طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید روغن زیتون تصفیه شده می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید روغن زیتون تصفیه شده تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید روغن زیتون تصفیه شده آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

    طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

مشخصات کلی روغن زیتون

روغن زیتون یکی از قدیمی ترین روغن های خوراکی است که بیشتر در کشورهای حاشیه دریای مدیترانه تولید و مصرف می شود. روغن زیتون از میوه درخت همیشه سبز اولئا، که متجاوز از ۴۰۰ گونه دارد، به وسیله استخراج مکانیکی حاصل می شود. این گیاه در نواحی معتدل و در آب و هوای استوایی رشد می کند.
کشت زیتون و روغن گیری از آن در کشورهای حاشیه دریای مدیترانه از فلسطین و سوریه تا یونان، در اواسط و اواخر عصر مفرغ رایج بوده و روغن زیتون از فلسطین به مصر روانه می شده است. از کشت زیتون موادی برای سوخت و روشنایی ، ماده روان کنده، پمادهای جلدی و غیره تهیه شده و چوب درخت زیتون به عنوان هیزم برای سوخت و میوه زیتون به صورت نمک زده استفاده می شده است. بعدها میوه زیتون به عنوان منبعی از روغن خوراکی مورد استفاده قرار گرفت. زراعت زیتون در نیمه اول قرن نوزدهم، همراه با پیشرفت فن آوری و علم کشاورزی به نقطه اوج خود رسید.

روغن با روش های مختلف که همیشه فیزیکی است از زیتون استخراج و باقیمانده ای به جا می ماند که تا ۸ درصد روغن داشته و توسط حلال که معمولا هگزان است روغن کشی و روغن حاصل، روغن تفاله نامیده می شود. روغن استخراج شده با روش های فیزیکی بوده و این ناخالصی ها وجه تمایز روغن تفاله به عنوان یک محصول تجاری از روغن زیتون بکر که فقط به وسیله روش مکانیکی به دست می آید و از روغن زیتون بکر تصفیه شده است.

موارد مصرف و کاربرد روغن‌ زیتون‌

حدود ۹۰درصد زیتون برداشت شده در سرتاسر جهان به تولید روغن و ۱۰ درصد دیگر برای مصارف خوراکی یا تهیه کنسرو اختصاص دارد.
بر اساس آمارهای موجود روغن زیتون از نظر تولید حدود ۲ درصد و از نظر ارزش ۳۰ درصد تجارت جهانی روغن های خوراکی را تشکیل می دهد.
علاوه بر ارزش خوراکی روغن زیتون دارای خواص دارویی مختلفی نیز می باشد و از جمله مصارف آن : کاهش کلسترول خون، کاهش فشار خون و قند خون، درمان کننده بیماری های دستگاه گوارشی و بیماری های پوستی، کاهش دردهای عضلانی، درمان نقرس، جلوگیری از ریزش مو و نیز تقویت مو، دارای خاصیت نرم کنندگی و ملین بودن، رافع مسمومیت حاصل از فلزات سنگین مانند سرب، دافع سنگ های صفراوی، تسکین دهنده سرفه های شدید و خشک، رفع آفتاب زدگی و جلوگیری از تصلب شرائین ، قابل ذکر هستند.
از فراورده های زیتون همچنین در صنایع صابون سازی، برای تعلیف دام، تهیه انواع کود و نیز تولید فرآورده هایی نظیر فورفورال، انواع الکل، مواد ازته و نیز برای کشت و تکثیر انواع مخمرها استفاده می شود.
چوب تنه و شاخه های قطور نیز به دلیل نقش های زیبا و استحکام زیاد در صنایع چوب مورد استفاده قرار می گیرد.

فرایند تولید:
مراحل مختلف استخراج روغن زیتون با استفاده از سیستم پرس

با خرید فایل طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید روغن زیتون تصفیه شده را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید روغن زیتون تصفیه شده (طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده (طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید روغن زیتون تصفیه شده کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

دانلود طرح امکان سنجی تولید روغن زیتون تصفیه شده

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

دانلود فایل طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید روغن زیتون تصفیه شده

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید روغن زیتون تصفیه شده

نگارش طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

طرح کامفار

طرح کامفار تولید روغن زیتون تصفیه شده

طرح کامفار توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

کارشناس طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید روغن زیتون تصفیه شده

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید روغن زیتون تصفیه شده

وام بانکی طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

وام رسالت طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

وام مهر طرح توجیهی تولید روغن زیتون تصفیه شده

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0