طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید بخور اکالیپتوس می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید بخور اکالیپتوس تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید بخور اکالیپتوس آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید محلول بخور اکالیپتوس

      طرح توجیهی تولید محلول بخور اکالیپتوس

 

طرح تولید بخور اکالیپتوس

اکالیپتوس شهرت زیادی برای مقابله با سرماخوردگی و سینوزیت دارد. به خاطر اینکه این گیاه دارای خواص ضد ویروسی و ضدباکتریایی می‌باشد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند. اکالیپتوس درخت بومی استرالیاست. جالب است بدانید که ریشه‌ی این درخت سه برابر وزن خود، آب جذب می‌کند. جوشانده‌ی این گیاه، بخور، روغن و برگ‌های آن معجزه می‌کنند.

تب، سرفه، کیپ شدن بینی، عفونت ادراری، روماتیسم، نیش حشرات و غیره. اکالیپتوس درمان طبیعی برای همه‌ی این مشکلات محسوب می‌شود.

نام تجاری این محصول درایران همان بخور اکالیپتوس است و نام تجاری دارو ساخته شده Menthol & Eucalyptus Inhalationمی باشد.

موارد مصرف و کاربرد بخور اکالیپتوس:

این فرآورده برای برطرف نمودن نشانه های سرماخودرگی، سرف و احتقاق بینی بکار می رود.

آثار فارموکولوژیک و مکانیسم اثر: اسانسهای موجود در این فرآورده دارای اثرات ضد التهاب، خلط آور و ضد عفونی کننده می باشند. به نظر می رسد اثرات ضد میکروبی اکالیپتول روی باکتریهای گرم مثبت بیشتر بوده بخصوص باسیلوس ساب تیلیس و میکروکوکوس گلوتامیوس به آن حساستر می باشند. آزمایشات Invitro نشان داده است که کورستین و هایپروزید موجود در اکالیپتوس اثرات ضد ویروس آنفلوانزا تیپ A دارند.

تولید محلول بخور اکالیپتوس

یک فرآیند بسیار ساده است و دارای تکنولوژی خاصی نمی باشد. میزان ۹۷درصدحجمی از محصول را عصاره هیدرو الکلی اکالیپتوس ، ۲ درصد اسانس نعناع و ۱ درصد را اسانس اکالیپتوس تشکیل می دهد.

ابتدا مواد اولیه توسط دستگاه میکسر مخلوط شده و سپس هموﮊنایز می گردد و در مرحله بعدی توسط پرکن ها ظروف پر می گردد . به طور کلی پرکن ها به دو صورت خطی و دوار می باشند .ماشینها دارای کانوایر ورودی به Start wheel و کانوایر خروجی از آن برای سهولت در اتصال به سایر قسمتهای خط میباشند. پر کن های دوار دارای مزایای ممتازی نسبت به خطی می باشند که عبارتند از سرعت بالا ، استقرار درب بند بر روی دستگاه که باعث استفاده از نیروی انسا نی کمتر در بخش تولید می گردد.

این مرحله از تولید ( پر کردن ) تفاوت اساسی تکنولوژی پیشرفته با تکنولوﮊی قدیم را نمایان می سازد.

پس از این مرحله بر روی ظروف برچسب زده و سپس ظروف با استفاده از نیم کارتن و نایلون ، شرینگ می گردد.

به طور کلی سیستم عرضه محصولات به دلیل عدم بهره گیری از بسته بندی های مناسب و بازاریابی مناسب در داخل و خارج از کشور با مشکل مواجه است . تبلیغات مناسب و بهره گیری از تجارت الکترونیک می تواند کمک شایانی در رابطه با عرضه و فروش محصول بنماید.

به طور کلی نقاط ضعف در تولید این محصول عبارتند از :

۱ – استفاده از پرکن های نامناسب

۲ – درب بندی به صورت دستی یا به صورت دستگاهی مجزا از پرکن

۳ – استفاده از ظروف نامناسب

۴ – بسته بندی و شرینگ نامناسب

نقطه قوت تکنولوﮊی های مرسوم سادگی در فرآیند تولید است به طوری که دربعضی از مقاطع از تولید می توان از نیروی انسانی به صورت جایگزین استفاده کرد مانند چیدن و برداشتن ظروف از زیر پرکن ، بستن درب و زدن برچسب و شرینگ نمودن کالا .

به طور کلی عدم نیاز به برق زیاد و سوخت و عدم آلودگیهای زیست محیطی از مهم ترین محاسن این صنعت می باشد.

اهمیت استراتژیک بخور اکالیپتوس در دنیا

دارو از هر نوع و دسته ای که باشد به دلیل اهمیتی که در سلامت انسان ها دارد کالایی استراتژیک تلقی شده و این محصول نیز مستثنی از این قاعده نمی باشد.

از آنجا که شایع ترین بیماری در دنیا سرماخوردگی می باشد و دسته آنتی باکتری ها و آنتی بیوتیک ها دارای بیشترین عوارض جانبی می باشند بنابراین اهمیت این کالا در دنیا محسوس می باشد و با پیشرفت دانش پزشکی ، داروسازی و ازدیاد جمعیت و …… تقاضای روزافزون به داروهای گیاهی بیش از پیش پیش بینی می گردد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید بخور اکالیپتوس را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید بخور اکالیپتوس (طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس (طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید بخور اکالیپتوس کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

دانلود طرح امکان سنجی تولید بخور اکالیپتوس

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

دانلود فایل طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید بخور اکالیپتوس

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید بخور اکالیپتوس

نگارش طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

طرح کامفار

طرح کامفار تولید بخور اکالیپتوس

طرح کامفار توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

کارشناس طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید بخور اکالیپتوس

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید بخور اکالیپتوس

وام بانکی طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

وام رسالت طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

وام مهر طرح توجیهی تولید بخور اکالیپتوس

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0