طرح توجیهی تولید آرد سوخاری

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید آرد سوخاری را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید آرد سوخاری در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید آرد سوخاری می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید آرد سوخاری تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید آرد سوخاری آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آرد سوخاری

                                  طرح توجیهی تولید آرد سوخاری

 

معرفی محصول

آرد سوخاری” یا “پودر سوخاری فرآورده ای غذایی است که از نان‌های حجیم تهیه می‌شود. در اصل آرد سوخاری تشکیل شده از ذرات کوچک، پودر یا آرد نان است. با این تفاوت که آرد یا پودر سوخاری خشک و برشته می شود. این پودر نان در ایران به نام آرد سوخاری شناخته می شود و دلیل استفاده از این نام ، کاربرد این فرآورده در غذاهایی است که ابتدا با آرد یا پودر سوخاری پوشش داده شده و سپس سرخ می شوند است . انواع مختلف آرد سوخاری براساس:شکل و اندازه ذرات، رنگ و طعم آنها دسته بندی می شوند.

آرد های سوخاری‌ای که در حال حاضر در بازار موجود هستند، معمولاً از نان‌های حجیم تولید می‌شوند. این نان‌ها به نحوی حرارت می‌بینند که رطوبتشان گرفته، خشک، قهوه‌ای و برشته شوند و زمانی که نان خشک‌شده به صورت آرد دربیاید، آرد سوخاری آماده بسته‌بندی است.

در روند تولید، نان ۲ بار تحت فرآیند پخت قرار می‌گیرد. مرحله اول پخت نان عادی ولی مرحله دوم آن طولانی‌تر و با حرارت ملایم‌تر است. در واقع، آرد سوخاری فقط با پخت مجدد نان به دست می‌آید و مرحله دوم پخت برای از دست رفتن باقیمانده آب و خشک شدن کامل نان انجام می‌شود. به علاوه اگر نان‌های تستی که به دلیل بیات شدن قابلیت مصرف ندارند و به فروش نرسیده‌اند، دچار فساد نشده باشند، دوباره به کارخانه بازمی‌گردند و مجدداً در فر می‌روند تا به صورت خشک‌شده درآیند. این اتفاق در مورد نان‌هایی هم که در کارخانه قالب آن‌ها دچار اشکال‌ شده نیز، می‌افتد.

روش تولید

 مراحل تولید عبارت است از: مخلوط کردن – اکسترود کردن و پف دادن – کوره یا اجاق سرخ کن – آسیاب – بسته بندی.
آردی که از آرد گندم (حداکثر ۸۰ درصد استخراج) پس از طی مراحل مناسب تخمیر و پخت و یا از خورد کردن و الک کردن انواع نان سوخاری و سفید مانند (نان ساندویچی ، نان سفید ، نان تست ، نان همبرگر ، بروتشن و باکت) تحت شرایط بهداشتی نتیجه می شود.
آرد سوخاری:
پودر سوخاری یا آرد سوخاری معمولاً از نان‌های حجیم تهیه می‌شود. این نان‌ها به شکلی در برابر گرما قرار می‌گیرند که نم آن ها از بین برود و به صورت خشک برون آیند. آرد سوخاری و نان سوخاری دو فرآورده از یک خانواده هستند.
تهیه آرد سوخاری در صنعت
برای تهیه آرد سوخاری، نان دو بار تحت فرآیند پخت قرار می گیرد و تهیه آن به طور مستقیم از آرد معمولی امکان پذیر نیست. حتی در مواردی که بازار مصرف آرد سوخاری زیاد است، برخی نان ها برای تبدیل به آرد سوخاری، پخته می شوند. به هر حال آرد سوخاری فقط با پخت مجدد نان به دست می آید.
پخت دوم نسبت به پخت اول متفاوت است. پخت نان در مرحله اول یک پخت عادی است ولی در مرحله دوم پخت هم طولانی تر است و هم حرارت ملایم تر. در واقع مرحله دوم پخت برای از دست رفتن باقیمانده آب و خشک شدن کامل نان به انجام می رسد. تغییر رنگی هم که در آن مشاهده می شود به دلیل واکنش میلارد و نیز کاراملیزه شدن است و هر چه مدت زمان پخت دوم در این نان ها بیشتر باشد، رنگ آرد تیره تر خواهد بود.
آرد سوخاری چگونه تهیه می شود؟
ـ آرد سوخاری معمولا از نان های حجیم تهیه می شود. این نان ها به نحوی حرارت می بینند که رطوبت آن ها گرفته می شود و به صورت خشک درمی آیند. در واقع، آرد سوخاری و نان سوخاری، ۲ محصول از یک خانواده هستند. این نان در اثر حرارت مجدد، رطوبت خود را از دست می دهد و خشک، قهوه ای و برشته می شود. در این مرحله نان آماده خرد و آسیاب شدن و تبدیل شدن به آرد یا پودر سوخاری است. در این مرحله است که سایز (مش) ذرات بسته به نوع نیاز مش بندی می شود.
باید به شکل آرد درآید؟
ـ اگر این نان خشک شده را به صورت آرد درآوریم، آرد سوخاری به دست می آید. آردهای سوخاری ای که در حال حاضر در بازار وجود دارند، به این شکل تولید می شوند. در واقع، نان های تستی که برای فروش به بازار می روند، در صورتی که به فروش نرسند، اگرچه دچار فساد نشده اند ولی به دلیل بیات شدن دیگر به شکل نان قابلیت مصرف ندارند. این نان ها دوباره به کارخانه بازمی گردند و مجددا در فر می روند تا به صورت خشک شده درآیند. این اتفاق در مورد نان هایی که قالب آن ها دچار اشکال شده نیز رخ می دهد. پس از این مرحله، آن ها را آسیاب و به شکل آرد سوخاری بسته بندی و روانه بازار می کنند.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید آرد سوخاری میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید آرد سوخاری را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید آرد سوخاری بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید آرد سوخاری به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آرد سوخاری خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید آرد سوخاری در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید آرد سوخاری (تولید آرد سوخاری) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید آرد سوخاری (تولید آرد سوخاری) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید آرد سوخاری کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید آرد سوخاری بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید آرد سوخاری

دانلود طرح امکان سنجی تولید آرد سوخاری

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آرد سوخاری

دانلود فایل طرح توجیهی تولید آرد سوخاری

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید آرد سوخاری

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید آرد سوخاری

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید آرد سوخاری

نگارش تولید آرد سوخاری

طرح کامفار

طرح کامفار تولید آرد سوخاری

طرح کامفار توجیهی تولید آرد سوخاری

کارشناس تولید آرد سوخاری

کارشناس نگارش تولید آرد سوخاری

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید آرد سوخاری

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید آرد سوخاری

وام بانکی تولید آرد سوخاری

وام قرض الحسنه تولید آرد سوخاری

وام بانک ملت تولید آرد سوخاری

وام رسالت تولید آرد سوخاری

وام مهر تولید آرد سوخاری

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0