طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید انواع آرد با درجات مختلف می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید انواع آرد با درجات مختلف تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید انواع آرد با درجات مختلف آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف

         طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف

 

از گندم تا آرد در کارخانه

گندم با خصوصیات مورد نیاز به مرحله نم زنی وارد می شود . گندم در ایران بدلیل آب و هوای نیمه خشک دارای رطوبت پایینی در حدود ۷ و ۸% می باشد . آرد مطلوب باید رطوبتی در حدود ۱۴% داشته باشد . بدین منظور به گندم رطوبت اضافه می گردد. اینکار در مرحله نم زنی انجام می شود .

آب مورد استفاده در نم زنی آب آشامیدنی با خصوصیات زیر می باشد :
مجموعه بی کربنات و دی سولفات(سختی آب) باید بین ۱۵۰ الی ۳۰۰ ppm و کلر آزاد باید تا ۵٫ppm 0 باشد .

نم زنی به مشروط کردن شهرت دارد و به دو مرحله خواب اول و خواب دوم تقسیم می شود . سیلو های خواب ۱ و ۲ از هم جدا هستند در کارخانه ۳۰۰ تنی ۳-۶ خواب ۱ و ۳-۶ خواب ۲ دارد مدت زمان مشروط کردن ۱۸ الی ۲۰ ساعت می باشد . در انتهای مشروط کردن رطوبت گندم به ۱۳٫۹ می رسد . میزان مصرف آب در این مرحله ۲۰۰۰ لیتر در ساعت می باشد .نقطه کنترل بحرانی در رطوبت آرد است.

اگر گندم خشک باشد ( رطوبت پائین) باشد:

  1. ضرر برای کارخانه دار
  2. دانه بندی آرد به هم می خورد.
  3. خاکستر

بعد از نم زن بهتر است شن گیر و پوست گیر بسته به تناژ گذاشته می شود.
پس از نم زنی سیلو (sacale rate میزان گندم را تعیین میکند.) سپس گندم با رطوبت مطلوب(۱۶/۵) وارد مراحل آسیاب می شود . آسیاب از والسهای مختلف تشکیل شده که هر کدام تا درصدی و بتدریج گندم را از پوسته جدا می کنند .بر اساس درصد سبوس باقی مانده در آرد و نیز اندازه ذرات آن ، آردهای مختلفی تولید می گردد .

انواع آرد تولیدی در کارخانه آرد شامل آرد نول ، ستاره ، آرد سبوس گرفته و آرد بدون سبوس می باشد. آردهای تولیدی توسط قیف هایی به مارپیچ ۳ خط منتقل می شوند . آرد به دو صورت عرضه می گردد ، بصورت فله و یا کیسه شده ، جهت کیسه گیری به بخشی منتقل می گردد و کارگران به کمک قیفی که مجهز به سنسور اندازه گیرنده وزن آرد می باشد ، کیسه های ۴۰ کیلویی را پر می کنند و سپس درب کیسه ها دوخته شده و تاریخ می خورند و توسط کانالی به بخش انبار هدایت می شوند .

بسته بندی

برای بسته بندی بزرگ آرد گندم باید از کیسه های نو تمیز و غیرقابل نفوذ استفاده نمود. هر کیسه در بسته بندی های بزرگ بیشینه ۴۰ کیلوگرم باشد و برای بسته بندی های کوچک می توان از کاغذهای مناسب استفاده نمود و وزن بسته های کوچک باید نیم و یا یک کیلوگرم باشد.

بررسی تکنولوژی آرد سازی

  • بخش بوجاری
    1. دریافت گندم : شامل در یافت گندم از کته و ذخیره سازی در سیلو ها می باشد.
    2. بوجاری اولیه:
      1. الک بوجاری : براساس سایز، ذرات درشتر و ریز تر از گندم را جدا می کند.
      2. کانال هوا : بر اساس نیروی ثقل ذرات سبکتر از گندم جدا می شود.
      3. شن گیر: بر اساس دانسیته شن از گندم جدا می شود.
      4. پوست گیر : بر اساس سایش گرد روی پوسته گندم جدا می شود.
      5. ترییور (سیاه دانه گیر استوانه ای و مارپیچ) : جهت جدا سازی سیاه دانه و گندم شکسته.
    3. نم زنی (مشروط کردن): در دو مرحله نم زنی و خواب گندم را داریم ۲۴ تا ۳۵ ساعت با توجه به نوع گندم.
    4. بوجاری نهایی: معمولا” جهت تکمیل عملیات بوجاری از دستگاه های الک بوجاری وکانال هوا وشن گیر و پوست گیر ۴۰*۸۰ استفاده می شود.
  • بخش آسیاب
    1. والس : که غلطک های آن با اختلاف دور که دارد آندوسپرم را از پوسته گندم جدا می کند، دو نوع والس با غلطک های شیار دار و صاف داریم.
    2. الک بزرگ : که با دیاگرام توری های داخل آن آرد را مرحله به مرحله جدا می کند.
    3. الک کورپا ( مغز گندم گیر) : براساس اختلاف دانسیته مغز گندم (سمولینا) از ذرات هم سایز سبوس جدا می شود.
    4. الک تایفون :گرد آرد چسبیده به سبوس را جدا می کند.
    5. کمک والس : جهت باز کردن بار نرم پخ شده خروجی از والس های نرم
    6. جت فیلتر : جهت گرفتن گرد آرد از هوای بخش انتقال
  • بخش کیسه گیری
    1. الک کنترل فلزی دوبله : جهت کنترل نهایی محصول قبل از کیسه گیری
  • بو جاری گندم
    جدا کردن ناخالصی ها :

    1. بذر علفهای هرز، دانه غلات دیگر، باقیمانده گیاهانی مانند کاه و کزل
    2. موادی که منشاء حیوانی دارند مانند فضولات و باقیمانده حشرات
    3. مواد معدنی ، گل و لای ،گرد و خاک ،سنگ ریزه ، قطعات فلزی گوناگون
    4. سایر نا خالصی ها مانند پارچه ، کاغذ ، اشیاء پلاستیکی ، نخ

    نا خالصی های مذکور با دانه های آسیب دیده ، دانه های لاغر و چروکیده و دانه های شکسته را screening نامند در اروپا Besatz و در آمریکاِخنشلث گفته می شود.

    نا خالصی های گندم را با توجه به وزن مخصوص دانه گندم و شکل ظاهری آن جدا سازی می نمایند. نا خالصی ها باید قبل از آسیاب کردن جدا شود زیرا برخی از نا خالصی ها مانند ارگوت و تخم گیاه سر شکافته ، مقداری مواد رنگی یا سمی به محصول اضافه می کنند و بر عکس برخی موجب رنگبری آرد می شوند.بعلاوه سنگ ریزه و قطعات فلزی موجب خرابی دستگاه ها و خطر آتش سوزی کارخانه می شوند.

    نا خالصی هایی مانند گل و گردوخاک ، مو و مانند اینها که به دانه چسبیده اند توسط شستشو جدا می شوند.نا خالصی های دیگر با توجه به اینکه در مقایسه با گنم دارای ابعاد،شکل ، سرعت پرتاب در برابرجریان هوا، وزن مخصوص ، ویژگی های مغناطیسی و الکترواستاتیک ،رنگ ، ناصاف بودن سطح ، متفاوت هستند میتوان بر اساس عوامل فیزیکی گوناگون از محصول جدا نمود.

  • والس
    والس یک لغت آلمانی است و به معنی غلطک می باشد. این دستگاه از ۲ غلطک تشکیل شده به موازات هم و در خلاف جهت هم می چرخند گندم بین این دو غلطک ریخته می شود و آسیاب می گردد.
    قسمت های اصلی والس عبارتند از:

    1. بدنه و شاسی
    2. غلطک ها
    3. سیستم تمییز کننده غلطک صاف و شیار دار
    4. یاتاقان بندی
    5. سیستم محرکه والس در درون والس
    6. سیستم دور و نزدیک شدن غلطک متحرک نصبت به ثابت
    7. اتوماتیک
    8. feeding system
    9. سیستم هوا دهی
    10. سیستم خنک کن والس توسط آب

با خرید فایل طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید انواع آرد با درجات مختلف را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید انواع آرد با درجات مختلف (تولید انواع آرد با درجات مختلف) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف (تولید انواع آرد با درجات مختلف) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید انواع آرد با درجات مختلف کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید انواع آرد با درجات مختلف

دانلود طرح امکان سنجی تولید انواع آرد با درجات مختلف

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف

دانلود فایل طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید انواع آرد با درجات مختلف

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید انواع آرد با درجات مختلف

نگارش تولید انواع آرد با درجات مختلف

طرح کامفار

طرح کامفار تولید انواع آرد با درجات مختلف

طرح کامفار توجیهی تولید انواع آرد با درجات مختلف

کارشناس تولید انواع آرد با درجات مختلف

کارشناس نگارش تولید انواع آرد با درجات مختلف

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید انواع آرد با درجات مختلف

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید انواع آرد با درجات مختلف

وام بانکی تولید انواع آرد با درجات مختلف

وام قرض الحسنه تولید انواع آرد با درجات مختلف

وام بانک ملت تولید انواع آرد با درجات مختلف

وام رسالت تولید انواع آرد با درجات مختلف

وام مهر تولید انواع آرد با درجات مختلف

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0