طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید آلیاژ روی، سرب و مس می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید آلیاژ روی، سرب و مس تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید آلیاژ روی، سرب و مس آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

          طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

 

در طرح توجیهی تولید آلیاژ روی ، سرب و مس چه می خوانیم ؟

در طرح توجیهی تولید آلیاژ روی ، سرب و مس می خوانید که ، آلیاژ به معنای افزودن چند عنصر به یک فلز پایه برای رسیدن به خواص دلخواه می باشد . معمولا مقاومت و سختی فلز خالص از آلیاژ آن فلز کمتر می باشد . به همین جهت اکثر اوغات از فلزات آلیاژی استفاده می شود . امروزه فلز روی با استفاده از آلیاژ های مختلف دارای کاربرد های فراوانی می باشد . همانطور که در طرح توجیهی آلیاژ روی ، سرب و مس مشروح است ، آلیاژ زاماک محصولی می باشد که ، دارای خواص مکانیکی خوب و همچنین قیمت مناسبی می باشد . آلیاژ زاماک دارای نقطه ذوب پایین و سیالیت زیاد در فرآیند های ریخته گری تحت فشار می باشد . به همین جهت آلیاژ زاماک دارای طرفداران زیادی در صنایع مختلف می باشد . کاربرد آلیاژ زاماک در تولید انواع قطعات صنعتی از جمله تولید قطعات خودرو ، ماشین آلات ، شیر آلات ، قطعات برقی و الکتریکی ، اسباب بازی و …. می باشد . محصول مورد بررسی در طرح توجیهی آلیاژ روی ، سرب و مس دارای کد آیسیک ۲۷۲۰۱۳۲۰ و شماره تعرفه گمرکی ۷۹۰۱۲۰۰۰ می باشد . از آلیاژ های برنجی و برنزی می توان به جای زاماک استفاده نمود . اما قیمت این آلیاژ ها از زاماک بیشتر می باشد . به علاوه این آلیاژ ها دوام و تحمل زاماک را ندارند . در حال حاضر ۱۱۰ کشور از آلیاژ زاماک استفاده می کنند . بنابراین زاماک دارای اهمیت استراتژیک می باشد . کشور های چین و آلمان از عمده تولیدکنندگان محصول مورد بررسی در طرح توجیهی آلیاژ روی ، سرب و مس هستند .

فرایند تولید که در طرح توجیهی آلیاژ روی ، سرب و مس توضیحات کامل آن آمده است شامل مراحل زیر است :

  1. شمش روی
  2. مرحله اول ذوب روی
  3. وارد کردن آمیژان AICu و ترکیب
  4. شارژ الباقی روی در کوره
  5. فلاکس زنی
  6. سرباره گیری مذاب
  7. ترکیب منیزیم
  8. شروع تخلیه
  9. عملیات ریخت داخل قالب ها
  10. انجماد
  11. حک کردن مشخصات فنی روی
  12. تخلیه قالب ها
  13. چیدمان شمش ها و تسمه کشی
  14. قرار دادن کاور روی باندل ها
  15. نصب برگه مشخصات فنی
  16. تحویل به انبار محصول

مواد اولیه اشاره شده در طرح توجیهی تولید آلیاژ روی ، سرب و مس در ذیل آمده است :

  • شمش روی
  • شمش آلومینیوم
  • مس
  • منیزیم
  • نشادر
  • تسمه بسته بندی

ماشین آلات اشاره شده در طرح توجیهی آلیاژ روی ، سرب و مس در ذیل آمده است :

  • کوره گردان افقی
  • کوره آمیژان
  • جرثقیل سقفی
  • پاتیل
  • چرخ ریخته گری شمش
  • دستگاه بسته بندی
  • کانال ذوب ریزی
  • کمپرسور هوای فشرده
  • باسکول ۱ تنی
  • ژنراتور برق
  • مخزن و پمپ گازوییل
  • سایر ملزومات و تجهیزات

با خرید فایل طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید آلیاژ روی، سرب و مس را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید آلیاژ روی، سرب و مس (طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس (طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید آلیاژ روی، سرب و مس کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

دانلود طرح امکان سنجی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

دانلود فایل طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

نگارش طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

طرح کامفار

طرح کامفار تولید آلیاژ روی، سرب و مس

طرح کامفار توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

کارشناس طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید آلیاژ روی، سرب و مس

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید آلیاژ روی، سرب و مس

وام بانکی طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

وام رسالت طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

وام مهر طرح توجیهی تولید آلیاژ روی، سرب و مس

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0