طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید بگ فیلتر نانو می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید بگ فیلتر نانو تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید بگ فیلتر نانو آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

                         طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

معرفی طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

صاف نمودن و جداسازی ذرات نامطلوب از سیالات (مایعات و گازها) یکی از نیازهای بشر از گذشته تاکنون می‌باشد. فیلترها وسایلی هستند که همواره دارای سطوح متخلخلی می‌باشند که بیشتر به منظور جداسازی ذرات جامد از سیالات استفاده می‌شوند.

به طور مثال هنگامی که یک مایع یا یک سیال از فیلتر عبور داده می‌شود، در اثر اختلاف فشار بین دو سمت فیلتر، سیال از فیلتر عبور کرده و ذرات جامد با توجه به اندازه حفره‌های فیلتر، نمی‌توانند از آن عبور نمایند. شکل ۱ نحوه عملکرد یک فیلتر را نشان می‌دهد.

فرایندهای فیلتراسیون در صنایع مختلف از جمله صنایع سیمان،گچ، شیمیایی، پزشکی و داروسازی، پاکسازی آب، صنایع غذایی، کشاورزی، صنایع خودرو و صنایع نساجی مورد استفاده قرار گرفته اند و حتی تحقیقات سالهای اخیر در زمینه انرژی به خصوص برای افزایش بازدهی پیل های سوختی با این حوزه ارتباط دارد

جداسازی ذرات در فیلتر تحت تاثیر پنج عامل اصلی قرار می گیرد: اندازه محیط فیلتری، نرخ فیلتراسیون یا بارگذاری فیلتر، قطر موثر ذرات یا توزیع ابعاد ذرات، نرخ جریان و میزان ذراتی که پشت فیلتر باقی می-ماند.

قطر موثر ذرات و توزیع آن روی مکانیزم جداسازی ذرات، مساحت سطح در دسترس و تخلخل که مدت کارایی فیلتر را تعیین می‌کنند، تاثیر می گذارد. با جداسازی ذرات جامد توسط فیلتر مولفه های سطحی فیلتر کاهش می یابد و کانال های جریان سیال تغییر می کند. بازدهی فیلتر در جمع آوری

ذرات به این صورت تعریف می شود :تعداد موفقیت ها در جداسازی کل ذراتی که در مساحت سطح مقطع جداکننده وجود دارند، تقسیم بر تعداد ممکن (۱۰۰ درصد ذرات موجود) ذرات. این بازدهی را می توان بر حسب کل ذرات در جریان مایع بیان کرد که با سه ساز و کار مختلف جدا شده اند.

این سه ساز و کار توسط یو در سال ۱۹۷۱ معرفی شده است، این سه ساز و کار سدکردن، پخش شدن در اثر حرکت براونی و برخورد است.

تاثیر عوامل دیگری که بعدها بیان شده اند مانند گرانش و نیروی الکترواستاتیکی بسیار کم است  در مورد فیلتراسیون ذرات بسیار ریز، عوامل جنبشی و گرانشی و سد کننده را می توان نادیده گرفت و اثر حرکت براونی مکانیزم اصلی جمع آوری ذرات بسیار ریز خواهد شد. کار اصلی محیط فیلتر به حداکثر رساندن قابلیت جمع آوری و استخراج ذرات معلق است، طوری که با حداقل میزان افت انرژی جریان سیال همراه باشد.

فرایند های جداسازی سیال (هوا، آب، روغن و …) و جـامد در صنعت بسیار متنوع هستند. در فرایندهای جداسازی عوامل موثر در انجام فرایندها در دو دسته عوامل ته نشینی و عوامل فیلتراسیون قرار می گیرند.

فیلتراسیون زیر مجموعه ای از فرایندهای جدا سازی است و در کنار آنها قرار می گیرد. فرایندهای ته نشینی از فرایندهای فیلتراسیون جدا هستند و در فرایندهای ته نشینی و گریز از مرکز ممکن است محیط فیلتری استفاده نشود.

در هر دو دسته، فرایند به صورت مقطعی یا پیوسته است که در فرایندهای پیوسته مرحله تمیز کردن مواد جدا شده با یک وضعیت مکانیکی مانند ارتعاش انجام می شود. جدا کردن و کنترل آلاینده های فیزیکی بزرگتر از ابعاد میکرومتری از طریق فرایندهایی مثل ته نشینی امکان پذیر است؛ اما کنترل ذرات و موجودات بسیار کوچک به سادگی امکان پذیر نیست.

جداسازی ذرات از محیطهای گازی یا مایع توسط فیلترها یکی از بخشهای ضروری در فرآیندهای مختلف صنعتی است که منجر به خلوص سازی محصول، صرفه جویی در انرژی، ارتقاء فرآیند بهره‌وری و کنترل آلودگی می‌شود.

فیلترهای کیسه ای یا بگ فیلترها یکی از انواع فیلترهای صنعتی می باشند که عموماً به عنوان غبارگیر مورد استفاده قرار می گیرند و جنس آنها اغلب از الیاف پلی استر، پلی پروپیلن و کتان می باشد و به صورت کیسه های یک سرباز، دو سرباز، تک رینگی و چند رینگی ساخته می شوند. در شکل ۲ نمایی از فیلترهای کیسه ای ارائه شده است.

فیلتر کیسه ای قادر است در دبی هوای ۲۵ درصد تا ۱۵۰ درصد ظرفیت اسمی خود عملکرد مناسبی را ارائه دهد که بویژه برای استفاده در سیستم‌های حجم متغیر هوا مناسب خواهد بود . فیلترهای کیسه ای قادرند افت فشار کمی را تا حدود ۸۰۰۰ ساعت کاری ارائه نمایند.

بگ هاوسها (Filter House Bag) نمونه ای از فیلتر های کیسه ای هستند که اساس کارشان شبیه فیلترهای کیسه ای معمولی می باشد . این فیلتر ها در شکلها و اندازه های متفاوت ظاهر می شوند، بگ هاوسها از یک سری (۴ تا ۸ کیسه) بگ فیلتر که درون یک محفظه فلزی نگه دارنده موسوم به cage به طور موازی در کنار هم قرار می گیرند ،تشکیل می شوند . در شکل ۳ نمایی از بگ هاوس فیلتر ارائه شده است.

مزیت عمده این نوع فیلتر اثرپذیری کمتر غبار خروجی با تغییر مشخصه های گاز ورودی و دستیابی آسانتر به غبار خروجی کمتر در محدوده ۱۰ میلی گرم بر متر مکعب می باشد. مورد مصرف این نوع فیلترها در صنایع سیمان، لاستیک ، پتروشیمی، فولاد، صنایع تولید پودرهای مختلف و کاربردهای خاصی شامل هواسازهای تهویه هوای کارخانجات ، انبارها ، فروشگاه‌های زنجیرهای، ادارات، ساختمان‌های عمومی، بیمارستانها، آزمایشگاه‌ها، تصفیه هوای خنک کن ورودی توربین‌های گازی، کمپرسورها و موتورها می‌باشند.

بگ فیلتر عموما برای جداسازی غبارهایی با قطر ۱,۰ الی ۱۰ میکرون به بالا مورد استفاده واقع می شوند.
طراحی و محاسبه راندمان جداسازی بگ فیلتر برای یک غبار خاص و با تمام ویژگی های فیزیکی آن تعریف می شود .طراحی بگ فیلتر به منظور دست یابی به حداکثر راندمان جداسازی تلفیقی هوشمند از دانش مکانیک و تجربه است.

این دستگاه در صنایع مختلف معدنی نظیر کاشی ، چینی، پودرهای میکرونیزه، صنایع سیمان ، فولاد ، غذایی و …کاربرد دارد. در این دستگاه غبار ایجاد شده از دستگاه های مختلف توسط هود ها و کانالها از منافذ غبار خیز جمع آوری و به صورت شناور در بستر سیال عامل به سمت دستگاه غبارگیر انتقال داده می شوند که این انتقال توسط یک دستگاه فن با ایجاد فشار منفی در داخل شبکه انجام می گیرد .

سرعت انتقال در داخل کانال‌ها تابع از خواص فیزیکی ذرات غبار می باشد ولی محدوده مجاز طراحی بین ۱۰ – ۴۰ متر بر ثانیه در نظر گرفته می شود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید بگ فیلتر نانو را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید بگ فیلتر نانو (تولید بگ فیلتر نانو) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو (تولید بگ فیلتر نانو) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید بگ فیلتر نانو کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید بگ فیلتر نانو

دانلود طرح امکان سنجی تولید بگ فیلتر نانو

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

دانلود فایل طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید بگ فیلتر نانو

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید بگ فیلتر نانو

نگارش تولید بگ فیلتر نانو

طرح کامفار

طرح کامفار تولید بگ فیلتر نانو

طرح کامفار توجیهی تولید بگ فیلتر نانو

کارشناس تولید بگ فیلتر نانو

کارشناس نگارش تولید بگ فیلتر نانو

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید بگ فیلتر نانو

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید بگ فیلتر نانو

وام بانکی تولید بگ فیلتر نانو

وام قرض الحسنه تولید بگ فیلتر نانو

وام بانک ملت تولید بگ فیلتر نانو

وام رسالت تولید بگ فیلتر نانو

وام مهر تولید بگ فیلتر نانو

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0