طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید آجر پرلیتی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید آجر پرلیتی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید آجر پرلیتی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

           طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

در تولید آجرهای عایق صوتی ( آجر پرلیتی ) ، از پرلیت منبسط شده ، پشم سنگ ، پرکننده هایی نظیر رس ها و نشاسته و یا سدیم سیلیکات استفاده می شود. در حالتی که نشاسته مورد استفاده قرار گیرد ، مواد با هم ترکیب شده و دوغابی را تشکیل می دهند و سپس این دوغاب آبگیری شده و توسط فرآیند خاصی مانند Fourdiner متراکم می شود .

در صورتی که سیلیکات رایج باشد ، مواد در یک زمین مستحکم مخلوط شده و سپس به طور هیدرولیکی در یک قالب فشرده می شوند و بعد از بیرون آمدن از قالب ، آجرهای بدست آمده پخته می شوند . آجرها و کاشی های عایق صدای تولید شده از این نوع جهت کنترل انعکاس صدا در محیط های بسته نظیر ادارات ، مدارس ، بیمارستان ها ، سالن های تئاتر و سایر اماکن حساس به صدا مورد استفاده قرار می گیرید .

کارایی عایق صوتی این مواد بستگی به ساختار آن ها یعنی ضخامت آجر و وجود حباب های هوا در داخل آن ها دارد . در این موارد ضریب کاهش صدا مهم است ، که اگر ۰/۸۵ باشد ( یعنی ۸۵ درصد صدا جذب می شود ) در بعضی فرکانس ها انرژی صوتی تبدیل به حرارتی شده و حذف می گردد . کاشی های عایق صدا اغلب ، سبک وزن ، با دوام و مقاوم در مقابل حریق هستند . پرلیت مصرفی در کاشی های عایق صدا با مخلوطی از بنتونیت و کائولن و در حقیقت با پوشش سرامیک متصل و پخته می شوند .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

از مهمترین کاربردهای پرلیت فرآوری شده ، می توان در مصالح ساختمانی به صورت قطعات پیش ساخته و آجر پرلیتی ، پلاسترهای معمولی ساختمان ، عایق های پرکننده ، آجرهای عایق صدا و … می باشد . از جمله قطعات پیش ساخته از پرلیت می توان به آجر پرلیتی ، پلاستر های پرلیتی و پوشش های پرلیتی نام برد .

آجرهای پرلیتی برای عایق سازی ساختمان ها در برابر صدا به کار می روند . امروزه یکی از علل افزایش مصرف پرلیت ، عایق سازی صوتی ساختمان ها توسط پرلیت می باشد. در احداث ساختمان ها به منظور جلوگیری از انتقال صدا بایستی موارد زیر مورد توجه قرار گیرد .

انتقال صدا در ساختمان ها کم باشد .

انتقال صدا به هنگام رفت و آمد افراد در پله های ساختمان کاهش یابد .

آجرها و کاشی های عایق صدای تولید شده از این نوع جهت کنترل انعکاس صدا در محیط های بسته نظیر ادارات ، مدارس ، بیمارستان ها ، سالن های تئاتر و سایر اماکن حساس به صدا مورد استفاده قرار می گیرید .

کارایی عایق صوتی این مواد بستگی به ساختار آنها یعنی ضخامت آجر و وجود حباب های هوا در داخل آن ها دارد . در این موارد ضریب کاهش صدا مهم است ، که اگر ۰/۸۵ باشد ( یعنی ۸۵ درصد صدا جذب می شود ) در بعضی فرکانس ها انرژی صوتی تبدیل به حرارتی شده و حذف می گردد . کاشی های عایق صدا اغلب ، سبک وزن ، با دوام و مقاوم در مقابل حریق هستند . پرلیت مصرفی در کاشی های عایق صدا با مخلوطی از بنتونیت و کائولن و در حقیقت با پوشش سرامیک متصل و پخته می شوند .

پرلیت را می توان به نسبت های مختلف با سیمان مخلوط کرد و از آن قطعه های سبک وزن تهیه کرد . ملات پرلیت از ملات سیمان سبکتر ، هدایت گرمایی آن کم و جذب صدای آن بیشتر است . پرلیت از حفرات میکروسکوپی تشکیل شده است و از نظر شیمیایی خنثی بوده و در برابر حمله موریانه و جانوران موذی مقاوم است .

علاوه بر این با توجه به خصوصیات دیگر از آن یک عایق و مصالح ساختمانی سبک ساخته شده است ( ملات و گچ ، عایق کاری زیر سقف ، پوشش دودکش ، آجرنسوز ، عایق کردن لوله و …. ) . به علت چگالی کم پرلیت ( در مقایسه با سنگ های خرد شده ) پرلیت منبسط شده در گچکاری دیوار سبب کاهش انقباض ، وزن و افزایش مقاومت در برابر آتش و خاصیت عایق بودن آن می شود .

معمولاً پرلیت به دلیل داشتن خواصی نظیر چگالی پایین ، خاصیت نارسانایی حرارتی و صوتی ، مقاومت در برابر حریق و رطوبت در ساختمان سازی استفاده می شود و در اغلب موارد پس از مخلوط شدن با سایر مواد به مصرف می رسد . کاربرد بیشتر محصولات پرلیتی در سقف ها ، دیوارها ، پشت بام ها ، کف ساختمان ها ، پی و نماها و عمده ترین مصرف پرلیت در ساختمان سازی ، مربوط به قطعات پیش ساخته می باشد .

انواع خاصی از ورق های سنگی تولید شده در آمریکا ، پرلیت مصرف می کنند ، تا این که مقاومت بهتری در مقابل ضربه و شکستگی و سوراخ شدگی در جاهایی که بیشترین مصرف را دارند ، مثل دیوار راهروها داشته باشند .

این قطعات از نظر غیر قابل احتراق بودن در سطح قطعات دیواره گچی می باشند . تقریباً ۱۰ درصد وزنی پرلیت منبسط شده در تولید این نوع محصولات به کار برده می شود ، در دهه ۱۹۷۰ که همراه با بحران انرژی بود ، از صفحات پرلیتی پیش ساخته به منظور حفظ انرژی حرارتی و عایق نمودن ساختمان ها استفاده شد و از آن پس رونق گرفت . این صفحات پرلیتی به علت قابلیت انتقال حرارت کم و سبک بودن ، اغلب جهت پوشش فولاد نیز بکار گرفته می شوند .

فرایند تولید آجر پرلیتی

امروزه یکی از علل افزایش مصرف پرلیت ، عایق سازی صوتی ساختمان ها توسط پرلیت می باشد . در احداث ساختمان ها به منظور جلوگیری از انتقال صدا ، بایستی موارد زیر مورد توجه قرار گیرد .

– انتقال صدا بین کف و طبقات کم باشد .

– انتقال صدا در ساختمان ها کم باشد .

– انتقال صدا به هنگام رفت و آمد افراد در پله های ساختمان کاهش یابد .

در تولید آجرهای عایق صوتی از پرلیت منبسط شده ، پشم سنگ ، پرکننده هایی نظیر رس ها و نشاسته و یا سدیم سیلیکات استفاده می شود . در حالتی که نشاسته مورد استفاده قرار گیرد ، مواد با هم ترکیب شده و دوغابی را تشکیل می دهند و سپس این دوغاب آبگیری شده و توسط فرآیند خاصی مانند Fourdiner متراکم می شود .

در صورتی که سیلیکات رایج باشد ، مواد در یک زمین مستحکم مخلوط شده و سپس بطور هیدرولیکی در یک قالب فشرده می شوند و بعد از بیرون آمدن از قالب آجرهای بدست آمده پخته می شوند .

آجرها و کاشی های عایق صدای تولید شده از این نوع جهت کنترل انعکاس صدا در محیط های بسته نظیر ادارات ، مدارس ، بیمارستان ها ، سالن های تئاتر و سایر اماکن حساس به صدا مورد استفاده قرار می گیرید و کارایی عایق صوتی این مواد بستگی به ساختار آن ها یعنی ضخامت آجر و وجود حباب های هوا در داخل آن ها دارد . در این موارد ضریب کاهش صدا مهم است ، که اگر ۰/۸۵ باشد ( یعنی ۸۵ درصد صدا جذب می شود ) در بعضی فرکانس ها انرژی صوتی تبدیل به حرارتی شده و حذف می گردد .

کاشی های عایق صدا اغلب سبک وزن ، با دوام و مقاوم در مقابل حریق هستند . پرلیت مصرفی در کاشی های عایق صدا با مخلوطی از بنتونیت و کائولن و در حقیقت با پوشش سرامیک متصل و پخته می شوند . با توجه به اینکه فرآیند تولید آجر از هر نوع شبیه بوده و فقط در مواد اولیه مصرفی متفاوت است ، در زیر به روش های تولید آجر به طور کلی اشاره می شود.

روش های تولید آجر

به طور کلی روش تولید آجر از ابتدائی ترین تا پیشرفتهترین روش را می توان در سه قسمت اصلی تهیه خشت ، خشک کردن و پخت خلاصه کرد . فرایند تولید را می توان در پنج مرحله زیر خلاصه کرد .

۱) استخراج مواد

۲) تهیه گل .

۳)فرم دادن

۴) خشک کردن

۵) پخت

با خرید فایل طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید آجر پرلیتی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید آجر پرلیتی (طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی (طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید آجر پرلیتی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

دانلود طرح امکان سنجی تولید آجر پرلیتی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید آجر پرلیتی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید آجر پرلیتی

نگارش طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید آجر پرلیتی

طرح کامفار توجیهی تولید آجر پرلیتی

کارشناس طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید آجر پرلیتی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید آجر پرلیتی

وام بانکی طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

وام رسالت طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

وام مهر طرح توجیهی تولید آجر پرلیتی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0