طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید سرکه و آبلیمو می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید سرکه و آبلیمو تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید سرکه و آبلیمو آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

                 طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

 

طرح تولید سرکه و آبلیمو

سرکه از فرایند تخمیر مواد غذایی دارای نشاسته و قند و مواد الکلی توسط باکتری مخمر سرکه (بچه سرکه)تولید میشود. برای تولید سرکه عموما از میوههایی مانند سیب ، انگور ، دانههایی مثل جو و گاهی هم از شراب استفاده میشود.
سرکه معمولا دارای اسید استیک با وزن حجمی ۴ الی ۸ درصد میباشد. سرکه ، مایع ترشی است که از اکسید شدن اتانول موجود در آب سیب ، ماء الشعیر و موادی از این قبیل بدست میآید. معمولاً ۳ تا ۵ درصد از حجم سرکه ها، اسید سیتریک میباشد. البته سرکه های طبیعی، اسید تارتریک و اسید سیتریک کمتری دارند.

لیمو سرشار از خواص درمانی

آیا میدانید آب لیمو طبیعی در درمان ۲۲۰ بیماری تاثیر مستقیم دارد و اگر بصورت غیر طبیعی تهیه گردد نه تنها خواص درمانی و غذایی ندارد بلکه موجب بسیاری از بیماریها از جمله سیروز کبدی ,سرطانهای مختلف و بیماریهای کلیوی و بسیاری دیگر از بیماریها میگردد. مهمترین موردی که یک مصرف کننده باید به آن توجه کند رنگ طبیعی آبلیموست که طبق استاندارد شماره ۱۰۷ اداره کل استاندارد ایران زرد یا زرد کهربائی و دیگر خصائص آن ازجمله طعم طبیعی لیمو که ترشی مایل به کمی تلخی که ناشی از اسانسهای موجود در پوست بمقدار ۵/گرم در لیتر است می باشد.اسانسهای روغنی موجود در پوست که موقع آب گیری وارد آبلیمو میگردد خود خواص ضد عفونی کننده زیاد داشته ونیز مانند حفاظی ویتامین ث موجود در آنرا حفظ میکند.از دیگر مشخصات یک آبلیموی طبیعی بوی آن که باید دارای بوی طبیعی لیمو ترش باشد دیگر لرد یا مواد جامد محلول در آن بودهکه متاسفانه عوام فکر می کنند که در آبلیمو هر چه کمتر باشد بهتر است ولی از لحاظ استاندارد حداقل ان باید ۸گرم در لیتر و حداکثری ندارد و بستگی به کیفیت لیمو و طبیعی بودن آبلیمو است مقداری نیز که در ته شیشه ته نشین میگردد بواسطه خاصیت سوسپانسیونی آبلیمو کاملا طبیعی است و از لحاظ استاندارد تا ۵درصد مجاز است.بنابراین آبلیموهایی که فاقد این ویژگیها ست باید در طبیعی بودن آن شک کرد.

طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

              طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

 

اهمیت استراتژیکی طرح تولید سرکه و آبلیمو

محصول مورد بررسی جزء کالاهای پر مصرف در دنیای غذایی می باشد اما استراتژیک نیست.

موارد کاربرد طرح توجیهی سرکه و آبلیمو :

۱ – منبع بسیار مفید برای جمع آوری اطلاعات اولیه در راستای راه اندازی کسب و کار نو میباشد .

۲ – مناسب برای کسانی که قصد تدوین این طرح توجیهی را دارند.

۳ – مناسب برای کسانی که میخواهند با این محصول و فرایند تولید آن آشنا شوند .

۴ – به عنوان پروژه در درس کارآفرینی در همه ی مقاطع و رشته های دانشگاهی .

۵ – جهت آشنایی با کد آیسیک محصول و همینطور تعرفه های گمرکی و شرایط واردات و صادرات آن .

۶ – جهت آشنایی با تعداد پرسنل اداری و تولیدی و بحث نیروی انسانی .

۷ – جهت آشنایی با خط تولید کارخانه .

۸ – جهت آشنایی با مواد اولیه ی مورد نیاز طرح .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید سرکه و آبلیمو را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید سرکه و آبلیمو (تولید سرکه و آبلیمو) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو (تولید سرکه و آبلیمو) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید سرکه و آبلیمو کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید سرکه و آبلیمو

دانلود طرح امکان سنجی تولید سرکه و آبلیمو

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

دانلود فایل طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید سرکه و آبلیمو

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید سرکه و آبلیمو

نگارش تولید سرکه و آبلیمو

طرح کامفار

طرح کامفار تولید سرکه و آبلیمو

طرح کامفار توجیهی تولید سرکه و آبلیمو

کارشناس تولید سرکه و آبلیمو

کارشناس نگارش تولید سرکه و آبلیمو

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید سرکه و آبلیمو

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید سرکه و آبلیمو

وام بانکی تولید سرکه و آبلیمو

وام قرض الحسنه تولید سرکه و آبلیمو

وام بانک ملت تولید سرکه و آبلیمو

وام رسالت تولید سرکه و آبلیمو

وام مهر تولید سرکه و آبلیمو

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0