طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید بطری پلاستیکی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید بطری پلاستیکی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید بطری پلاستیکی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

           طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

طرح توجیهی تولید پریفرم و بطری پلاستیکی یا بطری پت (PET)
پلی اتیلن ترفتالات معروفترین و پرمصرف ترین پلی استر گرما نرم خطی است که از سال ١٩٧٧ به این طرف وارد بازار مواد پلیمری شده و به سرعت کاربردهای فراوانی در صنعت و مصارف خانگی پیدا کرده است.

از جمله این کاربردها می توان به ساخت بطری نوشابه های گازدار، فیلم عکاسی، نوارهای مغناطیسی صوتی و تصویری، دیسکت های کامپیوتر، فیلمهای بسته بندی مواد غذایی، الیاف مصنوعی جهت پوشاک، پتو و دهها کاربرد دیگر اشاره نمود.

از این میان، رشد وسیع این ماده در صنایع بطری نوشابه چشمگیر است. رمز موفیت PET در این صنعت، چقرمگی، شفافیت، قدرت شکل گیری و جهت گیری زنجیرها، عدم تأثیر گذاری بر روی مزه و طبیعت غیر سمی آن است. علاوه بر این بطری های نوشابه (PET) سبک، ارزان و قابل بازیافت می باشند.

روند تولید بطری پت (PET)

برای تولید این محصول ، رزین جامد PET به روش قالبگیری تزریقی به شکل بطری پیش فرم در می آید. سپس تا دمای قالبگیری بادی گرم شده و وارد قالب مخصوص می شود.

در مراحل بعد هوای فشرده وارد قالب شده و مواد را به دیواره قالب می فشارد و همزمان بوسیله میله های مخصوص در دو جهت کشیده می شود. در نهایت محصول سرد شده و بطری از قالب خارج می گردد.

بطری ساخته شده با این روش در جهت شعاعی نسبت به جهت محوری، آرایش یافتگی بیشتری دارد، بطوریکه استحکام ضربه ای و ترکیدگی آن در این جهت بیشتر است و بطری در هنگام ضربه یا فشار خرد نشده و نمی شکند.

همچنین محصول (PET) خزش پائینی دارد، چقرمه است و دی اکسید کربن، آب و اکسیژن براحتی فایل طرح توجیهی از آن عبور نمی کنند. بالا بودن خواص مکانیکی ذکر شده این اجازه را می دهد که دیواره بطری نازک باشد و برای ساخت بطری پت با کارایی مطلوب پلیمر کمتری مصرف گردد.

PET جامد باید بسیار خشک باشد (درصد رطوبت کمتر از ۰/۰۰۵ %) تا از هیدرولیز آن جلوگیری شده و خواص فیزیکی و مکانیکی آن نیزحفظ گردد. محصول (pet) براقیت و شفافیت عالی دارد، ضمن آنکه نسبت به بطریهای شیشه ای در وزن هر بطری بطور قابل ملاحظه ای صرفه جویی می شود.

از آنجائیکه حمل و نقل بطریهای PET مشکل می باشد، بنابراین این محصولات را بصورت پریفرم یا پری پت جابه جا می کنند. در واقع پریفرم محصولی است که در مرحله قالبگیری دمشی تبدیل به بطری(PET) می گردد.

ویژگیهای بطری (PET) وابسته به کیفیت ماده اولیه آن دارد. PET در مقابل قلیا و اسید رقیق مقاومت خوبی دارد، اما مقاومت آن در برابر اسیدها و بازهای غلیظ کم است. در برابر چربیها و روغن ها نیز مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

پلیمر PET با ویسکوزیته ذاتی حدود ۰/۶ – ۰/۵ به روش پلیمریزاسیون پیوسته مذاب تولید می شود. در ادامه PET به شکل میله اکسترود شده و به قطعات کوچکتر (چیپس) بریده می شود که پلیمر اصلی برای ساخت الیاف پلی استر، فیلم و رزین مهندسی است و تحت نام پلیمر فاز مذاب یا چیپس PET شناخته می شود.

اهمیت استراتژیکی بطری پت در دنیای امروز

مهمترین مزیت استفاده از پت (PET) بعنوان بسته بندی در صنایع غذایی سازگاری مناسب آن با مواد غذایی می باشد و کوچکترین اثری بر روی مواد نمی گذارد.

علاوه بر این به علت ضریب نفوذ بسیار پایین آن نسبت به انواع گازها در صنایع بسته بندی که نیاز به ایزولاسیون کامل است بسیار مناسب می باشد. از لحاظ زیست محیطی نیز محصولی است که به راحتی بازیافت می شود و از این بابت نیز نیز مزیت مهمی برای آن محسوب می شود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید بطری پلاستیکی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید بطری پلاستیکی (طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی (طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید بطری پلاستیکی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

دانلود طرح امکان سنجی تولید بطری پلاستیکی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید بطری پلاستیکی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید بطری پلاستیکی

نگارش طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید بطری پلاستیکی

طرح کامفار توجیهی تولید بطری پلاستیکی

کارشناس طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید بطری پلاستیکی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید بطری پلاستیکی

وام بانکی طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

وام رسالت طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

وام مهر طرح توجیهی تولید بطری پلاستیکی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0