طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید انواع کولر سرامیکی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید انواع کولر سرامیکی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید انواع کولر سرامیکی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی

                  طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی

 

طرح تولید کولر سرامیکی

کولر ، وسیله ای است که با تبخیر آب، هوا را خنک میکند. به دلیل استفاده از این نوع کولر در ایران بیشتر از هر جای دیگری در جهان، گاه این نوع کولرها با عنوان کولر ایرانی شناخته می شوند. قدیمی ترین نمونهٔ کولر آبی در جهان، که همان بادگیر است در حدود هزاران سال پیش در ایران اختراع شد. کارکرد بادگیرها به این ترتیب می باشد که هوای جاری بیرون از خانه را به داخل خود میکشد و با تشت های آبی که درونش تعبیه شده، هوا را خنک و سبک کرده و به داخل خانه هدایت میکند. استفاده از صفحه های سرامیکی به جای پوشال در ساخت محصول با توجه به مصرف انرژی کمتر نسبت به نوع گاز از مزایای این محصول است.

موارد مصرف و کاربرد کولر سرامیکی

به عنوان وسیله خنک کننده در منازل، سالن ها، ادارات و سایر اماکن کاربرد دارد.

فرآیند تولید کولر سرامیکی

۱- قسمت الکتریکی
۲- قسمت مکانیکی

قسمت الکتریکی خود شامل قسمت‌هایی چون دوشاخه و سیم‌های رابط ، کمپرسور ، خازن ، رله بار زیاد (اورلود) رله راه انداز ترموستات ، کلید چند وضعیتی ( کلید فن ) ، کلید اصلی کولر و کنترل از راه دور ( در کولرهای دو تکه ) می باشددرکولرهای گازی از یک خازن و در بعضی از کولرها از دو خازن به منظور ایجاد گشتاور راه اندازی کمپرسور استفاده می شود. شکل متداول بکارگیری خازن ، به این صورت است که یک خازن برای راه اندازی موتورفن (پروانه) و یک خازن برای راه اندازی کمپرسور مورد استفاده قرار می‌گیرد ظرفیت این خازنها در کولرهای مختلف متفاوت است. اجزای مکانیکی کولر گازی با اندکی تفاوت ، درست مثل قطعات مکانیکی یخچال می‌باشد از آن جمله می‌توان به قطعاتی مانند کمپرسور کندانسور (رادیاتور) ، اواپراتور ، ( درایر ) ، پروانه اواپراتور ، لوله مویین ( کاپیلاری ) ، سینی زیر کولر ، خروجی هوا اشاره کرد. در کمپرسور کولرهای گازی دو مکانیسم بکار گرفته شده است. نوعی از این کمپرسورها از پیستون و میل لنگ طراحی نموده‌اند. اما نوع دیگری از کمپرسورها فاقد میل لنگ و پیستون بوده و روتور در حال چرخش (به واسطه فرم خاص) گاز را از مسیر ورودی مکیده و آن را وارد لوله رفت می‌سازد این نوع کمپرسورها را کمپرسورهای دورانی می‌نامند. در کولرهای گازی از دو پروانه استفاده می‌شود که عموما بر روی یک محور اصلی سوار شده‌اند. یکی از پروانه‌ها هوا را از مجرای ورودی مکیده و با وزش آن کندانسور ، گرما به محیط خارجی منزل یا محل کار می‌راند، پروانه دوم که به قسمت جلوی موتور فن متصل است هوا را از مجرای ورودی مکیده و با وزش آن به اواپراتور ، سرما را به محیط وارد می‌سازد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید انواع کولر سرامیکی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید انواع کولر سرامیکی (تولید انواع کولر سرامیکی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی (تولید انواع کولر سرامیکی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید انواع کولر سرامیکی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید انواع کولر سرامیکی

دانلود طرح امکان سنجی تولید انواع کولر سرامیکی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید انواع کولر سرامیکی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید انواع کولر سرامیکی

نگارش تولید انواع کولر سرامیکی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید انواع کولر سرامیکی

طرح کامفار توجیهی تولید انواع کولر سرامیکی

کارشناس تولید انواع کولر سرامیکی

کارشناس نگارش تولید انواع کولر سرامیکی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید انواع کولر سرامیکی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید انواع کولر سرامیکی

وام بانکی تولید انواع کولر سرامیکی

وام قرض الحسنه تولید انواع کولر سرامیکی

وام بانک ملت تولید انواع کولر سرامیکی

وام رسالت تولید انواع کولر سرامیکی

وام مهر تولید انواع کولر سرامیکی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0