طرح توجیهی تولید عرقیات معطر

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید عرقیات معطر را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید عرقیات معطر در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید عرقیات معطر می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید عرقیات معطر تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید عرقیات معطر آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید عرقیات معطر

                     طرح توجیهی تولید عرقیات معطر

 

طرح تولید عرقیات معطر

عرقیات گیاهی فراورده هایی هستند که از جوشانیدن یک گیاه و یا مخلوطی از گیاهان مختلف در برابر بخار آب و سرد کردن بخارات حاصله بدست آید. به عبارت دیگر عرقیات گیاهی به فراورده هائی گفته میشود که از تقطیر مواد فرار موجود در اندامهای مختلف گیاهان همراه با بخار آب بدست می آیند. این اندام ها معمولا ماکول بوده و به شکل تازه نظیر بید مشک ، نسترن و گل محمدی ویا خشک نظیر نعناع ، آویشن و غیره می باشند . این محصول به عنوان طعم دهنده به مواد غذائی،دارو ونوشیدنی مورد مصرف قرار گرفته و در پاره ای از موارد اسانس آن پس از تخلیص در ساخت شیرینی جات بکار برده می شود .

عرقیات سنگین و عرقیات سبک

مقدار اسانس و مواد معطر و موثر موجود در عرقیات درجه خلوص آن را نشان می دهد . مقدار اسانس موجود در عرقیات از ۱۵ تا ۳۰ درصد متغیر بوده و تغییرات آن نشان دهنده عرقیات درجه یک و درجه دو می باشد. نا گفته نماند که اخیرا با انجام مطالعات و بالا رفتن آگاهی مردم در مورد مصرف گیاهان داروئی ضمن آنکه مصرف عرقیات می رود در استان های دیگر نیز افزایش یابد.

عرقیات معطر

استفاده از گیاهان جوشیده از قدیم الایام و نیز شناخته شدن اثرات مثبت درمانی آنها و همچنین استفاده از گیاهان در ساخت مواد غذائی موجب گردیده است که به تدریج انواع گیاهان مصرفی و نهایتا عرقیات و اسانس آنها شناخته شده و تعدادی از افراد که اغلب بصورت توارثی این تولید را ارائه می کنند به امر تولید عرقیات بپردازند . در حال حاضر از میان آنها ۱۲ نوع عرقیات بیش از همه مصرف داشته و مصرف کنندگان نسبت به خصو صیات آن ها آشنائی دارند عمده این عرقیات عبارتند از :
۱٫ عرق گل محمدی یا گلاب
۲٫ عرق بید مشک
۳٫ عرق نسترن
۴٫ عرق بهار نارنج
۵٫ عرق نعنا
۶٫ عرق آویشن
۷٫ عرق خار شتر
۸٫ عرق شا طره
۹٫ عزق کاسنی
۱۰٫ عرق گاو زبان
۱۱٫ عرق زالزالک یا کیالک
۱۲٫ عرق طارونه

در میان عرقیات گفته شده عرق خار شتر بیشتر به مصرف داروئی خصوصا در مورد سنگ کلیه ، عرق نعنا و آویشن برای درمان دردهای معده و سوئ هاضمه بکار برده می شود . عرقیات دیگری نظیر عرق شوید و بید نیز تولید می گردد که حجم آن ها زیاد مورد توجه نبوده و جزء لیست بالا نیامده است.

اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

امروزه پیشرفت روز افزون علم پزشکی در دنیا و کشف آثار سوء ناشی از برخی داروهای شیمیائی باعث افزایش مصرف گیاهان داروئی به جای استفاده از داروهای شیمیائی شده است .بدین منظور روز به روز بر اهمیت استفاده از گیاهان داروئی و عرقیات گیاهی به منظور درمان برخی امراض تاکید بیشتری می شود در کشور ایران که با توجه به شرایط مساعد آ ب و هوائی امکان رویش و کشت گیاهان داروئی کمیاب وجود دارد و از پیشینه تاریخی هزاران ساله ای در تولید داروهای گیاهی و عرقیا ت معطر بر خوردار است امروزه به عنوان بزرگترین تولید کننده این عرقیات در دنیا مطرح و از این حیث در دنیا پیشتاز است .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید عرقیات معطر میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید عرقیات معطر را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید عرقیات معطر بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید عرقیات معطر به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید عرقیات معطر خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید عرقیات معطر در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید عرقیات معطر (تولید عرقیات معطر) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید عرقیات معطر (تولید عرقیات معطر) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید عرقیات معطر کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید عرقیات معطر بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید عرقیات معطر

دانلود طرح امکان سنجی تولید عرقیات معطر

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید عرقیات معطر

دانلود فایل طرح توجیهی تولید عرقیات معطر

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید عرقیات معطر

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید عرقیات معطر

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید عرقیات معطر

نگارش تولید عرقیات معطر

طرح کامفار

طرح کامفار تولید عرقیات معطر

طرح کامفار توجیهی تولید عرقیات معطر

کارشناس تولید عرقیات معطر

کارشناس نگارش تولید عرقیات معطر

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید عرقیات معطر

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید عرقیات معطر

وام بانکی تولید عرقیات معطر

وام قرض الحسنه تولید عرقیات معطر

وام بانک ملت تولید عرقیات معطر

وام رسالت تولید عرقیات معطر

وام مهر تولید عرقیات معطر

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0