طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید سردخانه دو مداره می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید سردخانه دو مداره تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید سردخانه دو مداره آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره

                 طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره

 

طرح احداث سردخانه دو مداره و زیر صفر

استفاده از سردخانه های بالای و زیر صفر بر این اساس است که پایین آوردن دمای محصول در زمان نگهداری موجب می شودکه فساد میکروبی ،شیمیایی وفیزیکی محصول کند و یا متوقف شود.دماهای پایین با جلوگیری یا توقف رشد میکرو ارگانیسم های فاسد کننده موجب جلوگیری از فساد میکروبی می گردند که دربین میکروارگانیسم های مختلف میکروارگانیسم های سرما دوست قابل اهمیت ومسئله ساز می باشند که معمولا مناسبترین دما جهت رشد آنها زیر ۱۰ درجه سانتیگراد می باشد.
فعالیت انبارداری و سردخانه از ضروریات اولیه در توسعه اقتصادی هر کشوری است. به طوری که امکانات این فعالیت را میتوان از جمله امکانات زیربنایی کشور در نظر گرفت. گسترش کارخانجات و تولید مواد غذایی خام و فرآوری شده، عدم تطابق زمانی و مکانی مصرف و تولید داخلی کانالها، نداشتن انطباق زمان ورود کالاهای وارداتی و زمان مصرف آنها )گندم، روغن(، تأمین ذخیره نیازهای استراتژیک کشور، لزوم نگهداری بخشی از مواد و کالاهای مورد نیاز برای فرآیند خط تولید واحدهای اقتصادی، ویژگیهای نظام مبادالت داخلی و خارجی و … از جمله عواملی هستند که لزوم فعالیت انبارداری و سردخانه و اهمیت نسبی آن را در نظام عملکرد اقتصاد کشور نشان میدهد.
دراین روش نگهداری جهت جلوگیری از رشد میکروارگانیسم های سرما دوست ممکن است از روشهای تکمیلی نظیر استفاده از انواع ترکیبات ضد قارچ ویا ضد باکتری ویا از پرتوهای فرا بنفش استفاده شودکه ترکیبات شیمیایی ممکن است به صورت محلول ویا همراه با عمل واکس زدن مورد استفاده قرار می گیرد ولی استفاده از پرتو فرا بنفش به صورت لامپهای مخصوص در داخل سردخانه ها ارجحیت بیشتری دارد.کاهش دما همچنین از فساد شیمیایی جلوگیری می نماید .به طور کلی سرعت واکنشهای شیمیایی مثل قهوه ای شدن آنزیمی ،تنفس ،رسیدن میوه و…. با افزایش دما تشدید می یابد.طبق یک نظریه علمی شدت واکنشهای شیمیایی در ازاء افزایش هر ۱۰ درجه سانتیگراد تقریبا” دو برابر میشود. لذا با نگهداری میوه وسبزی و گوشت در سرد خانه ها توسط کاهش دما از شدت تنفس وفعل وانفعالات شیمیایی جلوگیری بعمل می آید. قابل ذکراست که باکاهش دمای محصولاتی نظیر میوه وسبزی در سردخانه های بالای صفر از فساد فیزیکی این محصولات هم کاسته می شود، چونکه کاهش دما سرعت تبخیر آب را پایین می آورد و با این روش از پژمردگی محصول که نوع فساد فیزیکی محسوب می شود جلوگیری می شود . جهت حفاظت از این حجم کالا (محصولات دامی و کشاورزی و محصولات تبدیلی وابسته به آنها ) نیاز به سوله ها و انبارها و سردخانه های استاندارد ، بسیاری است از جهت دیگر نیز تنظیم این بازار بزرگ از سوی تولید کنندگان عمده یا دولت در بازارهایی که عرضه های فصلی و تقاضای دائمی دارند برای تمامی عاملین بسیار مهم است. هیچ کس در بازار از نوسان شدید استقبال نخواهد کرد و عرضه کنند گان و دولت جهت ثبات بخشی و حفظ بازار و همچنین بهره گیری از حداکثر ظرفیت های تولیدی نیاز به سوله و سردخانه جهت انبار مازاد عرضه در دوره تولید و عرضه آن به هنگام کمبود عرضه در بازار هستند. هم اکنون کشور از بابت حوادثی که در انبارها و سوله های غیر استاندارد اتفاق می افتد زیان های فراوانی را تحمل می کند.

اهمیت استراتژیکی سردخانه ها در دنیای امروز

برای رسیدن به اقتصادی بهره ور و متکی بر کارآیی و نو آوری برای دستیابی به رشدی مستمر در درآمد ملی و افزایش ثروت سرانه جامعه در دوره کنونی گذر از اقتصاد مبتنی بر چند محصول خاص ، امری حیاتی محسوب می شود. برای دستیابی به چنین اقتصادی، ایجاد زیرساخت ها و اصلاحاتی در ساختار نظام اقتصادی ، در جهت شکل گیری بستر های لازم برای دستیابی به اقتصادی پویا و رقابتی، امری لازم و ضروری است. در راه رسیدن به توسعه توجه به وجود زیرساخت ها از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر چه احداث و ایجاد بسیاری از زیرساخت ها نقش چندانی درافزایش میزان مطلق رشد اقتصادی ندارد و ایجاد حجم بالای این زیرساخت ها در یک مقطع زمانی کوتاه به شدت تورم زا است (به علت افزایش آنی درآمد قابل تصرف مصرف کننده و عدم تولید کالاهای مصرفی خصوصی) اما نبود این زیرساخت ها به شدت مانع رسیدن به توسعه است. از طرف دیگر، وجود زیرساخت ها برای دستیابی به رشد بالا در بلند مدت و حفظ رشد اقتصادی به مدت طولانی تر ضروری است. اهمیت و اولویت وجود این زیرساخت ها به نوبه خود در مسیر و حرکت به سوی توسعه برای هرکدام از زیرساخت ها و هر کشوری متفاوت است. راهها اهمیت حیاتی دارند، بعد از ایجاد راه ها و نیروگاه ها ، از نیازهای اساسی م یتوان به سوله های انبار و سردخانه ها اشاره کرد که نقش حلقه واسط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان میانی و نهایی هستند . با توجه به موقعیت جغرافیایی ، وجود تنوع آب و هوایی ، دسترسی به آب های آزاد و زیر ساخت های کشاورزی و دامپروری مناسب و همچنین بازار های مصرف سایر کشورها ، به منظور بالا بردن حجم تجارت داخلی وخارجی در بخش کشاورزی و دامپروری و صنایع تبدیلی وابسته به این دو ایجاد انبارها و سردخانه ها ، بعنوان یکی از زیر ساخت های نقش اساسی در کشورها را داراست .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید سردخانه دو مداره را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید سردخانه دو مداره (تولید سردخانه دو مداره) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره (تولید سردخانه دو مداره) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید سردخانه دو مداره کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید سردخانه دو مداره

دانلود طرح امکان سنجی تولید سردخانه دو مداره

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره

دانلود فایل طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید سردخانه دو مداره

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید سردخانه دو مداره

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید سردخانه دو مداره

نگارش تولید سردخانه دو مداره

طرح کامفار

طرح کامفار تولید سردخانه دو مداره

طرح کامفار توجیهی تولید سردخانه دو مداره

کارشناس تولید سردخانه دو مداره

کارشناس نگارش تولید سردخانه دو مداره

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید سردخانه دو مداره

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید سردخانه دو مداره

وام بانکی تولید سردخانه دو مداره

وام قرض الحسنه تولید سردخانه دو مداره

وام بانک ملت تولید سردخانه دو مداره

وام رسالت تولید سردخانه دو مداره

وام مهر تولید سردخانه دو مداره

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0