طرح توجیهی تولید ایزوگام

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید ایزوگام را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید ایزوگام در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید ایزوگام می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید ایزوگام تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید ایزوگام آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید ایزوگام

                      طرح توجیهی تولید ایزوگام

 

طرح تولید ایزوگام

ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله گرما چسبانده می‌شود تا از نفوذ آب و رطوبت به محیط زیر خود جلوگیری کند که معمولا عمر آن حدود ۱۰ سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت‌بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت میگیرد که جالب است بدانید که تا ۴۰ سال پیش عایق بندی ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می‌گرفت مقاومت بسیار خوبی را نداشتند و با گذشت زمان و پیدایش عایق‌های مختلف ایزوگامی جای خود را به این عایق‌های مقاوم و بادوام دادند.

تاریخچه ایزوگام

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی با آسفالت و قیرگونی انجام می‌گرفت، با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌گردد.

اجزای تشکیل دهنده

همچنین ایزوگام تشکیل شده از لایه‌های مختلفی می‌باشد که باعث شده تا مقاومت بسیار بالایی در برابر، بارش باران، برف و رطوبت داشته باشد که این لایه‌ها شامل : لایه‌ی پلی‌اتیلن (polyethylene film) یا پودر معدنی (mineral powder) یا فویل آلومنیوم (aluminum foil)، بافت (tissue)، پلی‌استر (polyester) و مواد افزودنی ویژه لایه‌ی پلی‌اتیلن (polyethylene film) می‌باشد. ایزوگام‌هایی که وجود دارد هر کدام بسته به نوع محصول به صورت تک لایه و یا دولایه ساخته می‌شود که تیشو و پلی‌استر وارد تشتک قیر می‌شود و سپس با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته شده که در مرحله آخر و خروجی ضخامت ایزوگام تنظیم می‌شود و سپس ورق آلومینیم به لایه آغشته به مواد، چسبیده و وارد حوض آب شده و سرد می‌شود که در مرحله بعدی نیز پلاستیک به لایه پشت آن اضافه شده و ایزوگام در مرحله آخر وارد آسانسور ذخیره‌سازی می‌شود.همچنین در پایان کار فن‌های خشک‌کننده عملیات خشک کردن ایزوگام را انجام داده تا آن را بتوان رول کرده و به شکل مخروطی درآورده شود.

کاربرد ایزوگام

همچنین ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیادی که دارد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل می‌باشد که در موارد مختلفی مانند پشت‌بام‌ها ایرانیت پی ساختمان استخرها مخازن آب تونل‌ها کانال‌های آبیاری سرویس‌های بهداشتی سردخانه‌ها سدها پل‌های هوایی باند فرودگاه پارکینگ‌های طبقاتی مرغداری‌ها لوله‌های آب گاز، نفت دامداری‌ها و… استفاده می‌شود.

فرآیند تولید ایزوگام

بسته به نوع محصول (تک لایه یا دو لایه) تیشو و پلی آستر وارد تشتک قیر می‌گردند. سپس با مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می‌گردد. همچنین ضخامت لایه توسط مجرای خروجی تعبیه شده در بالای تشتک قیر تنظیم می­گردد. سپس ورق آلومینیم به لایه آغشته به مواد، چسبیده و وارد حوض آب می‌گردد. لایه پس از طی حوض آب و عبور از بین غلطک­ ها سرد می­ گردد. در مرحله بعد پلاستیک پشته لایه به آن اضافه می‌گردد و لایه ایزوگام وارد آسانسور ذخیره سازی می­گردد. آسانسور باعث ذخیره سازی موقت لایه ایزوگام در دستگاه، و جلوگیری از توقف تولید می­شود. همچنین فن‌های خشک کننده، عملیات خشک کردن ایزوگام را انجام می­دهند. در پایان ایزوگام وارد رول کن می‌گردد و به طول ۱۰ متر حول میله‌ای مخروطی شکل، رول (اصطلاحا” توپ) می­گردد. بعد از رول شدن، لایه بریده و توسط پرتاپ کننده به بیرون پرتاپ می‌گردد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید ایزوگام میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید ایزوگام را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید ایزوگام بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید ایزوگام به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید ایزوگام خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید ایزوگام در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید ایزوگام (تولید ایزوگام) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید ایزوگام (تولید ایزوگام) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید ایزوگام کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید ایزوگام بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید ایزوگام

دانلود طرح امکان سنجی تولید ایزوگام

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید ایزوگام

دانلود فایل طرح توجیهی تولید ایزوگام

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید ایزوگام

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید ایزوگام

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید ایزوگام

نگارش تولید ایزوگام

طرح کامفار

طرح کامفار تولید ایزوگام

طرح کامفار توجیهی تولید ایزوگام

کارشناس تولید ایزوگام

کارشناس نگارش تولید ایزوگام

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید ایزوگام

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید ایزوگام

وام بانکی تولید ایزوگام

وام قرض الحسنه تولید ایزوگام

وام بانک ملت تولید ایزوگام

وام رسالت تولید ایزوگام

وام مهر تولید ایزوگام

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0