طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . احداث نیروگاه های گازی CHP می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به احداث نیروگاه های گازی CHP تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه احداث نیروگاه های گازی CHP آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP

                طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP

 

ویژگی های طرح توجیهی احداث نیروگاه گازی chp

تولید پراکنده که در زبان انگلیسی به اختصار (DG) نامیده می شود و مخفف (Distributed Generation) است ، به تولید برق از منابع کوچک انرژی گفته می شود .

تولید پراکنده به مواردی اطلاق می شود که برق در همان محل مصرف یا در نزدیکی محل مصرف تولید می شود . تولید پراکنده نیروگاه های مقیاس کوچکی هستند ، که ظرفیت حداکثری تولید آن ها ۲۵ مگاوات می باشد . تولید پراکنده به آن دلیل به وجود آمد که در برخی از نقاط افت جریان و ولتاژ مشاهده میشد . این طرح جهت پرکردن این نقایص مطرح شد .

تولید پراکنده به دو دسته تولید همزمان برق و حرارت (CHP) و نیز برق ، سرما و حرارت (CCHP) تقسیم می شود . منظور از تولید همزمان ، تولید برق در کنار صور دیگر انرژی و استفاده از همه موارد به طور همزمان است . مولد تولید همزمان مولدی است که اتلاف حرارت آن مستقیما مورد استفاده قرار گرفته یا برای تولید آب گرم ، بخار یا کاربردهای دیگر بازیافت می شود .از مزایای مهم تولید همزمان این است که بازده الکتریکی موثر آن بیش از ۱٫۵ برابر بازده نیروگاه های حرارتی است .

در حال حاضر ، کشورهای صنعتی بیشتر برق خود را در تاسیسات بزرگ متمرکز مثل سوخت فسیلی ( زغال سنگ ، گاز ) ، هسته ای یا برق آبی تولید می کنند . این نیروگاه ها هزینه ها را به خوبی کاهش می دهند ، اما برق را معمولابه مسافت های دور منتقل می کنند و محیط زیست را تحت تاثیر قرار می دهند .

توجه به این نکته ضروری است ، که دیزل ژنراتورهای موجود در کارخانجات و صنایع مختلف به دلیل مباحث فنی ؛ امکان اتصال به شبکه برق سراسری و تولید مستمر سالانه برق را ندارند و در واقع به عنوان ژنراتورهای برق اضطراری از آن ها استفاده می شود . در حالی که مولدهای برق مقیاس کوچک امکان تولید بی وقفه برق در طی سال را داشته و مولد برق دائم کار گازسوز با توان بسیار بالا و گارانتی بیش از ۸۰ هزار ساعت می باشند .

بالا رفتن هزینه های انتقال و توزیع ، به مولدهای تولید پراکنده این امکان را می دهد که برق تولیدی خود را به قیمتی ارزان تر در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی احداث نیروگاه گازی chp

از جمله موارد کاربرد مولدهای مقیاس کوچک می توان به موارد زیر اشاره داشت :

کاهش هزینه های انرژی و دیماند

افزایش قابلیت اطمینان شامل تأمین توان اضطراری و جانشین

کاهش تلفات شبکه انتقال و توزیع

کاهش رزرو گردان و غیر گردان مورد نیاز

افزایش پیک سایی و بار های قابل قطع

کاهش یا حذف نیاز به توزیع شبکه انتقال و توزیع

تامین توان راکتیو و بهبود کیفیت توان

قابلیت تولید همزمان برق و گرما

بهبود ضریب بار شرکت برق

پراکندگی در منابع انرژی اولیه موردنیاز

کاهش آلاینده ها

کاهش تراکم خطوط

قابلیت راه اندازی در شرایط اضطراری

پاسخ زمانی سریع

با خرید فایل طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه احداث نیروگاه های گازی CHP را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه احداث نیروگاه های گازی CHP (احداث نیروگاه های گازی CHP) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP (احداث نیروگاه های گازی CHP) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه احداث نیروگاه های گازی CHP کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود احداث نیروگاه های گازی CHP

دانلود طرح امکان سنجی احداث نیروگاه های گازی CHP

دانلود رایگان احداث نیروگاه های گازی CHP

دانلود فایل طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP

دانلود فایل pdf طرح توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی احداث نیروگاه های گازی CHP

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی احداث نیروگاه های گازی CHP

نگارش احداث نیروگاه های گازی CHP

طرح کامفار

طرح کامفار احداث نیروگاه های گازی CHP

طرح کامفار توجیهی احداث نیروگاه های گازی CHP

کارشناس احداث نیروگاه های گازی CHP

کارشناس نگارش احداث نیروگاه های گازی CHP

طرح توجیهی ارزان قیمت احداث نیروگاه های گازی CHP

طرح توجیهی قیمت مناسب احداث نیروگاه های گازی CHP

وام بانکی احداث نیروگاه های گازی CHP

وام قرض الحسنه احداث نیروگاه های گازی CHP

وام بانک ملت احداث نیروگاه های گازی CHP

وام رسالت احداث نیروگاه های گازی CHP

وام مهر احداث نیروگاه های گازی CHP

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0