طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید بتن سبک AAC می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید بتن سبک AAC تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید بتن سبک AAC آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC

                        طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC

طرح تولید بتن سبک گازی(AAC)

بتن هوادار اتو کلاو (بتن گازی)که در دنیا به اختصار AAC نامیده میشود، یک نوع خاص بتن سبک متخلخل استک ه عمدتا از مواد با پایه سیلیس، سیمان و آهک ساخته میشود. محصولی که امروزه به نام ACC است در ۷۰ سال اخیر در کشور سوئد به توسعه رسیده است.
این محصول شامل دو فرآیند اصلی ایجاد تخلخل در دوغاب مخلوط سیمان، آهک و پودر سیلیس و عمل آوری بتن حاصله توسط اتوکلاو میباشد. مواد چسباننده که عمدتاً سیمان و آهک می باشند در فرآیند اتو کلاو با مصالح سیلیسی واکنش نشان داده و سیلیکات کلسیم هیدراته تولید مینمایند.
ساختار متخلخل ACC که به علت واکنش آهک آزاد حاصل از ترکیبات سیمان و آهک و پودر آلومینیوم به وجود میآید دارای خواص حرارتی مناسب (عایق حرارتی) و همچنین نسبت مقاومت به جرم حجمی زیادتری نسبت به دیگر انواع بتن می باشد.
محصول به دست آمده بعد از اتوکلاو نیاز به عمل آوری دیگری نداشته و قطعات تولید شده میتوانند بعد از سرد شدن مورد استفاده قرار گیرند.
با توجه به اینکه بتن گازی دارای وزن کم و مقاومت مناسب غیرساز های می باشد، از عمده ترین کاربردهای آن میتوان به بلوکهای سبک ساختمانی جهت ساخت دیوارهای جدا کننده و همچنین قطعات مسلح بتن گازی برای کاربردهای غیرباربر مانند پانلهای پرکننده سقف و دیوار غیر باربر اشاره نمود. همچنین، بتن گازی در جرم حجمی و مقاوم تهای مختلف تولید می شود که بستگی به کاربرد مورد نظر دارد. لازم به ذکر است بتن گازی، جهت کاربردهای سازه ای مورد استفاده قرار نمیگیرد.

فرآیند تولید درخط ثابت

نحوه تولید بلوک سبک | دراین حالت جهت تولیدانواع بلوک های سبک ابتدابارگیری مواداولیه صورت می گیر (به دوشکل وزنی وحجمی که قابل تنظیم است) پس ازوزن سنجی .حجم سنجی مواداولیه که شامل پوکه صنعتی لیکامی شود وماسه ازدیواره های بچینگ پلانت به داخل میکسربچینگ پلانت ریخته می شودوسپس آب وسیمان موردنیازریخته می شودودرنهایت ملات آماده تولیدو ازطریق نوارنقاله به درون مخزن دستگاه ریخته می شود.
پس ازانجام این مرحله دستگاهی بافشار۵۰۰تن وویبره کافی،بلوک راروی پالت چوبی تولیدکرده وازقسمت نوارنقاله به قسمت آسانسوراتوماتیک منتقل می کند. پس ازاین مرحله پالت های تولیدشده به وسیله لیفتراک به درون فضای عمل آوری منتقل می شود. بعدازانجام این مراحل بعداز۲۴ساعت بلوک های تولیدی برروی پالت های فلزی منتقل شده وبه نشان گذاری اطلاعات مربوط به بچ تولیدبه انبارتولیدات منتقل می شوند تاپس ازانجام یک دوره عمل آوری وانجام آزمایشات کیفی به محل مصرف حمل شوند.

فرآیند تولید درخط متحرک

نحوه تولید بلوک سبک | همانندتولیددرخط ثابت جهت تولیدانواع بلوک های سبک دراین سیستم نیز ابتدا بارگیری مواداولیه که به شکل وزنی وحجمی قابل تنظیم هستند صورت می گیرد که پس ازورن سنجی وحجم سنجی مواداولیه که سامل پوکه صنعتی لیکا وماسه می شود ازدیواره بچبنگ پلانت به درون باگت الواتورریخته می شودوپس ازطی مسیر به درون مخزن میکسرواردمی شود. پس ازانجام این مرحله سیمان وآب موردنیازاضافه می شود وعمل میکس مخلوط به مدت۴دقیقه صورت می پذیرد. پس ازآماده شدن بتن سبک،مخلوط آماده شده به درون باگت تراکتور ریخته می شود وتامحل قرارگیری دستگاه بلوک زنی حمل می شود.مخلوط آماده تولیدبه درون باگت دستگاه بلوک زنی ریخته می شود وپس ازانجام عملیات پرکردن،ویبره وپرس،بلوک نهایی تولیدمی شود. ازسیستم آب پاشی جهت عمل آوری بلوک استفاده می شود که این عمل آب پاشی به مدت۲روزانجام می شود. درنهایت این بلوک های تولیدی بروی پالت هایی ازجنس فلزی چیده شده وپس ازثبت اطلاعات تولیدی بررروی این بلوک ها به محل انبارمحصولات منتقل می شوند تاپس ازانجام آزمایشات کیفی به محل مورداستفاده حمل شوند.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید بتن سبک AAC را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید بتن سبک AAC (تولید بتن سبک AAC) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC (تولید بتن سبک AAC) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید بتن سبک AAC کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید بتن سبک AAC

دانلود طرح امکان سنجی تولید بتن سبک AAC

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC

دانلود فایل طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید بتن سبک AAC

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید بتن سبک AAC

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید بتن سبک AAC

نگارش تولید بتن سبک AAC

طرح کامفار

طرح کامفار تولید بتن سبک AAC

طرح کامفار توجیهی تولید بتن سبک AAC

کارشناس تولید بتن سبک AAC

کارشناس نگارش تولید بتن سبک AAC

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید بتن سبک AAC

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید بتن سبک AAC

وام بانکی تولید بتن سبک AAC

وام قرض الحسنه تولید بتن سبک AAC

وام بانک ملت تولید بتن سبک AAC

وام رسالت تولید بتن سبک AAC

وام مهر تولید بتن سبک AAC

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0