طرح توجیهی تولید خودکار

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید خودکار را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید خودکار در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید خودکار می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید خودکار تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید خودکار آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید خودکار

                   طرح توجیهی تولید خودکار

طرح تولید خودکار

سالانه حدود ۵۰۰ میلیون خودکار در کشور مصرف می‌شود. این درحالی است که تولید خودکار در ایران در خوشبینانه‌ترین حالت به ۱۰۰ میلیون عدد می‌رسد که ۲۰ درصد تقاضای بازار را جوابگو بوده و ۸۰ درصد نیاز بازارهای داخلی نیز از طریق واردات تامین می‌شود.

با توجه به اینکه حداقل قیمت هر خودکار در کشور۵۰۰ تومان است، حداقل گردش مالی بازار خودکار در کشور نیز حدود ۲۵۰میلیارد تومان می‌شود.

سرنوشت خودکار در ایران

اواخر دهه ۳۰ شمسی که کم‌کم مردم داشتند به نوشتن با خودکار عادت می‌کردند و فروش این کالا گسترش پیدا کرده و مصرف خودکار در بازار داخلی به حدی افزایش یافته بود که تولید این کالا در ایران توجیه اقتصادی داشته باشد، خانواده رفوگران به تاسیس کارخانه تولید خودکار در سال ۱۳۴۲ اقدام کردند.

رضا امیدیان، مدیر بخش لوازم‌التحریر یک شرکت تولیدی در گفت‌وگوی اختصاصی با صمت در این‌باره گفت: پس از تاسیس کارخانه در سال ۱۳۴۲، قالب بدنه خودکار از میلان ایتالیا و ماشین تزریق پلاستیک متناسب با ظرفیت آن قالب از نورنبرگ آلمان خریداری و به این ترتیب این شرکت صنعتی راه‌اندازی شد. البته ۳ ماه طول کشید تا نخستین محصول تولید شده وارد بازار شود چون بخشی از تولیدات باید به فرانسه فرستاده می‌شد تا پس از تایید شرکت مادر نسبت به کیفیت محصول، وارد بازار شود که این‌کار حدود ۳ماه زمان می‌برد. وی افزود: به مرور آمار فروش شرکت بالا رفت و از ۵۰۰ هزار خودکار در سال ۱۳۴۱ به بیش از ۱۰۰ میلیون افزایش یافت.
وی اظهار کرد: در سال‌های گذشته تصمیم بر آن شد که تولید خودکار در داخل کارخانه انجام نشود بلکه تولیدات این شرکت توسط سایر کارخانه‌هایی که با شرکت قرارداد دارند، انجام شود، ضمن اینکه مقداری از مواد اولیه تولید خودکار در داخل تامین شده و مقداری را هم وارد می‌کنیم.
در حدود دو سال است که زیرساخت‌های لازم برای تولید دوباره خودکار در این شرکت ایجاد شده است، افزود: با صحبت‌هایی که با مسئولان شرکت در فرانسه انجام شده است، قرار شد تولید خودکار بار دیگر زیرنظر این شرکت در داخل انجام شود. وی تصریح کرد: اگر شرایط تقاضا به شکل مطلوب ادامه پیدا کند، تنوع بیشتری در محصولات این شرکت به وجود خواهد آمد.
هر چند این شرکت زیرنظر شرکت مادر (فرانسه) قرار دارد اما پیشنهادهایی ارائه شده تا بتوان تولید این محصول را چه در بسته‌بندی و چه در نوع شکل ایرانی آن انجام داد.
مدیر بخش لوازم‌التحریر شرکت با بیان تنوع بیش از ۱۵۰ نوع خودکار در بازارهای کشور، گفت: نوع چیدمان فروشگاه‌های لوازم‌التحریر بسیار قدیمی شده است و باید راهکار جدیدی برای این امر پیدا کرد. درحال‌حاضر مشتری دوست دارد نمونه خودکار را در دست بگیرد و آن را آزمایش کند. بر این اساس فروشگاه‌هایی موفق‌تر هستند که اجازه انتخاب را به مشتریان خود بدهند.

فرآیند تولید محصول در خط تولید خودکار

  • ورود پلی پروپیلین : ابتدا پلی پروپیلین وارد دستگاه اکسترودر شده و بدنه ی خودکار ساخته می شود.
  • برش بدنه : چون بدنه ی خودکار بصورت لوله ی ممتد ساخته می شود و پس از آن به اندازه خودکار بریده می شود اینکار با کاتر انجام می گیرد.
  • فرم دهی بدنه : این کار توسط دستگاه فرم دهی انجام می گیرد. بدنه ی اکسترود شده خودکار را به صورت خودکار فرم دهی می کند یعنی سرب دهانه به صورت مخروط تراشیده شده و ته خودکار به صورت نیمه کره تراشیده می شود.
  • پرکردن بدنه از جوهر : این کار نیز توسط دستگاه پرکن جوهر انجام می شود بدنه در دستگاه قرار می گیرد و جوهر وارد بدنه خودکار می شود.
  • جازدن نوک : دستگاه پرکن جوهر عمل جا زدن نوک را نیز انجام می دهد و نوک خودکار در محل خود قرار می گیرد.
  • تزریق پلاستیک درپوش : در این فرآیند در پوش خودکار توسط دستگاه پلاستیک ساخته می شود.
  • پلیسه گیری : در پوش خودکار توسط کارگر پلیسه گیری می شود.
  • نصب رو پوش خودکار : در پوش خودکار توسط کارگر به خودکار نصب می شود.
  • سانتری فوژ خودکار : اینکار با دستگاه سانتری فوژ انجام می گیرد و هدف از آن خروج از هوای مابین جوهر و نوک خودکار و رساندن جوهر با نوک خودکار می باشد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید خودکار میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید خودکار را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید خودکار بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید خودکار خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید خودکار در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید خودکار (طرح توجیهی تولید خودکار) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید خودکار (طرح توجیهی تولید خودکار) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید خودکار کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید خودکار بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید خودکار

دانلود طرح امکان سنجی تولید خودکار

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید خودکار

دانلود فایل طرح توجیهی تولید خودکار

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید خودکار

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید خودکار

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید خودکار

نگارش طرح توجیهی تولید خودکار

طرح کامفار

طرح کامفار تولید خودکار

طرح کامفار توجیهی تولید خودکار

کارشناس طرح توجیهی تولید خودکار

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید خودکار

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید خودکار

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید خودکار

وام بانکی طرح توجیهی تولید خودکار

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید خودکار

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید خودکار

وام رسالت طرح توجیهی تولید خودکار

وام مهر طرح توجیهی تولید خودکار

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0