طرح توجیهی تولید الکل خرما

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید الکل خرما را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید الکل خرما در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید الکل خرما می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید الکل خرما تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید الکل خرما آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید الکل خرما

       طرح توجیهی تولید الکل خرما

معرفی الکل خرما :

خرما از محصولات عمده کشارزی ایران است و حدود ۶۰ درصد وزن خشک آن را قند تشکیل می دهد . بدلیل نامرغوب بودن حدود ۳۰ درصد خرمای تولید شده در کشور مستقیماً جذب بازار مصرف نمی شود و می بایست در واحدهای صنایع تبدیلی و فرآوری تبدیل به فرآورده های با ارزش شود . این فرآورده ها به دو بخش تخمیری و غیر تخمیری تقسیم بندی می شود .

از آنجا که خرما حاوی درصد زیادی قند است لذا به عنوان منبع کربنی در فرایندهای تخمیری استفاده می شود . یکی از فرآورده های تخمیری خرما عبارت است از :

اتانول: تخمیر الکلی مواد قندی یک فرایند بیوشیمیایی است ، که توسط مخمر ساکاروسیس سروزیه انجام می گیرد . برای تولید اتانول از خرما ابتدا لازم است که عصاره گیری از آن صورت گیرد ، تا قند از خرما استخراج گردد . میزان قند استحصال شده در فرایند عصاره گیری به پارامترهای متعددی مانند پیوسته یا مداوم بودن سیستم ، یک یا دو مرحله ای بودن ، زمان ، دما و غیره بستگی دارد .

علاوه بر کاربرد خوراکی از دیگر موارد استفاده از خرما برای مصارف دارویی و طبی از قبیل تهیه سرکه الکل و اسید و همچنین از تفاله آن به عنوان خوراک دام استفاده می کنند و به عقیده صاحب نظران امکانات بالقوه و متنوعی برای دیگر مصارف خرما وجود دارد که هنوز بررسی و شناخته نشده است.

کاربرد الکل خرما

موارد مصرف و کاربرد معرفی کاربردهای الکل اتیلیک :

الکل دارای کاربردهای متنوع در صنعت و پزشکی می باشد که در اینجا به موارد مهم آن اشاره شده است :

۱- الکل طبی

در حال حاضر الکل طبی دارای بیشترین مصرف در کشور می باشد . این الکل با خلوصیت ۹۶ یا ۷۰ درجه تولید شده و در اختیار بازار قرار می گیرد . ذیلاً موارد مصرف عمده آن آورده شده است .

• تولید سرکه

سرکه ماده ای است که از تخمیر اسیدی الکل تولید می گردد . سرکه دارای مصارف خوبی در صنایع غذایی و مصارف خانگی است .
نکته قابل ذکر در اینجا این است که تولید سرکه بعضاً بطور مستقیم از ملاس نیز صورت می گیرد ، ولی در این حالت سرکه تولیدی دارای مزه گس بوده و از مرغوبیت کافی برخوردار نمی باشد .

• مصارف طبی

الکل دارای خاصیت بالای ضد عفونی است . بنابراین با استفاده از این خاصیت تجهیزات و ابزارآلات پزشکی با الکل مورد ضد عفونی قرار می گیرند ، از مصارف دیگر الکل در طب ، استفاده در تزریقات و پانسمان می باشد .

• مصارف داروئی الکل

الکل دارای دو نوع کاربرد در صنعت داروسازی می باشد:

الف ) استفاده بعنوان حلال

الکل حلال اکثر مواد داروئی موجود در گیاهان و برخی مواد شیمیایی می باشد . از این رو برای استخراج این مواد از بدنه گیاه و یا ترکیب ماده شیمیایی از الکل استفاده می شود.

ب ) استفاده بعنوان دارو

الکل بصورت مستقیم در فرمولاسیون ساخت برخی داروها کاربرد دارد .

۲- مصارف الکل صنعتی

موارد مصرف الکل صنعتی بسیار متنوع می باشد .

الف) مصرف الکل بعنوان ماده اولیه در تولید محصولات آرایشی الکل در تولید انواع ادکلن ها ، عطرها ، اسانس ها و دیگر محصولات آرایشی دارای کاربرد است .

اصلی ترین خاصیتی که سبب کاربرد الکل در این حوزه ها می گردد ، خاصیت حلالیت آن می باشد . الکل انواع اسانس ها ( در ساخت ادکلن و عطرها ) و روغن ها و موم ها ( در ساخت انواع رژ لب ، رژ گونه ، ریمل و غیره ) را در خود حل می نماید و پس از مصرف توسط مصرف کننده به واسطه دارا بودن قابلیت تبخیر در دمای پایین ، تبخیر گردیده و از محیط خارج می گردد .

ب) مصرف الکل بعنوان ماده اولیه در تولید برخی محصولات بهداشتی

ترکیب الکل در برخی محصولات بهداشتی یکی دیگر از موارد مصرف الکل می باشند . از موارد نمونه این محصولات می توان به شیشه شورها ، براق کننده ظروف و جلا دهنده ها اشاره کرد .

ج) مصرف بعنوان ماده اولیه تولید رنگ ها

الکل در فرمولاسیون ساخت برخی رنگ ها ، لاک ها و جلا دهنده ها کاربرد دارد . الکل در این محصولات بعنوان حلال رزین های مصرفی و همچنین محمل و حلال رنگده ها ( Pigments ) کاربرد دارد . علت استفاده دیگر الکل در این محصولات ، ایجاد قابلیت پاک کردن سطوح به منظور افزایش چسبندگی رنگ یا لاک روی آن می باشد .

د) تولید مشتقات الکل

الکل در تولید برخی محصولات صنعتی مشتق شده از آن کاربرد دارد . الکل بعنوان ماده اولیه در تولید این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد .

اتیلن گلیکول ( ضد یخ خودروها ) ، کلرو فرم استالدئیدها ، اتیلن کلراید ، بوتادین ها ، دی اتیل اتر ، پلی استر ها ، استن

ه ) الکل سوختی

الکل سوختی در واقع همان الکل مطلق است ، که به منظور افزایش درجه اکتان بنزین (جایگزینی برای ماده افزودنی MTBE برای بنزین ) و یا به منظور جایگزینی برای بخشی از بنزین مصرفی ودروها ، مورد استفاده قرار می گیرد .الکل می تواند به طورغیر مستقیم و بصورت ماده اولیه ETBE یا MTBE بعنوان یکی از افزودنی های بنزین بکار رود .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید الکل خرما میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید الکل خرما را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید الکل خرما بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید الکل خرما به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید الکل خرما خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید الکل خرما در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید الکل خرما (طرح توجیهی تولید الکل خرما) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید الکل خرما (طرح توجیهی تولید الکل خرما) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید الکل خرما کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید الکل خرما بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید الکل خرما

دانلود طرح امکان سنجی تولید الکل خرما

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید الکل خرما

دانلود فایل طرح توجیهی تولید الکل خرما

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید الکل خرما

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید الکل خرما

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید الکل خرما

نگارش طرح توجیهی تولید الکل خرما

طرح کامفار

طرح کامفار تولید الکل خرما

طرح کامفار توجیهی تولید الکل خرما

کارشناس طرح توجیهی تولید الکل خرما

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید الکل خرما

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید الکل خرما

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید الکل خرما

وام بانکی طرح توجیهی تولید الکل خرما

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید الکل خرما

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید الکل خرما

وام رسالت طرح توجیهی تولید الکل خرما

وام مهر طرح توجیهی تولید الکل خرما

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0