طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید ایمپلنت پزشکی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید ایمپلنت پزشکی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید ایمپلنت پزشکی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی

                 طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی

 

طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی
امروزه با افزایش میانگین سن جوامع بشری و یا عملکرد ناصحیح در حرکات روزمره، میزان دردهای مفصلی و از دست دادن کارایی یک مفصل شیوع زیادی پیدا کرده است. یکی از مهمترین مفاصل بدن که سهم نیروهای وارده بر آن در برخی فعالیتهای روزانه تا چندین برابر وزن بدن نیز می رسد.

مفصل لگن یا هیپ است که این مفصل از نوع گوی و کاسه ای با سه درجه آزادی می باشد. نگاهی به میزان عمل های جراحی انجام شده در سراسر دنیا و کشور ایران و نرخ رشد مصرف پروتزها در ایران عامل محرکی برای تدوین دانش فنی ساخت یکی از انواع این پروتزها گردید.

مفصل Hip (مفصل بین ران و خاصره) یک مفصل گوی و کاسه ای است. بخش گوی مانند مفصل که سر ران خوانده می شود، بخشی از استخوان فمور است. بخش کاسه ای آن استابولوم نام دارد که بخشی از استخوان لگن است. سرگوی مانند ران درون استابولوم قرار گرفته است.

سر این استخوان ها بسیار صیقلی بوده و با یک بافت محکم پوشانده شده که غضروف نامیده می شود. التهاب مفاصل به علت آسیب دیدن سطح استخوان و غضروف ایجاد می شود. سطح های آسیب دیده به علت ساییدگی بسیار دردناک هستند.

راه های بسیاری برای درمان درد ناشی از التهاب مفاصل وجود دارد. که یکی از این راه ها جراحی تعویض کامل هیپ است. بیش از ربع قرن است که مفاصل هیپ مصنوعی با طراحی پیشرفته و ساختمان منحصر به فرد، جایگزین مفاصل دردناک شده و به صدها هزار انسان زندگی بدون درد و فعالی بخشیده است.

نگارش انواع طرح توجیهی با نرم افزار کامفار در کلیه زمینه ها طبق اصول استاندارد و ضمانت اصلاح تا مرحله اخذ وام با ۱۵ سال سابقه در تهیه و تنظیم طرح.

طراحی ایمپلنت مفصل هیپ ایمپلنت پزشکی که برای تعویض کامل هیپ به کار می رود از سه بخش تشکیل شده است :

  1. پایه (stem) : داخل فمور جاسازی می شوند.
  2. گوی (ball) : جایگزین سر گوی مانند استخوان فمور می شود.
  3. حفره (cup) : جایگزین حفره معیوب داخل لگن می شود.

به منظور مطابقت ایمپلنت با بدن های مختلف، هر بخش در سایزهای گوناگونی طراحی شده است. نوع مورد استفاده بسته به عوامل چون سن، وزن، تراکم استخوان، سطح فعالیت و سلامتی بیمار توسط پزشک تعیین می شود. البته عواملی چون کیفیت و قیمت ایمپلنت پزشکی همچنین تجربه و سلیقه پزشک و آشنایی او با ایمپلنت در انتخاب آن موثر هستند.

روشهای تولید ایمپلنت پزشکی

در تولید قطعه ایمپلنت پزشکی هیپ از روش فورج استفاده می گردد که به شرح زیر می باشد :

انتخاب مواد اولیه
آنالیز دقیق مواد اولیه در خصوصیات مکانیکی و فنی قطعه نهایی بسیار نقش مهمی را ایفا می نماید از اینرو انتخاب مواد اولیه (نوع ترکیب فولاد یا فلزات رنگین) اولین مرحله فرایند تولید محسوب می گردد.

آماده سازی مواد اولیه
برخی قطعات مورد استفاده در ساخت ماشین آلات صنعتی، نیازمند استفاده از قطعاتی با مشخصه های مکانیکی خاص هستند که این مشخصات در مواد اولیه موجود بازار قابل استحصال نمی باشد.

از اینرو لازم است خواص مواد اولیه مورد استفاده از طریق عملیات متالوژیکی بهبود پیدا نماید. کربن دهی، نیتروژنیزاسیون و موارد مشابه از عملیات بهبود خواص مکانیکی مواد اولیه محسوب می گردد که این عملیات روی مواد اولیه مورد استفاده قطعه سازی انجام می گیرد.

گرم کردن مواد اولیه و رساندن آن به نقطه خمیری
عملیات فورج (آهنگری) به دو صورت گرم و سرد انجام می گیرد. روش سرد در ساخت قطعات با درجه استحکام پایین و همچنین درجه شکل دهی اندک مورد استفاده قرار می گیرد.

این روش کاربرد اندکی در صنعت ایمپلنت پزشکی دارد و اکثراً مخصوص قطعات کوچک و ساده است. روش دوم عملیات فورجینگ، فورج گرم است که بخش عمده و قریب به اتفاق قطعه سازی تحت این فرآیند را تشکیل می دهد.

در این حالت مواد اولیه مصرفی قطعه مورد نظر تا درجه خمیری به وسیله کوره های مخصوص عملیات آهنگری گرم شده (گداخته شده) و قطعه جهت عملیات کوبش و شکلدهی آماده می شود. درجه دقیق حرارت دهی مواد تابع آلیاژ و ترکیب مواد و همچنین خصوصیات مکانیکی مورد انتظار از قطعه نهایی می باشد.

شکل دهی قطعه گداخته توسط ضربات پرس
محور فرایند فورجینگ، شکل دهی قطعه در حالت گداخته است. در این مرحله، قطعه سرخ شده در قالب قرار داده شده و به وسیله ضربات پرس فورج، شکل قالب را به خود می گیرد.

در این عملیات قطعه گداخته با فشار داخل قالب رانده می شود که این عمل سبب فشرده شدن قطعه و همچنین ایجاد بلورهایی یکسان و همگن با اندازه کوچکتر از وضعیت اولیه شده که در نهایت نتیجه سبب بهبود خواص مکانیکی قطعه همزمان با شکل گیری آن می گردد.

ماشینکاری قطعه فورج شده و رساندن آن به شکل و ابعاد نهایی
در بالا ذکر شد که محوریت عملیات فورج، شکل دهی آن در حالت گرم از طریق فشار پرس و راندن قطعه با فشار به داخل قالب می باشد. در این عمل به علت گداخته بودن قطعه، اکسیداسیون در سطح قطعه اتفاق می افتد.از طرف دیگر دقت ابعادی در عملیات فورج عموماً قابل رعایت نمی باشد.

و لذا از نظر ابعادی قطعه فورج شده به صورت کامل منطبق با ابعاد نهایی مورد انتظار از قطعه مطابق نقشه فنی آن نیست. بنابراین به منظور حذف سطح اکسید شده قطعه و همچنین تولید قطعه با ابعاد دقیق مطابق نقشه فنی، قطعه فورج شده ماشینکاری می گردند.

عملیات ماشینکاری علاوه بر حذف اکسید سطح قطعه و ایجاد ابعاد بسیار دقیق، صافی سطح موردنظر را نیز روی قطعه ایجاد نموده و آن را مناسب جهت استفاده در محل مورد نظر ماشین می نماید. همچنین برای تهیه قسمت پلیمری از دستگاه تزریق استفاده می شود.

بدین صورت که گرانول های پلی – اتیلن وارد قسمت خوراک می شوند، حرارت داده می شوند و پس از ذوب شدن وارد قالب می شوند و به شکل قالب مورد نظر در می آیند.

در ادامه شکل دستگاه های مورد استفاده جهت تهیه ایمپلنت ها آمده است. لازم به ذکر است از آنجا که این قطعات در بدن مورد استفاده قرار می گیرند نیاز به استریلیزاسیون و میکروبزدایی در انتهای عملیات ساخت دارند.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید ایمپلنت پزشکی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید ایمپلنت پزشکی (تولید ایمپلنت پزشکی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی (تولید ایمپلنت پزشکی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید ایمپلنت پزشکی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید ایمپلنت پزشکی

دانلود طرح امکان سنجی تولید ایمپلنت پزشکی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید ایمپلنت پزشکی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید ایمپلنت پزشکی

نگارش تولید ایمپلنت پزشکی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید ایمپلنت پزشکی

طرح کامفار توجیهی تولید ایمپلنت پزشکی

کارشناس تولید ایمپلنت پزشکی

کارشناس نگارش تولید ایمپلنت پزشکی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید ایمپلنت پزشکی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید ایمپلنت پزشکی

وام بانکی تولید ایمپلنت پزشکی

وام قرض الحسنه تولید ایمپلنت پزشکی

وام بانک ملت تولید ایمپلنت پزشکی

وام رسالت تولید ایمپلنت پزشکی

وام مهر تولید ایمپلنت پزشکی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0