طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید خوراک دام از باگاس می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید خوراک دام از باگاس تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام از باگاس آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

    طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

 

معرفی محصول

تامین علوفه جهت تعلیف جمعیت دامی کشور در پنج دهه اخیر همواره از مشکلات و معضلات مملکت ما بوده است. با استفاده بی رویه و خارج از توان مراتع، لطمات شدیدی بر ذخایر علوفه ای کشور وارد گردیده بطوری که پوشش گیاهی مراتع از نظر کیفی و کمی دچار تخریب و فرسایش گردیده و هر ساله دامهای روستایی و عشایری کشور با کمبود علوفه بیشتری مواجه میگردند. از سوی دیگر گسترش دامداریهای صنعتی و بالا رفتن میزان مصرف تولیدات دامی مزید بر علت شده و تامین مواد پروتئینی را در الویت های نخست طرحهای ملی قرارداده است. بعد از مراتع ،مهمترین منبع تامین کننده غذای دامهای کشور را تولید خوراک دام آماده توسط کارخانجات تهیه کننده خوراک دام و طیور تشکیل می دهد. اولین واحد تولید کننده خوراک دام و طیور در ایران در سال ۱۳۳۳ در تهران تاسیس گردید ،نام این واحد ،شرکت خوراک دام پارس بود و ظرفیت سالیانه آن معادل ۱۲ هزار تن خوراک دام آماده بود. از آن پس طی سالهای ۱۳۴۲-۵۶ تعداد یازده واحد خوراک دام دیگر در تهران و ۷ واحد خوراک دام در شهرستانها تاسیس و آغاز به بهره برداری نمودند که ظرفیت اسمی تولید آنها در مجموع ۳۱۳/۲ هزار تن بوده است که ۱۸۴/۲ هزار تن آن مربوط به واحدهای خوراک دام تهران و ۱۲۹ هزار تن مابقی مربوط به واحدهای تولید خوراک دام در شهرستانها بوده است. طبق آخرین برآوردها که توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام گرفته است در حال حاضر ۲۶۷ کارخانه تولید خوراک دام آماده در کشور مشغول فعالیت می باشند. فرآورده های جانبی شکر (سرنی، پیت ، ملاس و کیک صافی ) میتواند برای ۶/۵ میلیون واحد دامی به منظور تولید غیر مستقیم سالانه ۸۰ هزارتن گوشت قرمز علوفه کافی تامین کند. در طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی ۷

کارخانه تولید خوراک دام آماده با ظرفیت هر کارخانه ۱۰۰ هزار تن در سال و مجموع ظرفیت ۷۰ ۰ هزار تن در سال پیش بینی شده است. مح صولات تولیدی این کارخانجات از نظر ارزش غذایی متناسب با درخواست سفارش دهنده (خریدار) متغیر خواهد بود. غنی سازی مواد سلولزی (پیت) با هدف بالا بردن ضریب هضمی مواد به روش پخت با بخار در فشار بالا در این کارخانجات صورت میگیرد. این فن آور ی برای اولین بار در ایران توسط کارخانجا ت خوراک دام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به اجرا در آمده است..اولین کارخانه از این مجموعه کارخانه خوراک دام شعیبیه(واقع در مجموعه شرکت کشت و صنعت امام خمینی) می باشد که درسال((۱۳۸۳ به بهر ه برداری رسیده و در حال حاضر مراحل نهایی ساخت و آزمایشات را طی می کند همچنین در مراحل بعدی طرح ،دو کارخانه خ وراک دام امیر کبیر و دعبل در سال آینده((۱۳۸۵به بهره برداری خواهند رسید .

انواع خوراک دام:

-۱خوراک دام پایه

این خورا ک که با نام تجارتی ختن به بازار عرضه شده است شامل مخلوطی از پیت غنی شده به روش پخت با بخار(هیدرولیزاسیون) با افزودن ملاس و بسته به درخواست ،اندکی اوره میباشد که بر اساس نیاز با درصدهای متفاوت تولید

میگردد. این خوراک پایه که هم میتواند بطور مستقیم به مصرف دامها برسد وهمچنین آنرا در فرمولاسیون خوراک کامل نیز بکار میبرندکه مخلوطی است به نسبت ۷۷ %پیت غنی شده، %۲۳ ملاس و با رطوبت ۱۰ .%میزان پروتئین این خوراک حدود ۳ %است

که این مقدار پروتئین برای منظورهای مختلف تولیدی کم میباشد و دامدار برای مصرف این خوراک باید در جیره روزانه دام مواد پروتئینی نظیر انواع کنجاله را منظور نماید.

 

-۲ خوراک دام کامل

این خوراک مخلوطی است از خوراک پایه به اضافه انواع مواد مغذی افزودنی و پریمکس (ویتامینه و معدنی) که براساس اهداف تولیدی انواع دام فرمول آن متوازن گردیده ودرکارخانه قبل از پلت شدن محصول با یکدیگر مخلوط میگردند و تولیداتی که به این طریق حاصل می آید میتواند جیره ایده آلی برای دامها با هدف تولیدی تعیین شده باشد . اهداف تولیدی دامها نظیر تولید شیر، گوشت، پشم و غیره متغییر میباشد و نوع جیره ای که باید برای تولید این محصولات به صورت روزانه به دامها داده شود نیز متفاوت است لذا مواد افزودنی که برای تولید خوراکهای کامل مصرف میگردد متنوع و مقدار آن نیز متفاوت میباشد و براساس سفارش مشتری تعیین میگردد مقدار خوراک پایه (مخلوط پیت غنی شده و ملاس) که برای تولید جیره ها مورد مصرف قرارمیگیرد از %۱۰ تا %۵۰ کل فرمول خوراک متغییر است .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید خوراک دام از باگاس را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید خوراک دام از باگاس (طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس (طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید خوراک دام از باگاس کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

دانلود طرح امکان سنجی تولید خوراک دام از باگاس

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

دانلود فایل طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید خوراک دام از باگاس

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید خوراک دام از باگاس

نگارش طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

طرح کامفار

طرح کامفار تولید خوراک دام از باگاس

طرح کامفار توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

کارشناس طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید خوراک دام از باگاس

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید خوراک دام از باگاس

وام بانکی طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

وام رسالت طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

وام مهر طرح توجیهی تولید خوراک دام از باگاس

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0