طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید روغن های صنعتی پایه می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید روغن های صنعتی پایه تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید روغن های صنعتی پایه آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

    طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

 

معرفی روغن های صنعتی پایه

محصول مورد مطالعه طرح حاضر روغن های صنعتی پایه میباشد. روغن پایه تولیدی از طریق بازیافت و تصفیه مجدد روغن های کارکرده با احراز شرایط ویژه و تطابق فاکتورهای تعیین شده در آزمون های کنترل کیفیت استاندارد, بسته به سطوح کیفیت استاندارد محصولات تولیدی از نظر ویژگی های کاربردی و عمر مفید کارکرد و طبقه بندی SAE از نظر ویسکوزیته (گرانروی) با انواع پلیمرهای بهبود دهنده ویسکوزیته و اندیس ویسکوزیته و مواد افزودنی شیمیائی مناسب , با درصدهای مشخص و متناسب با محصول تولیدی مخلوط شده و پس از کسب موفقیت درکذراندن آزمون های کنترل کیفیت در آزمایشگاه که حاکی از مطابقت ویژگی های محصول تولیدی با ویژگی های تعیین شده در سطوح مختلف استاندارد است به واحد بسته بندی منتقل و مظروف می گردد. روغن های پایه که حاصل بازیافت روغن های کارکرده می باشد به روش غیر اسیدی تولید می شود و خواص شیمیایی و فیزیکی کاملاً متفاوتی با روغن های بازیافتی دیگر دارد .

موارد مصرف و کاربرد روغن های صنعتی پایه

روغن هایی پا یه ای که از پالایش نفت خام بدست می آید ویژگی های لازم برای استفاده در صنعت و یا خودرو را بطور کامل ندارد. از اینرو موادی به آن افزوده می شود تا بتوان ویژگی های مورد نیاز برای استفاده های خاص در صنعت و موتور را دارا شود. به این منظور به روغن های پا یه مواد افزودنی اضافه می شود که بهبود دهنده مشخصات مختلف روغن ها برای کاربرد های مورد نظر می با شد. برخی از این موارد به قرار زیر است:

  1. بهبود دهنده شاخص گرانروی
  2. ضد اکسیداسیون
  3. ضد سایش
  4. پایین آورنده نقطه ریزش
  5. ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی
  6. ضد کف
  7. پاک کننده و معلق کننده

مواد افزودنی فوق به مقدار لازم بر اساس فرمول هایی که سازنده در نظر دارد برای رسیدن به آنچه استاندارد تعیین کرده است به روغن پایه اضافه میشوند. این عمل در واحدی به نام واحد مخلوط کنی (blending) انجام می شود .در نهایت طبق فرمول های مختلف می توان روغن های مختلف را برای مصارف گوناگون همانند انواع روغن موتور،روغن ژنراتــور ،روغــن هیــدرو لیــک ،روغــن موتــور دیــزل ،روغــن بــرای دستگاههاو….بدست آورد. روغن های صنعتی پایه را می توان مادر تمام روغن ها نامید.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید روغن های صنعتی پایه را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید روغن های صنعتی پایه (طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه (طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید روغن های صنعتی پایه کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

دانلود طرح امکان سنجی تولید روغن های صنعتی پایه

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

دانلود فایل طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید روغن های صنعتی پایه

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید روغن های صنعتی پایه

نگارش طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

طرح کامفار

طرح کامفار تولید روغن های صنعتی پایه

طرح کامفار توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

کارشناس طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید روغن های صنعتی پایه

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید روغن های صنعتی پایه

وام بانکی طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

وام رسالت طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

وام مهر طرح توجیهی تولید روغن های صنعتی پایه

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0