طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

                 طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

 

 مقدمه :

مورد مصرف رادیاتورهای فولادی در ساختمان ها، بخصوصئ ساختمان های اداری و تجاری نظیر هتل ها و بیمارستان ها و … می باشد. این رادیاتورها در اندازه های مختلف ساخته می شود که ۳ اندازه آن با ابعاد ۵۰۰ * ۱۵۰ و ۵۰۰ * ۲۰۰ و نیز ۶۰۰ * ۲۰۰ میلیمتر دارای بیشترین کاربرد و مصرف است.

با توجه به اینکه رادیاتور با ابعاد ۵۰۰ * ۲۰۰ میلیمتر دارای بیشترین مصرف در بین سایر انواع است، این طرح به تولید این نوع رادیاتور اختصاص یافته است.

هرمجموعه مونتاژ شده رادیاتور به ۲۷ جزء تقسیم می گردد. که در این میان ۷ بخش یا جزء آن در کارخانه رادیاتورسازی و سایر اجزاء در دیگر کارخانجات تولید می گردد.

اجزاء ۷ گانه فوق به شرح ذیل می باشد:

نیم پرده های میانی- نیم پرده های جانبی برای مونتاژ شیر هوا- نیم پرده های جانبی جهت ورود و خروج آب- پایه- پوش- واشر مستطیلی شکل سه سوراخه- واشر مستطیلی شکل تک سوراخه.

رادیاتورهای شوفاژ از نظر جنس به سه دسته تقسیم می شوند:

چدنی

فولادی

الومینیومی

خط تولید رادیاتورهای چدنی به دلیل پایین بودن راندمان حرارتی و بالا بودن وزن آنها برچیده شده و تقریبا منسوخ شده می باشد .

رادیاتور آلومینیومی سبک تر زیباتر و ضریب هدایت حرارتی بالاتری نسبت به فولادی دارد .ولی از لحاظ قیمت گرانتر می باشد .معمولا در فضاهایی که رطوبت زیاد دارد . مانند حمامها بایستی حتما از رادیاتور آلومینیومی استفاده کرد .

پره رادیاتورهای فولادی به صورت یک بلوک غیر قابل تفکیک تولید می شوند . یعنی در خارج از کارخانه نمیتوان به آنها پره اضافه کرد و یا کم نمود .ولی در مورد رادیاتورهای آلومینیومی این قابلیت وجود دارد .

مبنای فروش رادیاتورهای آلومینیومی در بازار پره می باشد . یعنی قیمت به ازای هر پره سنجیده می شود .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ (تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ (تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

دانلود طرح امکان سنجی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

دانلود فایل طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

نگارش تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

طرح کامفار

طرح کامفار تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

طرح کامفار توجیهی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

کارشناس تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

کارشناس نگارش تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

وام بانکی تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

وام قرض الحسنه تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

وام بانک ملت تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

وام رسالت تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

وام مهر تولید رادیاتور های فولادی شوفاژ

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0