طرح توجیهی تولید سکسیونر

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید سکسیونر را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید سکسیونر در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید سکسیونر می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید سکسیونر تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید سکسیونر آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید سکسیونر

     طرح توجیهی تولید سکسیونر

طرح تولید سکسیونر

ﺳﮑﺴﻴﻮﻧﺮ ﺳﺎﺩﻩ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﻗﻄﻊ ﻭ ﻭﺻﻞ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﺎﻳﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻘﺮﻳﺒﺎﹰ ﺑﺪﻭﻥ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ .ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﻣﮑﺎﻧﻴﮑﯽ ﻭ ﮔﺎﻟﻮﺍﻧﻴﮑﯽ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﻭ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ. ﺳﻜﺴﻴﻮﻧﺮ ﻳﻚ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺟﻬﺖ ﻗﻄﻊ ﻭ ﻭﺻﻞ ﻭﻟﺘﺎﮊ ﺩﺭ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﺑﻲ ﺑﺎﺭﻱ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎﻱ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺑﺮﻕ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ .
به ﻋﺒﺎﺭﺕ ﺑﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﺳﻜﺴﻴﻮﻧﺮ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﻭ ﻭﺳﺎﻳﻠﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺯﻳﺮ ﻭﻟﺘﺎﮊ ﺟﺪﺍ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺍﺯﺷﺒﻜﻪ جدا میسازد . ﺍﻳﻦ ﺳﻜﺴﻴﻮﻧﺮ ﺑﺪﺍﻥ ﻣﻌﻨﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﻛﻤﻚ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻛﺎﭘﺎﺳﺘﻴﻮ ﻫﺎﻱ ﻣﻘﺮﻩ، ﻭ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻫﺎ ﻭ ﺗﺄﺳﻴﺴﺎﺕ ﺑﺮﻗﻲ ﻭ ﻛﺎﺑﻞ ﻫﺎﻱ ﻛﻮﺗﺎﻩ ﻃﻮﺭ ﻫﻤﻴﻦ ﺭﺍ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻮﺭ ﻭﻟﺘﺎﮊ ﻧﻴﺰ ﻗﻄﻊ ﻧﻤﻮﺩ ﻭ ﻳﺎ ﺣﺘﻲ ﺗﺮﺍﻧﺴﻔﻮﺭﻣﺎﺗﻮﺭ ﻗﺪﺭﺕ ﻛﻢ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺳﻜﺴﻴﻮﻧﺮ ﻗﻄﻊﻛﺮﺩ.
ﺳﻜﺴﻴﻮﻧﺮﻫﺎ ﻭﺳﺎﻳﻞ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﺍﻟﻜﺘﺮﻳﻜﻲ ﻭ ﮔﺎﻟﻮﺍﻧﻴﻜﻲ ﻭ ﻗﻄﻌﺎﺕ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﻫﺎﻱ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺩﺭ ﺩﺭﺟﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻭ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﺷﺨﺎﺹ ﺩﺭ ﻣﺘﺼﺪﻳﺎﻥ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺑﻪ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺑﺮﻕ ﺯﺩﮔﻲ ﻛﺎﺭﺑﺮﺩﻩ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺪﻳﻦ ﺟﻬﺖ ﻃﻮﺭﻱ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﻲ ﺷﻮﻧﺪ ﻛﻪ ﺩﺭﺣﺎﻟﺖ ﻗﻄﻊ ﺷﺪﮔﻲ یا ﻭﺻﻞ ﻣﺤﻞ ﻗﻄﻊ ﻳﺎ ﭼﺴﺒﻨﺪﮔﻲ ﺑﻪ طور ﺁﺷﻜﺎﺭ ﻗﺎﺑﻞ ﺭﺅﻳﺖ ﺑﺎﺷﺪ .

انواع سکسیونرها

سکسیونر تیغه ای
سکسیونر کشویی
سکسیونر دورانی
و سکیونر قیچی ای

موارد استفاده از سکسیونر

اصولاً سکسیونر وسایل ارتباط دهنده مکانیکی و گالوانیکی برای هدایت بهتر جریان قطعات و سیستمهای مختلف می‌باشند ودر درجه اول به منظور حفاظت اشخاص و متصدیان مربوطه در مقابل برق گرفتگی بکاربرده می‌شوند. بدین جهت طوری ساخته می‌شوند که در حالت قطع یا وصل، محل قطع شدگی یا اتصال بطور واضح وآشکار قابل رویت باشد.
یعنی در هوای آزاد امجام گیرد و از آنجا که سکسیونر باعث بستن یا بازکردن مدارالکتریکی نمی‌شود، برای باز کردن وبستن هر مدار الکتریکی فشار قوی احیتیاج به کلید قدرت می‌باشدکه قادر است مدار را تحت هر شرایطی بسته یا باز کند وسکسیونر وسیله‌ای است برای ارتباط کلید قدرت به شینه و یا هر قسمت دیگری از شبکه که دارای پتانسیل است؛ لذا طبق قوانین متدوال الکتریکی و به منظور ایمنی لازم در هنگام تعمیرات لازم است تا جلوی هر کلید قدرتی از ۱ کیلو وات به بالا و یا درهر دو طرف در صورتی که از دو طرف تغذیه گردد سکسیونر نصب گردد. با این شرایط هنگام باز کردن مدار، ابتدا کلید و سپس سکسیونر باز می‌شود ودرموقع بستن ابتدا سکسیونر وسپس کلید بسته می‌شود ودر صورتیکه سکسیونربه تیغه‌های زمین مجهز باشد، این تیغه‌های بعد ازباز شدن سکسیونر بسته شده تا شارژ‌های خازنی ذخیره شده رابه زمین منتقل نماید؛ سکسیونرهای بکار رفته در سیستم قدرت سه فاز بوده و دارای سه پل مشابه می‌باشد.
عملکرد همزمان سه فاز بوسیله اینترلاک مکانیکی بین سه پل امکان پذیر میباشد. ازآنجا که مقدار شارژ خازنی باقیمانده (ولتاژ) درروی قسمتهای جدا شده از شبکه در رده ولتاژهای فشار قوی قابل توجه است، لازم است قبل از عمل تعمیرات بوسیله بستن تیغه‌های زمین سکسیونر‌ها معمولاً بین سکسیونر و کلید قدرت اینترلاک (مکانیکی یا الکتریکی) به نحوی برقرار می‌شودکه با وصل بودن کلید نتوان سکسیونر را قطع و وصل نمود. برای این منظور از یک بوبین که از ولتاژ خط تغذیه می‌شود برای ایجاد اینترلاک الکتریکی جهت عملکرد تیغه‌های زمین استفاده مینمایند.
همچنین ازاینترلاک مکانیکی و یا الکتریکی جهت حصول اطمینان از باز بودن سکسیونر در زمان عملکرد تیغه‌های زمین وبالعکس استفاده می‌شوند.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید سکسیونر میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید سکسیونر را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید سکسیونر بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید سکسیونر به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید سکسیونر خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید سکسیونر در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید سکسیونر (طرح توجیهی تولید سکسیونر) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید سکسیونر (طرح توجیهی تولید سکسیونر) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید سکسیونر کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید سکسیونر بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید سکسیونر

دانلود طرح امکان سنجی تولید سکسیونر

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سکسیونر

دانلود فایل طرح توجیهی تولید سکسیونر

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید سکسیونر

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید سکسیونر

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید سکسیونر

نگارش طرح توجیهی تولید سکسیونر

طرح کامفار

طرح کامفار تولید سکسیونر

طرح کامفار توجیهی تولید سکسیونر

کارشناس طرح توجیهی تولید سکسیونر

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید سکسیونر

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید سکسیونر

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید سکسیونر

وام بانکی طرح توجیهی تولید سکسیونر

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید سکسیونر

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید سکسیونر

وام رسالت طرح توجیهی تولید سکسیونر

وام مهر طرح توجیهی تولید سکسیونر

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0