ارتجاعی قطعه پابند بسهولت جدا شود ، لازم به ذکر است که جنس قطعه مزبور به گونه ای انتخاب گردیده که می توان بدفعات متوالی و تا طی سیکل کاری مشخصی در خط تولید مورد استفاده قرار بگیرد .

نام قطعه : درپوش رولبان ، تعداد مورد نیاز برای یک تراورس : ۴ عدد

این قطعه به منظور جلوگیری از ورود هر گونه شیء خارجی که ممکن است ، در زمان نقل و انتقال تراورس موجب انسداد رولپلاک گرداند طراحی گردیده است و نوع ماده و فرم آن به گونه ای است ، که به راحتی با دست قابل نصب و جداسازی بوده و برای چندین مرتبه تا زمانی که تغییر فرم قیافته قابل استفاده مجدد می باشد ، لازم به ذکر است که طرح های اولیه قطعه مزبور به دلایل فنی از جمله نامناسب بودن نوع ماده انتخابی و نیز شکل خاص شان از عملکرد مناسبی برخوردار نبودند ، که در نهایت به فرم فعلی تغییر یافتند .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید انواع قطعات ریلی :

چنانچه گفته شد قطعات پلاستیکی ریل راه آهن برای استفاده در ساختمان ریل و اتصال ریل به تراورس تیپ وسلو می باشد ، تا تحت شرایط پیش بینی شده بتواند فشار های ناشی از وزن واگن های قطار را تحمل کند و اتصال ریل و تراورس را تضمین کند .

فرایند اجرای این طرح توجیهی تولید انواع قطعات ریلی

تولید قطعات پلاستیکی ریلی توسط دستگاه های تزریق تمام اتوماتیک انجام می شود و تولید این قطعات نیاز به تکنولوژی خاصی ندارد و صرفا پیشرفته بودن دستگاه ها و ماشین آلات ضامن کیفیت و سرعت تولید خواهد بود .

فرآیند تولید ابتدا مواد اولیه مورد نیاز برای تولید قطعات ریلی ، از انبار مواد اولیه به مواد کش انتقال می یابد و پس از آن برای تولید به دستگاه تزریق پلاستیک رفته و پس از خروج از دستگاه به شکل محصول نهایی وارد انبار محصول می شوند و ضایعات به دستگاه آسیاب وارد شده و پس از آن توسط مواد کش مجددا به خط تولید باز می گردد ، تا عملیات لازم بر روی آن انجام گرفته و مجددا در تولید مورد استفاده قرار گیرد .

ذکر این نکته ضروری می باشد که قیف خشک کن و مواد کش بر روی دستگاه سوار شده و چوار نیز کنار آن قرار می گیرد و عملیات به صورت کاملا اتوماتیک و به ترتیب بر روی مواد انجام می شود .

ماشین آلات مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید انواع قطعات ریلی
۱٫ اکسترودر
۲٫ آسیاب ۲۳*۴۸
۳٫ آسیاب۱۶۲۱
۴٫ کندور
۵٫ چیلر A5 و A 8  و A10
۶٫ دستگاه تزریق پلاستیک x HDF۲۰۰
۷٫ دستگاه تزریق پلاستیک x HDF۱۶۰
۸٫ دستگاه تزریق پلاستیک x HDF۱۲۰
۹٫ قیف خشک کن ۵
۱۰٫ قیف خشک کن ۷۵
۱۱٫ مواد کش G700


با خرید فایل طرح توجیهی تولید قطعات ریلی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید قطعات ریلی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید قطعات ریلی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید قطعات ریلی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید قطعات ریلی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید قطعات ریلی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید قطعات ریلی (طرح توجیهی تولید قطعات ریلی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید قطعات ریلی (طرح توجیهی تولید قطعات ریلی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید قطعات ریلی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید قطعات ریلی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

دانلود طرح امکان سنجی تولید قطعات ریلی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید قطعات ریلی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید قطعات ریلی

نگارش طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید قطعات ریلی

طرح کامفار توجیهی تولید قطعات ریلی

کارشناس طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید قطعات ریلی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید قطعات ریلی

وام بانکی طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

وام رسالت طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

وام مهر طرح توجیهی تولید قطعات ریلی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0