طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید دی کلسیم فسفات می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید دی کلسیم فسفات تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید دی کلسیم فسفات آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات

             طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات

 

معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی اقتصادی تولید دی کلسیم فسفات

دی کلسیم فسفات که دارای فرمول شیمیایی CaHPO4 است ، پودری به رنگ سفید می باشد . دی کلسیم فسفات امروزه کاربرد زیادی در مکمل های غذایی دام و طیور دارد . درواقع فسفر و کلسیم هر دو موادی هستند که ، تاثیر مستقیمی بر استخوان ها و ساختمان بدن دارند . البته باید مقدار صحیح از کلسیم و فسفر در تغذیه مرغ های صنعتی استفاده شود ، درصورت کم یا زیاد شدن این مواد استخوان های مرغ شل یا سفت شده و بر روی پوسته تخم مرغ هم تاثیر دارد .

فرایند تولید دی کلسیم فسفات به روش سنتی جهت اجرای طرح توجیهی اقتصادی تولید دی کلسیم فسفات به شرح زیر می باشد :

برای تولید دی کلسیم فسفات به روش سنتی ابتدا یک حوضچه سیمانی ساخته می شود . سپس اسید فسفریک تصفیه نشده ، آهک پودر شده ، کربنات کلسیم و پودرسنگ ( یا آب آهک ) را درون حوضچه می ریزند . سپس با استفاده از بیل یا همزن برقی و یا چنگک مواد ریخته شده درون حوضچه را ترکیب می کنند . سپس پودری که بدست آمده و به حالت نیمه خشک می باشد را آسیاب می کنند . در مرحله بعد محصول را بسته بندی می کنند . لازم به ذکر است که اگر از آب آهک استفاده شود ، مخلوط بدست آمده رقیق شده و به صورت شیرآب می شود ، در اینصورت باید ابتدا آب اضافی ترکیب گرفته شود ، سپس بسته بندی شود .

فرایند تولید دی کلسیم فسفات به روش صنعتی جهت اجرای طرح توجیهی اقتصادی تولید دی کلسیم فسفات به شرح زیر می باشد :

برای تولید دی کلسیم فسفات به روش صنعتی ، در سیستم میکسر بچ یا پیوسته ابتدا اسید فسفریک تصفیه شده روی کربنات کلسیم میکرونیزه اسیدی می شود . سپس در زمان مناسب گاز CO2 و H2O خارج می شود و واکنش شیمیایی انجام شده ، CaHpo4 تشکیل می شود . در مرحله بعد ماده تولید شده از دستگاه های دیگری عبور داده می شود ، در این مرحله عمل گرانول سازی انجام می شود . سپس ماده به سیستم خشک کننده دوار انتقال داده خواهد شد ، در این مرحله ماده با هوای گرم کنترل و خشک می شود . ( در این مرحله در کنترل حرارت بسیار مهم می باشد . ) در مرحله بعد فسفات از خشک کن به سرد کن انتقال داده می شود ، در نهایت محصول تولید شده وارد بخش دانه بندی و بسته بندی می شود .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید دی کلسیم فسفات را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید دی کلسیم فسفات (تولید دی کلسیم فسفات) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات (تولید دی کلسیم فسفات) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید دی کلسیم فسفات کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید دی کلسیم فسفات

دانلود طرح امکان سنجی تولید دی کلسیم فسفات

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات

دانلود فایل طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید دی کلسیم فسفات

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید دی کلسیم فسفات

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید دی کلسیم فسفات

نگارش تولید دی کلسیم فسفات

طرح کامفار

طرح کامفار تولید دی کلسیم فسفات

طرح کامفار توجیهی تولید دی کلسیم فسفات

کارشناس تولید دی کلسیم فسفات

کارشناس نگارش تولید دی کلسیم فسفات

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید دی کلسیم فسفات

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید دی کلسیم فسفات

وام بانکی تولید دی کلسیم فسفات

وام قرض الحسنه تولید دی کلسیم فسفات

وام بانک ملت تولید دی کلسیم فسفات

وام رسالت تولید دی کلسیم فسفات

وام مهر تولید دی کلسیم فسفات

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0