طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید اسپری حشره کش می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید اسپری حشره کش تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید اسپری حشره کش آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

    طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

 

طرح تولید اسپری حشره کش

اسپری حشره کش با عملکرد سریع، ساده و بی خطر حشرات پرنده (مگس، پشه و …) را از بین می برد. این کالا از جمله کالاهایی است که برای مصون نگهداشتن محیط زندگی، کار و عمدتاً فضاهای سربسته و محصور از وجود حشرات مزاحم بکار گرفته می شود. با اسپری کردن به صورت مستقیم، حشرات بلافاصله از بین می روند.

اسپری حشره کش با از بین بردن حشرات به صورت بسیار سریع در محل، مانع تکثیر آن ها می شود. این کالا معمولاً اثری طولانی دارد. انواع مارکها و گونه های مختلف آن در بازار موجود است.

موارد مصرف و کاربرد اسپری حشره کش

همانطوری که از نام این کالا پیداست، اسپری حشره کش برای کشتن انواع حشرات، سوسک و به طور کلی تمامی گونه های حیوانی که در قالب حشرات موذی شناخته می شوند، به کار می رود. این کالا که به صورت اسپری بوده در تمامی اماکن سربسته و حتی داخل خودروها قابلیت استفاده داشته و جهت پاک کردن محیط از انواع حشرات موذی به کار می رود.

فرآیند تولید اسپری حشره کش

۱٫ حجم مشخصی از حشره کش، سینرژیست، عطر و حلال به داخل مخزن اختلاط منتقل و سپس مخلوط می شود و بدین ترتیب فرمولاسیون حشره کش تهیه می شود.

۲٫ پس از آن ناخالصی ها و مواد خارجی محلول اسپری حشره کش توسط یک سیستم فیلتراسیون گرفته می شود.

۳٫ محلول موقتاً از طریق لوله به داخل مخزن ذخیره سازی منتقل می گردد.

۴٫ از مخزن ذخیره سازی به دستگاه پرکن هدایت می شود. محلول در حجم خاصی درون قوطی هایی که از قسمت تمیزکن پنوماتیکی خارج می شوند، پر می شوند.

۵ .قوطی های پر شده در فواصل زمانی و به صورت تصادفی نمونه گیری شده و نحوه پر شدن محلول حشره کش کنترل می شود.

۶٫ دریچه (مکانیزم پاشش اسپری حشره کش) به محض تحویل به صورت نمونه گیری تصادفی بازرسی می شوند. این دریچه در بالای قوطی های پر شده سوار می شود.

۷٫ پس از این مرحله ماده متحرک تحت فشار وارد دستگاه پرکن ماده محرک شده و با حجم مشخصی و تحت فشار بالا درون قوطی هایی که دریچه روی آنها سوار شده پر می شود. در اینجا نیز قوطی های پر شده از گاز به صورت تصادفی مورد بازرسی قرار می گیرند.

۸٫ قوطی های پر شده از ماده محرک سپس وارد حمام آب گرم شده که آب آن حدود ۵۰ درجه سانتیگراد می باشد. بدین ترتیب قوطی ها از نظر داشتن درزهای معیوب و نامناسب کنترل شده و قوط یهایی که نشتی دارند (نشتی ها به صورت بروز حباب هوا خود را نمایان می کنند) از خط تولید خارج می گردند.

در این مرحله دریچه اسپری یک لحظه فشار داده می شود تا از عملکرد مطلوب اسپری اطمینان حاصل گردد و قوطی های معیوب نیز کنار گذاشته می شوند. سپس قوطی ها تمیز می شوند تا آب، روغن و سایر مواد پاک گردند.

۹٫ بعد از این مرحله قوطی ها برای حصول اطمینان از پر شدن وزن می گردند.

۱۰٫ قوطی های وزن شده درب بندی می گردند.

۱۱٫ شماره سریال ساخت زیر قوطی ها چاپ می شوند و سپس قوطی ها برای کنترل حجم گاز، حجم محلول حشره کش و فشار داخل گاز بازرسی می شوند.

۱۲٫ قوطی های پر شده پس از بازرسی و کنترل حجم گاز بسته بندی و آماده جهت حمل به بازار مصرف می شوند.

۱۳٫ قوطی های خالی اسپری حشره کش که توسط تولیدکننده قوطی تحویل داده شده است به دقت بازرسی می شود.

۱۴٫ در این مرحله ماده محرک را جهت واردکردن به قوطی های پر شده حشره کش که دریچه هایی در بالای قوطی ها سوار شده تحت فشار بالا درون قوطی ها پر می شود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید اسپری حشره کش را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید اسپری حشره کش (طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش (طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید اسپری حشره کش کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

دانلود طرح امکان سنجی تولید اسپری حشره کش

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

دانلود فایل طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید اسپری حشره کش

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید اسپری حشره کش

نگارش طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

طرح کامفار

طرح کامفار تولید اسپری حشره کش

طرح کامفار توجیهی تولید اسپری حشره کش

کارشناس طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید اسپری حشره کش

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید اسپری حشره کش

وام بانکی طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

وام رسالت طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

وام مهر طرح توجیهی تولید اسپری حشره کش

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0