طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید تویی و توپ لاستیکی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید تویی و توپ لاستیکی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید تویی و توپ لاستیکی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

      طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

 

طرح تولید تویی و توپ لاستیکی

تویی از ترکیبـات لاسـتیک طبیعـی یـا مصنوعی به انضمام دیگر مواد شیمیایی ساخته میشود تا خواص فیزیکـی و کـاربردی لازم را بـه یـک تـوپ دهد. وسی یا تیوپ میبایست از ترکیبات لاستیک طبیعـی یـا لاسـتیک مـصنوعی بـه انـضمام دیگـر مـواد شیمیائی بوده تا حالت جهندگی مناسب را به توپ بدهد. بعد از ساخت وسی مقدار ۳۰۰۰ ـ ۲۷۰۰ متر نـخ نایلون یا پلی استر و یا قطعاتی از پارچه پنبهای به همراه چسب مخـصوص بـه دور آن پیچیـده مـیشـود تـا مقاومت لازم در برابر ضربه های شدید و فشار باد توپ و اصابت به زمین بازی را ایجاد نماید.
روزنه هوا قطعهای لاستیکی است، که شامل قسمت نرینگی و مادگی میباشد، که به تویی چـسبیده اسـت و هوا از طریق آن به داخل توپ تزریق میشود.

موارد مصرف و کاربرد

موارد مصرف و کاربرد انواع توپ مورد نظر در این طرح ، در ورزشه ایی ما نند فوتبال، وا لیبال، بسکتبال، هندبال و فوتسال میباشد.

فرایند تولید منتخب تولید تویی و توپ لاستیکی

روش تولید تویی و توپ لاستیکی به شرح زیر میباشد.
۱ -ابندا لاستیک خام برای برش آماده میگردد.
۲ -لاستیک طبیعی یا مصنوعی به وسیله گیوتین به قطعات کوچک بریده میشود.
۳ -قطعات لاستیکی برای خمیر شدن توسط غلتک خاص آماده میشوند.
۴ -خمیر به وجود آمده در روی غلتک با مواد شیمیایی خاص مخلـوط مـیشـود تـا یـک خمیـر کـاملا یکنواخت لاستیک به وجود آید. در روی غلتک توسط غلتک، گوگرد و مواد شتاب دهنـده، بلوکهـای لاستیک به هم آمیخته میشوند تا لاستیک هموژن به دست آید.
۵ -دستگاه کلندر لاستیک مخلوط شده را غلتک کرده و به ورقهای لاستیک تبدیل مینماید.
۶ -همراه با کار دستگاه کلندر، ماشین اسپری پودر خودکار و یک ماشین برش ورق لاستیک را مـیبـرد و روی آنها پودر میپاشد تا به یکدیگر نچسبند. این ماشین یک تیغـه بـزرگ دارد کـه بـا چرخیـدن برش را انجام میدهد.
۷ -لاستیک به دست آمده، پانچ میشود تا سوراخی در آن ایجاد شود.
۸ -یک قالب ماشین پرس که توسط بخار گرم میشود به وسیله یک قالب از پـیش طراحـی شـده یـک والو در سوراخ نصب میکند.
۹ -از ماشین پرس روغنی و یک قالب آهنی برش تویی استفاده میشود تا شکل تویی برش ایجاد نماید.
۱۰ -توسط یک ماشین پخت اتوماتیک به همراه یک قالب پخت تویی این بخش از توپ ولکانیزه میشود.
پس از انجام این عملیات یک دستگاه پیچش الیاف رشته های نایلون به دور تویی پیچیده شده و پـس از آن پرس هیدرولیک روغنی توسط یک لایه لاستیک بر روی الیاف میپوشاند. سـپس در دسـتگاه پخـت ولکانیزه میشود.
۱۱ -در خاتمه یک والو سوزنی که قبلا توسط یک سـری ماشـین آلات سـاخته شـده اسـت بـه وسـیله مکانیسم مخصوص به داخل توپ فرو میرود.
۱۲ -توپ نایلون پیچی شده آماده شده است.
رشد و تکامل صنایع جهان تا حدود زیادی مرهون رقابت بین واحدهای صنعتی میباشـد. در ایـن راسـتا هـر واحد صنعتی با افزایش کیفیت محصولات خود، سعی در کسب سهم بیشتری از بازار دارد و این روند به مرور زمان باعث بهبود کیفیت محصولات و در نتیجه رشد کیفی جوامع صنعتی شده است. کنترل کیفیـت جهـت تعیین صحت عمل تولید، مطابق مشخصات فنی تعیین شده برای محصول انجام میگیرد. این عملیات سـبب میشود تا ضمن جلوگیری از تولید محصولات معیوب، از هدر رفتن سـرمایه هـا جلـوگیری بـه عمـل آمـده و قیمت تمام شده محصول کاهش یابد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید تویی و توپ لاستیکی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید تویی و توپ لاستیکی (طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی (طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید تویی و توپ لاستیکی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

دانلود طرح امکان سنجی تولید تویی و توپ لاستیکی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید تویی و توپ لاستیکی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید تویی و توپ لاستیکی

نگارش طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید تویی و توپ لاستیکی

طرح کامفار توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

کارشناس طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید تویی و توپ لاستیکی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید تویی و توپ لاستیکی

وام بانکی طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

وام رسالت طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

وام مهر طرح توجیهی تولید تویی و توپ لاستیکی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0